ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը սեպտեմբերի 1-ին այցելել է Երևանի թիվ 108 միջնակարգ դպրոց, որտեղ 2025/26 ուսումնական տարում առաջին դասարան է հաճախելու ավելի քան 90 աշակերտ։
Նախարարի տեղակալը մասնակցել է Գիտելիքի և դպրության օրվան նվիրված տոնական միջոցառումներին, շնորհավորել աշակերտներին, ծնողներին ու ուսուցիչներին նոր ուսումնական տարվա մեկնարկի կապակցությամբ։
«Դուք մեր երկրի ապագան եք․ ձեր կրթությունը, ինքնաճանաչողությունը, ներուժի բացահայտումն ամենակարևոր ներդրումն են պետության կայունության, խաղաղության և զարգացման գործում։ Հուսով եմ, որ դպրոցը ձեզ համար կլինի ոչ միայն գիտելիք ստանալու, այլև արժեքների, հարգանքի, փոխըմբռնման և համագործակցության լավագույն միջավայր։ Եթե ուզում ենք ունենալ արդար, գիտակ, ստեղծարար և մարդասեր քաղաքացի, ապա պետք է հենց դպրոցում ստեղծենք այնպիսի միջավայր, որտեղ դուք կունենաք ազատ հարցեր տալու, սխալվելու, վերլուծելու ու վերագտնելու հնարավորություն՝ առանց վախի և ճնշման։ Նոր ուսումնական տարվա մեկնարկը միշտ նոր հույսերի, ծրագրերի և նպատակների սկիզբ է։ Թող 2025-2026 ուսումնական տարին լինի վերափոխումների, հաղթանակների և համագործակցության տարի։ Պետք է փորձենք միասին խթանել մի կրթական մշակույթ, որտեղ ուժեղը ոչ թե ճնշում է, այլ օգնում, որտեղ գնահատվում է բազմազանությունը, իսկ անվտանգությունը դառնում է կրթության որակի անբաժան բաղադրիչ»,- շնորհավորանքի խոսքում ասել է Ալֆրեդ Քոչարյանը։
Նախարարի տեղակալը տեղեկացրել է՝ 2025-2026 ուսումնական տարին հռչակվել է անվտանգ և ապահով կրթական միջավայրի տարի, որը ոչ միայն կարգախոս է, այլև սկզբունք, որով պետք է առաջնորդվել ուսումնական գործընթացը կազմակերպելիս։
«Այս տարվա խորագիրը մեզ ուղղորդելու է ավելի մեծ ուշադրություն դարձնել դպրոցներում և մյուս ուսումնական հաստատություններում անվտանգ և ապահով կրթական միջավայրի ձևավորմանը։ Այն ոչ միայն կարգախոս է, այլև մեր հստակ հանձնառությունը՝ ստեղծելու կրթական այնպիսի մթնոլորտ, որտեղ յուրաքանչյուր երեխա կարող է սովորել՝ վստահ լինելով, որ իր ֆիզիկական և հոգեբանական անվտանգությունն առաջնահերթություն է, որը նպաստելու է գիտելիքի յուրացմանը, ստեղծագործ մտածողության և ինքնավստահ անհատի ձևավորմանը»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը։
Նա վերահաստատել է պետության հանձնառությունը՝ կրթությունը դարձնել ոչ միայն մատչելի, այլև որակյալ, անվտանգ և հավասար հնարավորություններով բոլորի համար։ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը նաև հորդորել է աշակերտներին ակտիվորեն օգտվել դպրոցական բաժանորդային համակարգի հնարավորություններից՝ անվճար այցելելով թանգարաններ ու թատրոններ և անմիջականորեն առնչվելով մշակութային կյանքին։
Երևանի թիվ 108 միջնակարգ դպրոցի տնօրեն Գայանե Այվազյանը ևս շնորհավորել է նոր ուսումնական տարվա մեկնարկը՝ առաջին դասարանցիներին մաղթելով բազում հաջողություններ:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալն այնուհետև շրջայց է կատարել դպրոցում, ծանոթացել ենթակառուցվածքային պայմաններին, աշակերտների նախագծային աշխատանքներին, ինչպես նաև զրուցել առաջին դասարանցիների հետ՝ նրանց մաղթելով հաջողություններ և արդյունավետ ուսումնական տարի:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան