ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանն ընդունել է ԱՄՆ-ում «Վիլյամ Սարոյան» հիմնադրամի տնօրեն Սքոթ Սեդրակյանին:
«Վիլյամ Սարոյան» հիմնադրամի հետ համագործակցությամբ ԿԳՄՍ նախարարության Գրքի երևանյան 8-րդ միջազգային փառատոնի շրջանակում սահմանվել էր Վիլյամ Սարոյանի անվան կարճ արձակի անվանակարգ, որի հաղթողը նվեր է ստացել Վիլյամ Սարոյանի բնօրինակ գունանկարներից մեկը: Հիմնադրամը և Ե. Չարենցի անվան գրականության և արվեստի թանգարանը ևս իրականացրել են «Սարոյանական գույներ․ բառերից անդին» միջազգային ցուցադրությունը, որը ներկայացնում է Սարոյանի 100-ից ավելի նկարչական աշխատանքները:
Ողջունելով հիմնադրամի նախագահ Սքոթ Սեդրակյանին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը կարևորել է համատեղ ջանքերը մեծանուն հայի՝ Վիլյամ Սարոյանի ժառանգությունը պահպանելու, տարածելու և հանրահռչակելու ուղղությամբ:
«Վիլյամ Սարոյան արվեստագետն իր անցած ճանապարհով, թողած հետքով ու ժառանգությամբ ուղենշային դեր ունի մերօրյա երիտասարդների համար: Նա իր կերպարով ապացուցում է, որ ամեն ինչ հնարավոր է իրագործել՝ հավատալով երազանքին: Մեր խնդիրն է՝ նրան ըստ պատշաճի հանրահռչակելով՝ ոգևորել երիտասարդներին և բացահայտել նոր տաղանդներ, խթանել գրահրատարակչական ոլորտը»,- ասել է Դանիել Դանիելյանը:
«Վիլյամ Սարոյան» հիմնադրամի տնօրեն Սքոթ Սեդրակյանը շնորհակալություն է հայտնել ընդունելության համար և նշել, որ տպավորված է Գրքի երևանյան փառատոնի և ԳԱԹ-ում բացված ցուցադրության շրջանակում թիմային համագործակցությամբ, ինչը մատնանշում է արվեստի միասնական տեսլականը:
Անդրադառնալով Գրքի միջազգային փառատոնին՝ Դանիել Դանիելյանն ընդգծել է, որ տարեցտարի այն իր մասշտաբներն ընդլայնում է ոչ միայն միջազգային հարթակներում՝ ընդգրկելով նոր գործընկերների, այլև ՀՀ մարզերում՝ մշակույթի ապակենտրոնացման քաղաքականության շրջանակում: Նշենք, որ այս տարի փառատոնը սեպտեմբերի 28-ին կանցկացվի Շիրակի մարզում, իսկ հեկտեմբերի 4-ին՝ Սյունիքի մարզում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան