Վարպետի ծննդյան 150-ամյակի հոբելյանական տարում տուն-թանգարանը պատրաստ է այցելուներին ընդունել նոր նախաձեռնություններով:
Տարին կանցնի յուրահատուկ ցուցադրություններով, որոնք կբացահայտեն Վարպետի կյանքն ու ստեղծագործական ժառանգությունը նոր տեսանկյունից։ Թանգարանում կկազմակերպվեն նաև բազմազան ու հետաքրքիր կրթական ծրագրեր՝ նախատեսված տարբեր տարիքային խմբերի համար․ երեխաները հնարավորություն կունենան ինտերակտիվ խաղերի միջոցով բացահայտել Վարպետի աշխարհը։
Ի՞նչ կրթական ծրագրերի կարելի է մասնակցել Վարպետի տանը
️ «Ազգային երգը»
Երեխաները ծանոթանում են ազգային և պետական խորհրդանիշերին, ընթերցում «Ազգային երգը» ստեղծագործությունը, կատարում ազգային երգ, պար և մասնակցում ինտերակտիվ խաղի:
Ծրագիրը նախատեսված է 5-9-րդ դասարանների աշակերտների համար:
️️ «Էպոսի հետքերով»
Վարպետի տանն էպոսի թեմայով կան արժեքավոր նմուշներ: Երեխաները սահիկաշարի միջոցով ծանոթանում են հայոց էպոսին, քննարկում և մասնակցում «Ճի՞շտ, թե՞ սխալ» ինտերակտիվ խաղ-մրցույթին:
Ծրագիրը նախատեսված է 6-12-րդ դասարանների աշակերտների համար:
️️ «Վարպետը, ես և մայրաքաղաք Անին»
Երեխաներն Անիի մասին Վարպետի թողած հուշերի հետքերով երևակայական շրջայց են կատարում հայոց հինավուրց մայրաքաղաքում, այնուհետև հատուկ պատրաստված դետալների օգնությամբ վերակերտում Անիի Մայր տաճարը, պարիսպները, Մետաքսի ճանապարհի մի փոքր հատված, իսկ ավարտին գրառում են կատարում Անիի տպավորությունների մատյանում:
Ծրագիրը նախատեսված է 5-12-րդ դասարանների աշակերտների համար:
️ «Սևանը Հայաստանի աչքն է»
Երեխաները ծանոթանում են Սևանի նկատմամբ մեծ սիրո վերաբերյալ Իսահակյանի թողած հուշերին, տեղեկանում Սևանին սպառնացող վտանգների մասին, այնուհետև թանգարանի աշխատակցի օգնությամբ պատրաստում Սևանի մանրակերտը:
Ծրագիրը նախատեսված է 5-7-րդ դասարանների աշակերտների համար:
️️ «Թանգարանը քո ձեռքերում»
Երեխաները շրջում են թանգարանում` փորձելով գտնել քարտերի վրա պատկերված նմուշները: Նրանք բացահայտում են Իսահակյանի կյանքի ողջ ընթացքը` վաղ մանկությունից մինչև կյանքի ավարտը, որից հետո ունկնդրում են նրա բանաստեղծություններից երկուսը և փորձում վերարտադրել ինտերակտիվ եղանակով:
Ծրագիրը նախատեսված է 7-12-րդ դասարանների աշակերտների համար:
️️ «Նամականի»
Երկխոսության միջոցով երեխաները ծանոթանում են նամակի պատմությանը, Իսահակյանի նամակներին, այնուհետև կարդում և քննարկում նախապես իրենց
գրած նամակները, որոնք ուղղված են Վարպետին: Ավարտին երեխաները ստանում են պատասխան նամակներ, որոնք որպես պատգամ տանում են իրենց հետ:
Ծրագիրը նախատեսված է 6-9-րդ դասարանների աշակերտների համար:
️️ «Ի՞նչ է ասում առակը»
Ինտերակտիվ միջավայրում երեխաները ծանոթանում են ժողովրդական իմաստություններին, տեղեկանում, թե ի՞նչ է «պատմում» առակը: Դիդակտիկ խաղի միջոցով քննարկում են Իսահակյանի առակները, այնուհետև Վարպետի հարկի տակ պատրաստում իրենց առաջին գիրքը:
Ծրագիրը նախատեսված է 2-6-րդ դասարանների աշակերտների համար:
️️ «Արևի մոտ»
Երեխաներն ընթերցում և քննարկում են Իսահակյանի «Արևի մոտ» հեքիաթը, այնուհետև իրենց
երևակայությամբ ստեղծում հեքիաթի հերոսի համար ցանկալի միջավայր` օգտագործելով գունավոր թղթեր, ներկեր, մատիտներ: Ծրագրի ավարտին երեխաներն իրենց ցանկությունների և մաղթանքների թերթիկները փակցնում են ստեղծված աշխատանքին:
Ծրագիրը նախատեսված է 1-4-րդ դասարանների աշակերտների համար:
️️ «Եղնիկը»
Երեխաները լսում և քննարկում են համանուն պատմվածքը, հարցերի միջոցով վերապատմում բովանդակությունը, խաղում ինտերակտիվ և զվարճալի խաղ` վայրի և ընտանի կենդանիների մասին: Ծրագրի երկրորդ հատվածում ապլիկացիոն եղանակով ստեղծում են անտառի գեղեցիկ պատկեր, որտեղ երազում էր ապրել եղնիկը, ծառի տերևների վրա գրում ու փակցնում են իրենց ցանկությունները` ուղղված բնության պաշտպանությանը։ Երեխաները փորձում են բացահայտել բնությանը սպառնացող մի շարք խնդիրների առաջացման պատճառները և գտնել լուծումներ:
Ծրագիրը նախատեսված է նախադպրոցական տարիքի երեխաների և 1-3-րդ դասարանների աշակերտների համար:
«Վարպետը»
Կրթական ծրագիրը ներկայացվում է ֆիլմի տեսքով: Այստեղ Իսահակյանը պատմում է իր կյանքի ճանապարհի մասին։ Անիմացիոն պատկերներով ներկայացվում են նոր մանրամասներ Վարպետի կյանքից: Ավարտին Իսահակյանի կերպարով ստեղծված տիկնիկը երկխոսություն է սկսում երեխաների հետ:
Ծրագիրը նախատեսված է 5-12-րդ դասարանների աշակերտների համար:
️️ «Սոֆյա Քոչարյան»
Ֆիլմը պատմում է Իսահակյանի կնոջ կյանքի և գործունեության մասին` ներկայացնելով հայ կնոջ կերպարը, ով լավ մայր էր, լավ ընկեր և խորհրդատու:
Ծրագիրը նախատեսված է ավագ դպրոցի աշակերտների և ուսանողների համար:
️ «Ալագյազի մանիներ»
Մուլտֆիլմը ներկայացնում է Իսահակյանի համանուն պոեմը, որտեղ գեղեցիկ կերպով ներկայացված է Վարդավառի տոնակատարությունը։ Մուլտֆիլմում ցուցադրվում են ազգային ծեսերը, խաղերը, երգերն ու պարերը։
Մուլտֆիլմի դիտմանը հաջորդում են հետաքրքիր քննարկումը և հայկական ավանդական քոչարին։
Ծրագիրը նախատեսված է 1-6-րդ դասարանների աշակերտների համար։
Դպրոցական բաժանորդային տոմսով կարելի է մասնակցել հետևյալ ծրագրերին.
Սիրով սպասում ենք Ավետիք Իսահակյանի տուն-թանգարանում
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան