Նոյեմբերյան համայնքում ԻՄՓԱՔԹ երիտասարդական ակումբը գործունեության մի քանի ամսվա պատմություն ունի, որտեղ ոչ ֆորմալ կրթությամբ երեխաները ձեռք են բերում հմտություններ և գիտելիքներ քաղաքացիական կրթության, առաջնորդության և այլ ասպարեզներից: Կարևոր տեղ է հատկացվում նաև տեղական իշխանության մարմինների հետ համագործակցությանը, որպեսզի երեխաները գիտակցեն տեղական կառավարմանը քաղաքացիների մասնակցության կարևորությունը: Եվ ահա, ակումբականները իրենց առաջնորդների հետ մշակեցին և նախաձեռնեցին «Միասին մեր համայնքի համար» համայնքային ծառայության ուսումնական ծրագիրը (ՎՎՀ-ը ֆինանսավորում է ծրագիրը ), որի նպատակն էր համայնքի զբոսայգու մի հատվածին ավելի բարեկարգ տեսք հաղորդել և այն դարձնել բնակիչների համար հանգստի հաճելի միջավայր: Համագործակցության հաստատման ակնկալիքով, նախագիծն ու իրենց գործունությունը ներկայացնելով նպատակով, նրանք հանդիպեցին Նոյեմբերյան համայնքի ղեկավար Կարեն Աբազյանի հետ: Հանդիպման արդյունքում համայնքի ղեկավարը կարևորելով երեխաների կողմից համայնքում փոփոխություններ բերելու ցանկությունը, խոստացավ անհրաժեշտ աջակցություն: Նախագիծը մեկնարկեց համայնքի Հայրենական մեծ պատերազմի զոհերին նվիրված հուշարձանի տարածքում: Համայնքապետարանի աշխատակիցների աջակցությամբ որոշվեցին բարեկարգման ենթակա մանկական ճոճանակները, աղբարկղների ու տեղեկատվական նստարանի տեղադրման վայրերը: Երեխաները բարձր ոգևորությամբ տեսքի բերեցին ճոճանակները, որոնք պետք է վերանորոգվեն, տեղադրեցին փոքր աղբարկղներ՝ տարածքը չաղտոտեկու կոչերով: Տեղադրվեց նաև Հայրենական Մեծ պատերազմի հայազգի հերոսների (Հ.Բաղրամյան, Հ.Բաբաջանյան, Ա.Խամփերյանց և այլն) ու նրանց սխրանքների, հայկական դիվիզաների և նրանց անցած մարտական ուղու մասին երկլեզու պաստառներով տեղեկատվական նստարան: Ծրագրի իրականացման ընթացքում երեխաներին այցելեց նաև համայնքի ղեկավար Կ.Աբազյանը և գոհունակություն հայտնեց նրանց հասարակական ակտիվություն ցուցաբերելու, համայնքի բարեկարգման համար հոգատարություն դրսևորելու համար: Այս նախագծի իրականացումը համագործակցության միջոցով վկայում է, որ ցանկացած իրատեսական գաղափար իրագործելի է, եթե առկա է գաղափարի համատեղ քննարկում և լուծումների համաձայնեցում: Ակումբի անդամներին 12-ամյա Արփինեի համար սա առաջին մասնակցությունն էր նման նախագծին. «Ես այցելում եմ ակումբ գիտելիքներ ստանալու համար և թիմային աշխատելու հմտությունը իմ հաջողություններից մեկն է: Եվ մենք հասանք մեր ցանկացած արդյունքին»:
ԻՄՓԱՔԹ ծրագիրը մշակվել է Ռումինիայում՝ «Նոր Հորիզոններ» հիմնադրամի կողմից և Հայաստանում իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստանի կողմից: Ակումբները գործում են ՀՀ 6 մարզերում: Նպատակն է համախմբել երիտասարդությանը ԻՄՓԱՔԹ խմբերում, աջակցել նրանց ձեռք բերել քաղաքացիական հասարակության և աշխատանքային շուկայում մրցունակ լինելու համար անհրաժեշտ կարողություններ:
ՎՎՀ Նոյեմբերյանի գրասենյակ
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ