ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մշակութային կրթությունը կօգնի ձևավորվել որպես անհատ․ Դանիել Դանիելյանը շնորհավորել է սովորողներին

Սեպտեմբերի 1, 2025
Մշակութային լուրեր

Գիտելիքի և դպրության օրվա կապակցությամբ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանն այցելել է մի շարք ուսումնական հաստատություններ՝ շնորհավորելու նոր ուսումնական տարվա մեկնարկի առիթով:

Դանիել Դանիելյանը նախ այցելել է Պ. Չայկովսկու անվան երաժշտական միջնակարգ մասնագիտական դպրոց, որտեղ սովորում է 600 աշակերտ: Շնորհավորելով դպրոցականներին Գիտության և դպրության օրվա կապակցությամբ՝ նախարարի տեղակալը նշել է. «Այսօր դուք գտնվում եք մի յուրօրինակ օդանավակայանում, որտեղից սկսվում է հետաքրքիր ճամփորդություն դեպի կրթություն ու մշակույթ՝ բացահայտելու հրաշքներով լի մի աշխարհ: Լավ սովորելով` դուք կառուցում եք ոչ միայն ձեր, այլև մեր երկրի ապագան: Անկախ ձեր հետագա մասնագիտական ուղուց` կրթությունը, հատկապես մշակութային կրթությունը ձեզ կօգնի ձևավորվել որպես անհատ և դառնալ օրինապահ քաղաքացի»: Նա գնահատանքի խոսքեր է հղել նաև ուսուցիչներին՝ շնորհակալություն հայտնելով մասնագիտական առաքելությունը մեծ պատասխանատվությամբ ու պատվով իրականացնելու համար:

Հաջորդիվ նախարարի տեղակալն այցելել է Ե. Չարենցի անվան թիվ 67 հիմնական դպրոց, ողջունել առաջին դասարանցիներին և նրանց մաղթել բարի երթ: Նշենք, որ Ե. Չարենցի անվան թիվ 67 հիմնական դպրոցում սովորում է 750 աշակերտ, որից 86-ը՝ առաջին դասարանցի:

Նախարարի տեղակալը շնորհավորել է նաև միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատությունների սովորողներին: Նա, մասնավորապես, այցելել է Երևանի պարարվեստի պետական քոլեջ, որտեղ սովորում են 108 4-9-րդ դասարանցի և 281 ուսանող՝ պարարվեստի մասնագիտացմամբ։ Շնորհավորելով նոր ուսումնական տարվա կապակցությամբ՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալն առանձնակի շնորհակալություն է հայտնել ծնողներին՝ կարևորելով նրանց առաջնային դերը երեխաների ինքնուրույնության ձևավորման, ինչպես նաև դեպի մշակույթ ու կրթություն ուղղորդելու ճանապարհին:

Հաջորդ այցը Առնո Բաբաջանյանի անվան պետական երաժշտամանկավարժական քոլեջ էր, որտեղ կրթվում է շուրջ 450 ուսանող: Օրվա կապակցությամբ երաժշտական կատարմամբ հանդես է եկել քոլեջի ջազ նվագախումբը: Ուսանողներին մաղթելով մասնագիտական ձեռքբերումներ և բեմական նվաճումներ՝ Դանիել Դանիելյանն առաջին կուրսեցիներին հանձնել է ուսանողական գրքույկները: Նա սովորողներին և մանկավարժական կազմին մաղթել է բեղմնավոր ուսումնական տարի՝ ստեղծագործական հագեցած պահերով լի: Այցի շրջանակում նախարարի տեղակալը նաև շրջայց է կատարել ուսումնական հաստատությունում, ծանոթացել առկա պայմաններին, քննարկել խնդիրները՝ կարևորելով ռեսուրսները հնարավորինս արդյունավետ շահագործելու անհրաժեշտությունը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան