ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ապահով միջավայրը կարևոր է յուրաքանչյուր երեխայի համար

Հոկտեմբերի 3, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Բերդի թիվ 3 հիմնական դպրոցում 2016 թ. ապրիլից գործում է ԻՄՓԱՔ-2 ակումբը(առաջնորդ՝ Լիանա Տերզիկյան), որին անդամակցում են միջին դասարանների սովորողներ: Ակումբի անդամներին ոչ ֆորմալ կրթական մեթոդներով ուսուցանվում է առաջնորդության, ակտիվ քաղաքացիության, աշխատունակության եւ սոցիալական ձեռներեցության բնագավառների գիտելիքներ և կարողություններ: «Ակտիվ քաղաքացիություն» մոդուլի ուսուցման ավարտին հաջորդեց առաջին համայնքային ծրագրի մշակումն ու իրականացումը: Ծրագրի անվանումն էը ,,Պատկերիր իրավունքներ,,, որի պատակն էր ավելացնել երեխաների ու նրանց հետ աշխատող անձանց, ծնողների տեղեկացվածությունը երեխայի իրավունքների ու բռնությունների տեսակների մասին : Կազմակերպվեց երեխայի իրավունքների, բռնության, խտրականության տեսակների ու դրանց հետևանքների վերաբերյալ տեղեկատվական միջոցառում 6-9-րդ դասարաններ աշակերտների մասնակցությամբ, որին հետևեց նկարների թեմատիկ մրցույթ: Ներկայացված աշխատանքները շատ հերտաքրքիր էին և շոշափում էին երեխայի տարբեր իրավունքներին, ֆիզիկական, անտեսման, հոգեբանական բռնության տեսակներին, ինչպես նաև խտրականությանը: Նկարների միջոցով երեխաները փորձել են ցույց տալ, թե ինչպիսի վատ հետևանքներ են ունենում առօրյայում երեխաների վրա գործադրվող նշյալ վատ երևույթները: Ձևավորված հանձնաժողովը ընտրեց լավագույն նկարները և սահմանված մրցանակներ, պատվոգրերը հանձնեց հաղթողներին: Մրցույթից հետո նկարները կցուցադրվեն դպրոցում դեռևս մի քանի շաբաթ: Նաև դպրոցում փակցվեցին «Ապահով միջավայր ամեն երեխայի համար» վերտառությամբ տեղեկատվական պաստառներ՝ երեխայի իրավունքներին, խտրականությանը և բռնության տեսակներին ու հետևանքների վերաբերյալ ծնողների, ոսուցիչների ու աշակերտների շրջանում իրազեկությունը բարձրացնելու նպատակով: Մրցույթի առաջին մրցանակային տեղ զբաղեցրած 8-րդ դասարանի 13 ամյա Մելինեն ասաց.<<Իմ ներկայացրած աշխատանքի միջոցով ցանկացել եմ ցույց տալ երեխայի ոտնահարված իրավունքը, որպեսզի դրանք չշարունակվեն և բոլորը ուշադրություն դարձնեն դրան, և երբեք չծաղրեն երեխային, որովհետև ամեն երեխա կարևոր է ու յուրահատուկ>>
Ծրագիրը հատկապես օգտակար է դեռահաս տարիքի աշակերտների համար, քանի որ այդ տարիքը անհատի ձևավորման շրջանն է և կարևոր է, որ այդ տարիքում երեխան ծանոթ լինի իր իրավունքներին, պարտականություններին և չենթարկվի տարատեսակ բռնությունների:

ԻՄՓԱՔԹ ծրագիրը Ռումինիայում մշակվել է «Նոր Հորիզոններ» հիմնադրամի կողմից եւ Հայաստանում իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստանի աջակցությամբ: 2016 թ. դրությամբ 33 ԻՄՓԱՔԹ ակումբներ են գործում Հայաստանի 6 մարզերում, որոնք ունեն ավելի քան 500 անդամ: Ակումբների կողմից իրականացվել են 60-ից ավելի համայնքային ծրագրեր:

ՎՎՀ Իջևանի գրասենյակ

  • Ժողովրդական խոսքի անմահ մշակը. քարտեզագրելով Հ. Թումանյանի ուղին

    Այս թեման, որն  նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի: