Բերդի թիվ 3 հիմնական դպրոցում 2016 թ. ապրիլից գործում է ԻՄՓԱՔ-2 ակումբը(առաջնորդ՝ Լիանա Տերզիկյան), որին անդամակցում են միջին դասարանների սովորողներ: Ակումբի անդամներին ոչ ֆորմալ կրթական մեթոդներով ուսուցանվում է առաջնորդության, ակտիվ քաղաքացիության, աշխատունակության եւ սոցիալական ձեռներեցության բնագավառների գիտելիքներ և կարողություններ: «Ակտիվ քաղաքացիություն» մոդուլի ուսուցման ավարտին հաջորդեց առաջին համայնքային ծրագրի մշակումն ու իրականացումը: Ծրագրի անվանումն էը ,,Պատկերիր իրավունքներ,,, որի պատակն էր ավելացնել երեխաների ու նրանց հետ աշխատող անձանց, ծնողների տեղեկացվածությունը երեխայի իրավունքների ու բռնությունների տեսակների մասին : Կազմակերպվեց երեխայի իրավունքների, բռնության, խտրականության տեսակների ու դրանց հետևանքների վերաբերյալ տեղեկատվական միջոցառում 6-9-րդ դասարաններ աշակերտների մասնակցությամբ, որին հետևեց նկարների թեմատիկ մրցույթ: Ներկայացված աշխատանքները շատ հերտաքրքիր էին և շոշափում էին երեխայի տարբեր իրավունքներին, ֆիզիկական, անտեսման, հոգեբանական բռնության տեսակներին, ինչպես նաև խտրականությանը: Նկարների միջոցով երեխաները փորձել են ցույց տալ, թե ինչպիսի վատ հետևանքներ են ունենում առօրյայում երեխաների վրա գործադրվող նշյալ վատ երևույթները: Ձևավորված հանձնաժողովը ընտրեց լավագույն նկարները և սահմանված մրցանակներ, պատվոգրերը հանձնեց հաղթողներին: Մրցույթից հետո նկարները կցուցադրվեն դպրոցում դեռևս մի քանի շաբաթ: Նաև դպրոցում փակցվեցին «Ապահով միջավայր ամեն երեխայի համար» վերտառությամբ տեղեկատվական պաստառներ՝ երեխայի իրավունքներին, խտրականությանը և բռնության տեսակներին ու հետևանքների վերաբերյալ ծնողների, ոսուցիչների ու աշակերտների շրջանում իրազեկությունը բարձրացնելու նպատակով: Մրցույթի առաջին մրցանակային տեղ զբաղեցրած 8-րդ դասարանի 13 ամյա Մելինեն ասաց.<<Իմ ներկայացրած աշխատանքի միջոցով ցանկացել եմ ցույց տալ երեխայի ոտնահարված իրավունքը, որպեսզի դրանք չշարունակվեն և բոլորը ուշադրություն դարձնեն դրան, և երբեք չծաղրեն երեխային, որովհետև ամեն երեխա կարևոր է ու յուրահատուկ>>
Ծրագիրը հատկապես օգտակար է դեռահաս տարիքի աշակերտների համար, քանի որ այդ տարիքը անհատի ձևավորման շրջանն է և կարևոր է, որ այդ տարիքում երեխան ծանոթ լինի իր իրավունքներին, պարտականություններին և չենթարկվի տարատեսակ բռնությունների:
ԻՄՓԱՔԹ ծրագիրը Ռումինիայում մշակվել է «Նոր Հորիզոններ» հիմնադրամի կողմից եւ Հայաստանում իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստանի աջակցությամբ: 2016 թ. դրությամբ 33 ԻՄՓԱՔԹ ակումբներ են գործում Հայաստանի 6 մարզերում, որոնք ունեն ավելի քան 500 անդամ: Ակումբների կողմից իրականացվել են 60-ից ավելի համայնքային ծրագրեր:
ՎՎՀ Իջևանի գրասենյակ
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ