Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի 20-րդ հոբելյանական համերգաշրջանն ազդարարվել է «Արմենիա» միջազգային երաժշտական 9-րդ փառատոնով, որի ընթացքում դասական երաժշտության սիրահարներին կներկայացվի սիմֆոնիկ համերգների շարք։
Առաջին համերգին ներկա են եղել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը և նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը:
Ողջունելով Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի 20-րդ հոբելյանական համերգաշրջանի մեկնարկը՝ նախարարն ընդգծել է՝ հանդիսատեսը նշանակալի ծրագրի է ականատես լինելու ոչ միայն Հայաստանում, այլև արտերկրում:
«Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբն ակտիվորեն հյուրախաղերի է մեկնում ամենատարբեր երկրներ: Առաջիկայում հյուրախաղեր են լինելու Գերմանիայում, Միջին Արևելքի երկրներում: Արամ Խաչատրյանի անվան միջազգային մրցույթն արդեն նշանակալի իրադարձություն է դարձել Չինաստանում։ Առանձնահատուկ հպարտություն է, որ մեր հանդիսատեսը կարող է վայելել բարձրորակ երաժշտություն, մեր երկիր այցելած զբոսաշրջիկները կարող են ունկնդրել այն բարձր արվեստը, որը հնչում է նաև միջազգային բեմերից, ամենահեղինակավոր փառատոներում։
Հատկապես ուրախ եմ, որ Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը, շարունակելով ՀՀ մարզերում մշակութային կյանքի աշխուժացման պետական քաղաքականությունը, համերգներ կունենա Լոռիում, Շիրակում, Սյունիքում, Վայոց ձորում: Վստահ եմ՝ մարզային բնակավայրերի քաղաքացիները մեծ անհամբերությամբ սպասելու են այս համերգներին: Բարձր մշակույթը մարզեր տանելու հետևողական քաղաքականությունը շարունակական է. Հայաստանի յուրաքանչյուր բնակավայր դառնում է մշակութային կյանքի կենտրոն, և սիմֆոնիկ նվագախումբը դրա ակտիվ մասնակիցն է։
Առանձնահատուկ կարևոր է նաև հանգամանքը, որ սիմֆոնիկ նվագախումբը մեծ ուշադրություն է դարձնում հայ կոմպոզիտորների գործերի կատարմանը։ Նվագախումբը նաև ձայնագրում է հայ կոմպոզիտորների ստեղծագործությունները՝ պահպանելով, հանրահռչակելով և տարածելով հայ դասական երաժշտությունն ու արվեստը»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը՝ շնորհակալություն հայտնելով Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախմբին կատարած աշխատանքի համար:
«Արմենիա» փառատոնի առաջին համերգի ընթացքում երաժշտասերներն ունկնդրել են Արամ Խաչատրյանի Ջութակի կոնցերտը` ջութակահար Դարիուս Պրոյսի մենակատարմամբ և դիրիժոր Սերգեյ Սմբատյանի ղեկավարմամբ, ինչպես նաև Խաչատրյանի այլ ստեղծագործություններ։ Հնչել են նաև անվանի հայ կոմպոզիտորներ Էդվարդ Միրզոյանի և Ջոն Տեր-Թադևոսյանի ստեղծագործությունները։
Փառատոնի հաջորդ համերգները տեղի կունենան սեպտեմբերի 23-ին, 30-ին և հոկտեմբերի 6-ին։ Ելույթ կունենան դաշնակահար Օլգա Շեպսը, դաշնակահար և դիրիժոր Էպիֆանիո Կոմիսը և ֆլեյտահար Տոմազո Բենչոլինին։ Համերգները կղեկավարեն Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր դիրիժոր Սերգեյ Սմբատյանը, հրավիրյալ դիրիժորներ Էպիֆանիո Կոմիսը և Նի Ֆանը։
Համերգաշրջանի ընթացքում Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը կներկայանա ավանդական փառատոներով, որոնք ունկնդրի կողմից սիրված են։
Նախատեսված են նաև նոր ձայնագրությունների թողարկումներ և համագործակցություններ, համերգային հյուրախաղեր։ Մասնավորապես՝ Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի հոբելյանական՝ 20-րդ համերգաշրջանը կնշանավորվի դեպի Գերմանիա աննախադեպ շրջագայությամբ։ Նոյեմբերի 16-ից դեկտեմբերի 2-ը Գերմանիայի 15 քաղաքների հայտնի համերգասրահների հրավերով նվագախումբը՝ Սերգեյ Սմբատյանի գլխավորությամբ, հանդես կգա անվանի արտիստների հետ՝ ներկայացնելով հայ կատարողական և կոմպոզիտորական արվեստն ու դասական երաժշտության գլուխգործոցները։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան