ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի կենտրոնակայանում սեպտեմբերի 2-4-ն ընթացող «Թվային կրթության շաբաթ» ամենամյա համաժողովի շրջանակում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը հանդիպումներ է ունեցել ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի գլխավոր տնօրենի՝ կրթության և մշակույթի հարցերով տեղակալների հետ։
Հանդիպումներին մասնակցել են նաև ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ում ՀՀ մշտական ներկայացուցիչ Արամ Հակոբյանը, Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի տնօրեն Արտակ Պողոսյանը, Հայաստանի գիտության և տեխնոլոգիաների հիմնադրամի գործադիր տնօրեն Սյուզաննա Շամախյանը:
Կրթության հարցերով տեղակալ Ստեֆանիա Ջիանինիի հետ հանդիպմանն անդրադարձ է եղել կրթության ոլորտում Հայաստանի և ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի միջև շարունակական արդյունավետ համագործակցությանը, այդ թվում՝ Հայաստանի առջև ծառացած մարտահրավերների հաղթահարման գործում կազմակերպության կողմից ցուցաբերվող աջակցությանը: Կարևորվել է Հայաստանի բուհերում գործող ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի ամբիոնների գործունեության արդյունավետության բարձրացումը և համագործակցության նոր ձևաչափերի նախանշումը:
Արթուր Մարտիրոսյանն ընդգծել է արհեստական բանականության աճող դերը կրթական համակարգում. Մասնավորապես՝ քննարկվել է Արհեստական բանականության սերունդ ծրագրի շրջանակում Հայաստանի փորձի հետազոտության («case study») հնարավորությունը: Նախարարի տեղակալն առաջարկել է Հայաստանում իրականացվող ծրագիրը դիտարկվել որպես օրինակելի և դրական փորձ՝ այլ երկրներում ներդնելու համար: Կրթության հարցերով տեղակալ Ստեֆանիա Ջիանինին նշել է, որ հայկական կողմի առաջարկությունը հետաքրքիր է և կդիտարկվի իրականացման հնարավորությունը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը ներկայացրել է Հայաստանի՝ կրթության զարգացման ռազմավարության հիմնական ուղղությունները, դրա շրջանակում իրականացվող նախաձեռնություններն ու ձեռքբերումները: Որպես հաջողված ծրագրի փորձառություն՝ առանձնացվել է Հայաստանում իրականացվող և ընդլայնման միտում ունեցող «Դպրոցական սնունդ» ծրագիրը:
Մշակույթի հարցերով տեղակալ Էռնեստո Օտտոնեի հետ հանդիպմանը քննարկվել են մշակույթի ոլորտում ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի հետ արդյունավետ համագործակցությանը վերաբերող հարցեր։ Մասնավորապես՝ անդրադարձ է եղել ոչ նյութական մշակութային ժառանգության և մշակութային ինքնաարտահայտման ձևերի բազմազանության պաշտպանության կոնվենցիաների շրջանակում ընթացող նախաձեռնություններին և Հայաստանի առջև ծառացած մարտահրավերներին առնչվող մի շարք հարցերի:
Արտակարգ իրավիճակներում մշակութային ժառանգության պաշտպանության համատեքստում անդրադարձ է եղել ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի «Վերակենդանացնելով Մոսուլի ոգին» ծրագրի շրջանակում Հայաստանի կողմից տրամադրվող շարունակական աջակցությանը: Վերահաստատվել է նույնաբնույթ այլ նախաձեռնություններում ներգրավվելու Հայաստանի պատրաստակամությունը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը հայտնել է, որ «Մշակութային ինքնաարտահայտման ձևերի բազմազանության պաշտպանության և խրախուսման մասին» ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի կոնվենցիայի 20-ամյակի կապակցությամբ 2025 թ․ նոյեմբերի 26-28-ը Երևանում կայանալու է «Մշակութային խաչմերուկ» խորագրով միջազգային համաժողով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան