ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտ նախարարի տեղակալ Հասմիկ Ավագյանն ընդունել է Հայաստանի սպորտային մարմնամարզության հավաքականի անդամ, 18-ամյա Համլետ Մանուկյանին, որը Գերմանիայում անցկացված Համաշխարհային համալսարանական ամառային խաղերում (Ունիվերսիադա) դարձել է ոսկե մեդալակիր:
Հանդիպմանը ներկա են եղել նաև ՀՀ ուսանողական մարզական ֆեդերացիայի նախագահ Հովհաննես Գաբրիելյանը, Հայաստանի սպորտային մարմնամարզության հավաքականի գլխավոր մարզիչ Հակոբ Սերոբյանը:
Ողջունելով երիտասարդ մարզիկին և թիմի ներկայացուցիչներին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը շնորհավորել է նշանակալի հաջողության առթիվ և ընդգծել․ «Ձեր հաղթանակները ոչ միայն ոգևորում են, այլև վստահություն են ներշնչում, որ մարմնամարզության զարգացման հարուստ ավանդույթները շարունակվելու են նոր սերնդի և փորձառու մասնագետների համատեղ ջանքերով։ Ուսանողական սպորտի խթանումը մեր պետական քաղաքականության կարևորագույն ուղղություններից մեկն է»։
Նախարարի տեղակալ Հասմիկ Ավագյանը նաև շնորհակալություն է հայտնել մարզչական թիմին գործադրած ջանքերի և նվիրումի համար:
Հավաքականի գլխավոր մարզիչ Հակոբ Սերոբյանը շնորհակալություն է հայտնել ընդունելության համար և նշել, որ Համաշխարհային ունիվերսիադայի մարմնամարզության մրցումներում մրցակցությունը լուրջ էր․ մասնակցել են աշխարհի, Եվրոպայի առաջնությունների և Օլիմպիական խաղերի շուրջ 100 մեդալակիր մարզիկներ։ Հակոբ Սերոբյանի գնահատմամբ՝ նմանօրինակ մրցաշարում հաղթողի կոչմանն արժանանալը կարևոր ձեռքբերում է և՛ Համլետի, և՛ թիմի համար:
Հանդիպման ընթացքում նախարարի տեղակալն անդրադարձել է ոլորտի զարգացման հեռանկարներին՝ հիշեցնելով, որ նախօրեին տեղի է ունեցել Ալբերտ Ազարյանի անվան նոր մարզադպրոցի հիմնարկեքը։ Նշվել է, որ ժամանակակից ստանդարտներին համապատասխանող համալիրը նախատեսվում է շահագործման հանձնել 2027 թվականին, երբ Հայաստանն առաջին անգամ կհյուրընկալի մարմնամարզության Եվրոպայի առաջնությունը։
Հիշեցնենք, որ Համլետ Մանուկյանը Գերմանիայում նվաճել է Հայաստանի ուսանողական մարզական պատվիրակության միակ մեդալը՝ նժույգ թափեր վարժության եզրափակչում վաստակելով 14.933 միավոր։
Ամփոփելով առաջնության արդյունքները՝ ՀՀ ուսանողական մարզական ֆեդերացիայի նախագահ Հովհաննես Գաբրիելյանը նշել է, որ մրցաշարին մասնակցել են ավելի քան 150 երկրի շուրջ 9 հազար մարզիկներ՝ այդ թվում Օլիմպիական խաղերի մեդալակիրներ, աշխարհի ու Եվրոպայի առաջնությունների հաղթողներ:
Հայաստանը ներկայացրել են 18 մարզիկներ, որոնք հանդես են եկել յոթ մարզաձևում՝ լող, սպորտային մարմնամարզություն, գեղարվեստական մարմնամարզություն, ձյուդո, սուսերամարտ, թաեքվոնդո և աթլետիկա։ Հայաստանի պատվիրակության մասնակցությունը կազմակերպվել է ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան