ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը հանդիպել է ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի գլխավոր տնօրենի՝ կրթության և մշակույթի հարցերով տեղակալներին

Սեպտեմբերի 4, 2025
Միջազգային լուրեր Լուրեր կազմակերպություններից

ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի կենտրոնակայանում սեպտեմբերի 2-4-ն ընթացող «Թվային կրթության շաբաթ» ամենամյա համաժողովի շրջանակում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը հանդիպումներ է ունեցել ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի գլխավոր տնօրենի՝ կրթության և մշակույթի հարցերով տեղակալների հետ։

Հանդիպումներին մասնակցել են նաև ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ում ՀՀ մշտական ներկայացուցիչ Արամ Հակոբյանը, Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի տնօրեն Արտակ Պողոսյանը, Հայաստանի գիտության և տեխնոլոգիաների հիմնադրամի գործադիր տնօրեն Սյուզաննա Շամախյանը:

Կրթության հարցերով տեղակալ Ստեֆանիա Ջիանինիի հետ հանդիպմանն անդրադարձ է եղել կրթության ոլորտում Հայաստանի և ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի միջև շարունակական արդյունավետ համագործակցությանը, այդ թվում՝ Հայաստանի առջև ծառացած մարտահրավերների հաղթահարման գործում կազմակերպության կողմից ցուցաբերվող աջակցությանը: Կարևորվել է Հայաստանի բուհերում գործող ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի ամբիոնների գործունեության արդյունավետության բարձրացումը և համագործակցության նոր ձևաչափերի նախանշումը:

Արթուր Մարտիրոսյանն ընդգծել է արհեստական բանականության աճող դերը կրթական համակարգում. Մասնավորապես՝ քննարկվել է Արհեստական բանականության սերունդ ծրագրի շրջանակում Հայաստանի փորձի հետազոտության («case study») հնարավորությունը: Նախարարի տեղակալն առաջարկել է Հայաստանում իրականացվող ծրագիրը դիտարկվել որպես օրինակելի և դրական փորձ՝ այլ երկրներում ներդնելու համար: Կրթության հարցերով տեղակալ Ստեֆանիա Ջիանինին նշել է, որ հայկական կողմի առաջարկությունը հետաքրքիր է և կդիտարկվի իրականացման հնարավորությունը:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը ներկայացրել է Հայաստանի՝ կրթության զարգացման ռազմավարության հիմնական ուղղությունները, դրա շրջանակում իրականացվող նախաձեռնություններն ու ձեռքբերումները: Որպես հաջողված ծրագրի փորձառություն՝ առանձնացվել է Հայաստանում իրականացվող և ընդլայնման միտում ունեցող «Դպրոցական սնունդ» ծրագիրը:

Մշակույթի հարցերով տեղակալ Էռնեստո Օտտոնեի հետ հանդիպմանը քննարկվել են մշակույթի ոլորտում ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի հետ արդյունավետ համագործակցությանը վերաբերող հարցեր։ Մասնավորապես՝ անդրադարձ է եղել ոչ նյութական մշակութային ժառանգության և մշակութային ինքնաարտահայտման ձևերի բազմազանության պաշտպանության կոնվենցիաների շրջանակում ընթացող նախաձեռնություններին և Հայաստանի առջև ծառացած մարտահրավերներին առնչվող մի շարք հարցերի:

Արտակարգ իրավիճակներում մշակութային ժառանգության պաշտպանության համատեքստում անդրադարձ է եղել ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի «Վերակենդանացնելով Մոսուլի ոգին» ծրագրի շրջանակում Հայաստանի կողմից տրամադրվող շարունակական աջակցությանը: Վերահաստատվել է նույնաբնույթ այլ նախաձեռնություններում ներգրավվելու Հայաստանի պատրաստակամությունը:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը հայտնել է, որ «Մշակութային ինքնաարտահայտման ձևերի բազմազանության պաշտպանության և խրախուսման մասին» ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի կոնվենցիայի 20-ամյակի կապակցությամբ 2025 թ․ նոյեմբերի 26-28-ը Երևանում կայանալու է «Մշակութային խաչմերուկ» խորագրով միջազգային համաժողով:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան