ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ազատամուտում երիտասարդները ձևավորում են համացանցից օգտվելու մշակույթ

Հոկտեմբերի 3, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Մերօրյա աշխարհում բավական մեծ տարածում ունեն ինտերնետային կիբերհանցագործությունները,երեխայի տարիքին ու կրթական առանձնահատկություններին ոչ հարիր կայքերի առկայությունը, առկա է համացանցի միջոցով երեխայի հանդեպ տարբեր հանցագործությունների հնարավոր վտանգները, սոցիալական ցանցերում երեխաների անձնական տվյալների ու այլ տեղեկատվության ապահովության խնդիրը: Նաև խնդիր է երեխայի սոցիալ-կրթական-դաստիարակչական գործընթացի խաթարումը համացանցի ու առհասարակ համակարգչից կախվածության պատճառով, որոնց թիրախ կարող է դառնալ յուրաքանչյուրը։ Այն հետևանք է ինչպես անիրազեկության, այնպես էլ ծնողների ուշադրության և հետևողականության անբավարարության։ Ազատամուտում գործող ԻՄՓԱՔԹ երիտասարդական ակումբը շարունակում է համալրել իր հաջողությունների պատմությունը։ Արդեն 1,5 տարի գործող ակումբը հաջողությամբ ավարտեց նաև երրորդ համայնքային ծառայության ծրագիրը, որը այս անգամ խորագրել էր «Անվտանգ և վտանգավոր համացանց»։ Նպատակն էր համայնքի մեծահասակներին և երեխաներին, իրազեկել համացանցի օգտակարության և հավանական վտանգների մասին, որոնց կարող են իրենց երեխաները առնչվել՝ օգտվելով դրանից։ Ծրագիրն իրականացվեց համայնքի բնակելի թաղամասերից մեկի փոքրիկ պուրակում, որտեղ տեղադրվեցին նստարաններ, ցուցանակ։ Վերջինիս վրա զետեղվեցին տեղեկություններով պաստառ համացանցի դրական և վտանգավոր կողմերը, նրանից օգտվելու կանոնները, որոնք ուղենիշ կլինեն ծնողների համար։

Ակումբի անդամ 14-ամյա Վիկան, ով հաճույքով է մասնակցում ակումբի աշխատանքներին, նշում է.<<Այս ծրագիրը մեծ նշանակություն ունի համայնքի համար։ Հաճելի է ժամանակ անց կացնել գեղեցիկ վայրում և միաժամանակ անհրաժեշտ տեղեկություններ ստանալ համացանցի մասին>>։ Այս ծրագիրն իրականացվեց Ազատամուտի համայնքապետարանի հետ համագործակցությամբ (համայնքի ղեկավար՝ Ժորա Մարտիրոսյան):

ԻՄՓԱՔԹ ակումբում երեխաները ոչ ֆորմալ կրթական մեթոդներով սովորում եւ ուժեղացնում են իրենց կարողություններն ու գիտելիքները առաջնորդության, ակտիվ քաղաքացիության, աշխատունակության եւ սոցիալական ձեռներեցության բնագավառներում՝ ուսումնական մոդուլների միջոցով և յուրաքանչյուր մոդուլի ավարտից հետո իրականացնում են համայնքային ծրագրեր:

ԻՄՓԱՔԹ ծրագիրը Ռումինիայում մշակվել է «Նոր Հորիզոններ» հիմնադրամի կողմից եւ Հայաստանում իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստանի աջակցությամբ: 2016 թ. դրությամբ 33 ԻՄՓԱՔԹ ակումբներ են գործում Հայաստանի 6 մարզերում, որոնք ունեն ավելի քան 500 անդամ: Ակումբների կողմից իրականացվել են 60-ից ավելի համայնքային ծրագրեր:

ՎՎՀ Իջևանի գրասենյակ

  • Ժողովրդական խոսքի անմահ մշակը. քարտեզագրելով Հ. Թումանյանի ուղին

    Այս թեման, որն  նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի: