ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանն ընդունել է Վ. Խանամիրյանի անվան Հայաստանի պարարվեստի գործիչների միության անդամներին՝ նախագահ Գագիկ Մխիթարյանի գլխավորությամբ:
ԿԳՄՍ նախարարության նախաձեռնությամբ ՀՀ մարզերում և Երևանում Պարի միջազգային օրը՝ ապրիլի 29-ին, անցկացվել էր պարին նվիրված հանրային արշավ՝ ֆլեշմոբի ձևաչափով: Արշավը, մասնավորապես, կայացել է Վ. Խանամիրյանի անվան Հայաստանի պարարվեստի գործիչների միության պարային խմբերի մասնակցությամբ:
Պարի միջազգային օրվա շրջանակում պարարվեստը հանրահռչակելու և ազգային պարերը խրախուսելու նպատակով իրականացված ֆլեշմոբին մասնակցելու կապակցությամբ նշյալ պարային խմբերը խրախուսվել են ԿԳՄՍ նախարարության շնորհակալագրով:
Նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը շնորհակալություն է հայտնել պարուսույցներին մասնագիտական գործունեության և պարարվեստի զարգացմանը նպաստելու ջանքերի համար:
«Դուք հայրենանվեր գործ եք անում՝ պահպանելով և երեխաների շրջանում սիրելի դարձնելով հայկական պարը՝ այդպիսով զարգացնելով նաև պարարվեստը»,- ասել է Դանիել Դանիելյանը:
Նա նաև շեշտել է, որ արդեն իսկ պետք է պատրաստվել հաջորդ տարվա Պարի միջազգային օրվան և աշխատանք տանել առավել լայն շրջանակների ներգրավման ուղղությամբ:
Ներկաները շնորհակալություն են հայտնել ընդունելության և գնահատանքի համար՝ միաժամանակ պատրաստակամություն հայտնելով շարունակելու համատեղ ծրագրերի իրականացումը:
Դանիել Դանիելյանը կոչ է արել ակտիվորեն ներգրավվել սոցիալական կրեդիտի և եկամտային հարկի փոխհատուցման գործընթացում՝ այդպիսով նպաստելով նաև ոլորտի նկատմամբ հետաքրքրության աճին: Նա նաև ներկայացրել է մշակութային գործիչների խրախուսման ծրագիրը, համաձայն որի՝ միջազգային հարթակներում արդյունքներ գրանցելու դեպքում պետությունը դրամական խրախուսում է հատկացնում արվեստագետներին:
Հանդիպման շրջանակում քննարկվել են նաև ոլորտի կարգավորմանը վերաբերող մի շարք հարցեր, այդ թվում՝ պարային խմբերի՝ լիցենզիա ունենալու անհրաժեշտության, միասնական առարկայական ծրագրերի մշակման, պարարվեստի զարգացման և այլնի վերաբերյալ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան