Մերօրյա աշխարհում բավական մեծ տարածում ունեն ինտերնետային կիբերհանցագործությունները,երեխայի տարիքին ու կրթական առանձնահատկություններին ոչ հարիր կայքերի առկայությունը, առկա է համացանցի միջոցով երեխայի հանդեպ տարբեր հանցագործությունների հնարավոր վտանգները, սոցիալական ցանցերում երեխաների անձնական տվյալների ու այլ տեղեկատվության ապահովության խնդիրը: Նաև խնդիր է երեխայի սոցիալ-կրթական-դաստիարակչական գործընթացի խաթարումը համացանցի ու առհասարակ համակարգչից կախվածության պատճառով, որոնց թիրախ կարող է դառնալ յուրաքանչյուրը։ Այն հետևանք է ինչպես անիրազեկության, այնպես էլ ծնողների ուշադրության և հետևողականության անբավարարության։ Ազատամուտում գործող ԻՄՓԱՔԹ երիտասարդական ակումբը շարունակում է համալրել իր հաջողությունների պատմությունը։ Արդեն 1,5 տարի գործող ակումբը հաջողությամբ ավարտեց նաև երրորդ համայնքային ծառայության ծրագիրը, որը այս անգամ խորագրել էր «Անվտանգ և վտանգավոր համացանց»։ Նպատակն էր համայնքի մեծահասակներին և երեխաներին, իրազեկել համացանցի օգտակարության և հավանական վտանգների մասին, որոնց կարող են իրենց երեխաները առնչվել՝ օգտվելով դրանից։ Ծրագիրն իրականացվեց համայնքի բնակելի թաղամասերից մեկի փոքրիկ պուրակում, որտեղ տեղադրվեցին նստարաններ, ցուցանակ։ Վերջինիս վրա զետեղվեցին տեղեկություններով պաստառ համացանցի դրական և վտանգավոր կողմերը, նրանից օգտվելու կանոնները, որոնք ուղենիշ կլինեն ծնողների համար։
Ակումբի անդամ 14-ամյա Վիկան, ով հաճույքով է մասնակցում ակումբի աշխատանքներին, նշում է.<<Այս ծրագիրը մեծ նշանակություն ունի համայնքի համար։ Հաճելի է ժամանակ անց կացնել գեղեցիկ վայրում և միաժամանակ անհրաժեշտ տեղեկություններ ստանալ համացանցի մասին>>։ Այս ծրագիրն իրականացվեց Ազատամուտի համայնքապետարանի հետ համագործակցությամբ (համայնքի ղեկավար՝ Ժորա Մարտիրոսյան):
ԻՄՓԱՔԹ ակումբում երեխաները ոչ ֆորմալ կրթական մեթոդներով սովորում եւ ուժեղացնում են իրենց կարողություններն ու գիտելիքները առաջնորդության, ակտիվ քաղաքացիության, աշխատունակության եւ սոցիալական ձեռներեցության բնագավառներում՝ ուսումնական մոդուլների միջոցով և յուրաքանչյուր մոդուլի ավարտից հետո իրականացնում են համայնքային ծրագրեր:
ԻՄՓԱՔԹ ծրագիրը Ռումինիայում մշակվել է «Նոր Հորիզոններ» հիմնադրամի կողմից եւ Հայաստանում իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստանի աջակցությամբ: 2016 թ. դրությամբ 33 ԻՄՓԱՔԹ ակումբներ են գործում Հայաստանի 6 մարզերում, որոնք ունեն ավելի քան 500 անդամ: Ակումբների կողմից իրականացվել են 60-ից ավելի համայնքային ծրագրեր:
ՎՎՀ Իջևանի գրասենյակ
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: