«Քաղաքացիական երիտասարդական կենտրոն» ՀԿ-ի նախաձեռնությամբ օրերս Իջևանում անցկացվել է երիտասարդական ֆորում, որի հիմնական նպատակն էր ներկայացնել երիտասարդության զարգացմանն ուղղված ծրագրերն ու նախաձեռնությունները, ինչպես նաև ստեղծել քննարկումների հարթակ՝ երիտասարդների կարիքներն ու առաջարկները լսելու համար։
Միջոցառմանը մասնակցել են Ազգային ժողովի պատգամավոր, գիտության, կրթության, մշակույթի, սպորտի, երիտասարդության և սփյուռքի հարցերով մշտական հանձնաժողովի նախագահի տեղակալ Թագուհի Ղազարյանը, Տավուշի մարզպետի տեղակալ Նարեկ Ղուշչյանը, ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության երիտասարդության հարցերի վարչության պետ Զարա Ասլանյանը, տեղական ինքնակառավարման մարմինների ներկայացուցիչներ, ոլորտային փորձագետներ, ինչպես նաև երիտասարդական ՀԿ-ների և քաղաքացիական նախաձեռնությունների ներկայացուցիչներ։
Ֆորումի ընթացքում քննարկվել են երիտասարդության զարգացմանն առնչվող հարցեր՝ սկսած քաղաքացիական կրթությունից և համայնքային ներգրավվածության հնարավորություններից մինչև պետական և տեղական մակարդակներում երիտասարդական քաղաքականության իրականացում։ Մասնակիցներին ներկայացվել են «Երիտասարդական քաղաքականության մասին» օրենքի հիմնական դրույթները, ընդգծվել է պետական մարմինների, հասարակական կազմակերպությունների և համայնքների համագործակցության կարևորությունը։
Զարա Ասլանյանը, Երիտասարդության միջազգային օրվա (օգոստոսի 12) կապակցությամբ շնորհավորելով ներկաներին, կարևորել է ֆորումը որպես երիտասարդների խնդիրների, առաջարկությունների և նախաձեռնությունների բարձրաձայնման արդյունավետ հարթակ։ Նա նշել է, որ «Երիտասարդական քաղաքականության մասին» նոր օրենքը մշակվել է հանրային լայն մասնակցային գործընթացի միջոցով՝ ներգրավելով երիտասարդական կառույցների, միջազգային կազմակերպությունների և անկախ փորձագետների։
Զարա Ասլանյանը նաև տեղեկացրել է, որ օրենքի ընդունումից հետո Կառավարությունը հաստատել է դրա կիրարկումն ապահովող միջոցառումների ծրագիրը։ Դրա կարևոր բաղադրիչներից են երիտասարդական աշխատողի վերապատրաստման կարգի և որակավորման չափանիշների մշակումն, ինչպես նաև երիտասարդական աշխատանքի մեթոդաբանության ստեղծումը։ Այս նպատակով ԿԳՄՍ նախարարի հրամանով ձևավորվել է աշխատանքային խումբ, որն ուսումնասիրելու է միջազգային փորձը, պատրաստելու է համապատասխան առաջարկություններ, իրականացնելու է երիտասարդական աշխատանք կատարող կառույցների քարտեզագրում և գործառույթների վերլուծություն։ Նախատեսվում են նաև թեմատիկ քննարկումներ և խորհրդակցություններ շահագրգիռ կողմերի ու շահառուների մասնակցությամբ։
Տավուշի մարզպետի տեղակալ Նարեկ Ղուշչյանը ողջույնի խոսքում կարևորել է նմանօրինակ հանդիպումները՝ ընդգծելով դրանց նշանակությունը երիտասարդների քաղաքացիական գիտակցության բարձրացման և համայնքային կյանքի ակտիվացման գործում։
Ֆորումը եզրափակվել է հարցուպատասխանի և բաց քննարկումների ձևաչափով, ինչը հնարավորություն է տվել երիտասարդներին անմիջականորեն ներկայացնել իրենց դիտարկումներն ու առաջարկները՝ ուղղված ՀՀ-ում երիտասարդական քաղաքականության շարունակական բարելավմանը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի: