ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Հասմիկ Ավագյանն ընդունել է Համաշխարհային համալսարանական ամառային խաղերի չեմպիոն Համլետ Մանուկյանին

Օգոստոսի 26, 2025
Սպորտային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտ նախարարի տեղակալ Հասմիկ Ավագյանն ընդունել է Հայաստանի սպորտային մարմնամարզության հավաքականի անդամ, 18-ամյա Համլետ Մանուկյանին, որը Գերմանիայում անցկացված Համաշխարհային համալսարանական ամառային խաղերում (Ունիվերսիադա) դարձել է ոսկե մեդալակիր:

Հանդիպմանը ներկա են եղել նաև ՀՀ ուսանողական մարզական ֆեդերացիայի նախագահ Հովհաննես Գաբրիելյանը, Հայաստանի սպորտային մարմնամարզության հավաքականի գլխավոր մարզիչ Հակոբ Սերոբյանը:

Ողջունելով երիտասարդ մարզիկին և թիմի ներկայացուցիչներին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը շնորհավորել է նշանակալի հաջողության առթիվ և ընդգծել․ «Ձեր հաղթանակները ոչ միայն ոգևորում են, այլև վստահություն են ներշնչում, որ մարմնամարզության զարգացման հարուստ ավանդույթները շարունակվելու են նոր սերնդի և փորձառու մասնագետների համատեղ ջանքերով։ Ուսանողական սպորտի խթանումը մեր պետական քաղաքականության կարևորագույն ուղղություններից մեկն է»։

Նախարարի տեղակալ Հասմիկ Ավագյանը նաև շնորհակալություն է հայտնել մարզչական թիմին գործադրած ջանքերի և նվիրումի համար:

Հավաքականի գլխավոր մարզիչ Հակոբ Սերոբյանը շնորհակալություն է հայտնել ընդունելության համար և նշել, որ Համաշխարհային ունիվերսիադայի մարմնամարզության մրցումներում մրցակցությունը լուրջ էր․ մասնակցել են աշխարհի, Եվրոպայի առաջնությունների և Օլիմպիական խաղերի շուրջ 100 մեդալակիր մարզիկներ։ Հակոբ Սերոբյանի գնահատմամբ՝ նմանօրինակ մրցաշարում հաղթողի կոչմանն արժանանալը կարևոր ձեռքբերում է և՛ Համլետի, և՛ թիմի համար:

Հանդիպման ընթացքում նախարարի տեղակալն անդրադարձել է ոլորտի զարգացման հեռանկարներին՝ հիշեցնելով, որ նախօրեին տեղի է ունեցել Ալբերտ Ազարյանի անվան նոր մարզադպրոցի հիմնարկեքը։ Նշվել է, որ ժամանակակից ստանդարտներին համապատասխանող համալիրը նախատեսվում է շահագործման հանձնել 2027 թվականին, երբ Հայաստանն առաջին անգամ կհյուրընկալի մարմնամարզության Եվրոպայի առաջնությունը։

Հիշեցնենք, որ Համլետ Մանուկյանը Գերմանիայում նվաճել է Հայաստանի ուսանողական մարզական պատվիրակության միակ մեդալը՝ նժույգ թափեր վարժության եզրափակչում վաստակելով 14.933 միավոր։

Ամփոփելով առաջնության արդյունքները՝ ՀՀ ուսանողական մարզական ֆեդերացիայի նախագահ Հովհաննես Գաբրիելյանը նշել է, որ մրցաշարին մասնակցել են ավելի քան 150 երկրի շուրջ 9 հազար մարզիկներ՝ այդ թվում Օլիմպիական խաղերի մեդալակիրներ, աշխարհի ու Եվրոպայի առաջնությունների հաղթողներ:

Հայաստանը ներկայացրել են 18 մարզիկներ, որոնք հանդես են եկել յոթ մարզաձևում՝ լող, սպորտային մարմնամարզություն, գեղարվեստական մարմնամարզություն, ձյուդո, սուսերամարտ, թաեքվոնդո և աթլետիկա։ Հայաստանի պատվիրակության մասնակցությունը կազմակերպվել է ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան