Նոյեմբերյան համայնքում ԻՄՓԱՔԹ երիտասարդական ակումբը գործունեության մի քանի ամսվա պատմություն ունի, որտեղ ոչ ֆորմալ կրթությամբ երեխաները ձեռք են բերում հմտություններ և գիտելիքներ քաղաքացիական կրթության, առաջնորդության և այլ ասպարեզներից: Կարևոր տեղ է հատկացվում նաև տեղական իշխանության մարմինների հետ համագործակցությանը, որպեսզի երեխաները գիտակցեն տեղական կառավարմանը քաղաքացիների մասնակցության կարևորությունը: Եվ ահա, ակումբականները իրենց առաջնորդների հետ մշակեցին և նախաձեռնեցին «Միասին մեր համայնքի համար» համայնքային ծառայության ուսումնական ծրագիրը (ՎՎՀ-ը ֆինանսավորում է ծրագիրը ), որի նպատակն էր համայնքի զբոսայգու մի հատվածին ավելի բարեկարգ տեսք հաղորդել և այն դարձնել բնակիչների համար հանգստի հաճելի միջավայր: Համագործակցության հաստատման ակնկալիքով, նախագիծն ու իրենց գործունությունը ներկայացնելով նպատակով, նրանք հանդիպեցին Նոյեմբերյան համայնքի ղեկավար Կարեն Աբազյանի հետ: Հանդիպման արդյունքում համայնքի ղեկավարը կարևորելով երեխաների կողմից համայնքում փոփոխություններ բերելու ցանկությունը, խոստացավ անհրաժեշտ աջակցություն: Նախագիծը մեկնարկեց համայնքի Հայրենական մեծ պատերազմի զոհերին նվիրված հուշարձանի տարածքում: Համայնքապետարանի աշխատակիցների աջակցությամբ որոշվեցին բարեկարգման ենթակա մանկական ճոճանակները, աղբարկղների ու տեղեկատվական նստարանի տեղադրման վայրերը: Երեխաները բարձր ոգևորությամբ տեսքի բերեցին ճոճանակները, որոնք պետք է վերանորոգվեն, տեղադրեցին փոքր աղբարկղներ՝ տարածքը չաղտոտեկու կոչերով: Տեղադրվեց նաև Հայրենական Մեծ պատերազմի հայազգի հերոսների (Հ.Բաղրամյան, Հ.Բաբաջանյան, Ա.Խամփերյանց և այլն) ու նրանց սխրանքների, հայկական դիվիզաների և նրանց անցած մարտական ուղու մասին երկլեզու պաստառներով տեղեկատվական նստարան: Ծրագրի իրականացման ընթացքում երեխաներին այցելեց նաև համայնքի ղեկավար Կ.Աբազյանը և գոհունակություն հայտնեց նրանց հասարակական ակտիվություն ցուցաբերելու, համայնքի բարեկարգման համար հոգատարություն դրսևորելու համար: Այս նախագծի իրականացումը համագործակցության միջոցով վկայում է, որ ցանկացած իրատեսական գաղափար իրագործելի է, եթե առկա է գաղափարի համատեղ քննարկում և լուծումների համաձայնեցում: Ակումբի անդամներին 12-ամյա Արփինեի համար սա առաջին մասնակցությունն էր նման նախագծին. «Ես այցելում եմ ակումբ գիտելիքներ ստանալու համար և թիմային աշխատելու հմտությունը իմ հաջողություններից մեկն է: Եվ մենք հասանք մեր ցանկացած արդյունքին»:
ԻՄՓԱՔԹ ծրագիրը մշակվել է Ռումինիայում՝ «Նոր Հորիզոններ» հիմնադրամի կողմից և Հայաստանում իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստանի կողմից: Ակումբները գործում են ՀՀ 6 մարզերում: Նպատակն է համախմբել երիտասարդությանը ԻՄՓԱՔԹ խմբերում, աջակցել նրանց ձեռք բերել քաղաքացիական հասարակության և աշխատանքային շուկայում մրցունակ լինելու համար անհրաժեշտ կարողություններ:
ՎՎՀ Նոյեմբերյանի գրասենյակ
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան