«Գրչի և վրձնի վարպետները. Ավետիք Իսահակյան 150 և Մարտիրոս Սարյան 145» ստեղծագործական աշխատանքների հանրապետական մրցույթի հայտարարություն
Ստեղծագործական մրցույթի կազմակերպիչներն են՝ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը և «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը:
Թեմա՝ «Գրչի և վրձնի վարպետները. Ավետիք Իսահակյան 150 և Մարտիրոս Սարյան 145»:
Մրցույթի նպատակներն ու խնդիրները
· Արժևորել վարպետների դերն ու նշանակությունը ստեղծագործական աշխարհում
· Գեղանկարչական աշխատանքների միջոցով գնահատել և պահպանել արվեստագետների ձեռագիրը
· Նպաստել մշակութային արժեքների հանրայնացմանը
· Զարգացնել մասնակիցների ստեղծագործական միտածողությունն ու կարողությունները
· Բացահայտել շնորհալի դեռահասներին
· Բարձրացնել արտադպրոցական կրթության դերը
Ստեղծագործական մրցույթին ներկայացվող աշխատանքները
Մրցույթին կարող են ներկայացվել կերպարվեստի և դեկորատիվ-կիրառական արվեստի աշխատանքներ։ Աշխատանքները կարող են լինել անհատական կամ խմբային և կատարվել ցանկացած նյութերով՝ ջրաներկ, գուաշ, ակրիլ, ածուխ, մետաղ, կավ, փայտ և այլն:
Մրցույթի մասնակիցները
Մրցույթին կարող են մասնակցել Հայաստանի Հանրապետության և Ջավախքի կրթամշակութային կենտրոնների 6-18 տարեկան դեռահասները:
Մրցույթի մասնակիցները կդասակարգվեն հետևյալ տարիքային խմբերում՝
· 6-9 տարեկան
· 10-13 տարեկան
· 14-18 տարեկան
Աշխատանքները ներկայացնելիս անհրաժեշտ է նշել՝
· Հեղինակի անուն, ազգանուն
· Ստեղծագործության անվանումը
· Տարիքը (խմբային աշխատանքի դեպքում՝ բոլոր մասնակիցների)
· Կրթամշակութային հաստատության անվանումը
· Դասավանդող մանկավարժի անուն, ազգանուն
· Էլ. հասցեն, հեռախոսահամարը
Ստեղծագործական մրցույթի անցկացման և գնահատման կարգը
1. Աշխատանքի համապատասխանությունը մրցույթի թեմային
2. Կատարման գեղարվեստական յուրօրինակություն և էսթետիկ ձևավորում
3. Կոմպոզիցիոն լուծում և գեղարվեստական արտահայտչություն
4. Կատարման կոկիկությունը
Աշխատանքների ներկայացման վերջնաժամկետը՝ մինչև սեպտեմբերի 30-ը:
Մասնագիտական հանձնաժողովի կողմից մինչև հոկտեմբերի 4-ը կամփոփվի մրցույթի արդյունքները և կորոշվեն մրցանակային աշխատանքները: Լավագույն աշխատանքների հեղինակների անունները կհրապարակվեն ծրագրի ամփոփիչ միջոցառմանը:
Պարգևներ
Յուրաքանչյուր տարիքային խմբում մրցանակային տեղեր զբաղեցրած և լավագույն ստեղծագործությունների հեղինակները կպարգևատրվեն պատվոգրերով, խրախուսական մրցանակներով,ինչպես նաև կկազմակերպվի ճանաչողական այց՝ Ավետիք Իսահակյանի տուն-թանգարան, Մարիամ և Երանուհի Ասլամազյան քույրերի պատկերասրահ, Երերույքի տաճար: Մրցանակային աշխատանքները կցուցադրվեն «Գրչի և վրձնի վարպետները» խորագրով մշակութային փառատոնին:
Աշխատանքները ներկայացնել հետևյալ հասցեով
Շիրակի մարզ, Գյումրի 3126,
Անի թաղամաս, 11փողոց, 5/2 ,ՀՀ ԿԳՄՍՆ «Ընտանիք» ՄՊՍԿ ՊՈԱԿ
Հեռախոս +374 312 6 64 07
Էլ. հասցե՝ info@entanik.am կամ 403532@entanik.am, s.petrosyan@entanik.am Մրցույթի հայտարարությունը տեղադրված է նաև www.entanik.am կայք էջում.
Ի գիտություն․ Ներկայացված աշխատանքները վերադարձվում են:
Տնօրենություն 27․08․2025թ.
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի: