Օգոստոսի 8-ին նշվում է Շինարարի օրը: Տոնական օրվա շրջանակում շինարարական կազմակերպությունների շուրջ 25 ներկայացուցիչներ արժանացել են պետական պարգևների:
Միջոցառմանը մասնակցել և մասնագիտական օրվա առթիվ պարգևատրումներն իրականացրել են ՀՀ փոխվարչապետ Տիգրան Խաչատրյանը, Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, Քաղաքաշինության կոմիտեի նախագահ Եղիազար Վարդանյանը, օրենսդիր, գործադիր իշխանության մարմինների և Երևանի քաղաքապետարանի ներկայացուցիչներ:
Մինչև 2026 թվականը կառուցվող, հիմնանորոգվող կամ վերակառուցվող 300 դպրոցի և 500 մանկապարտեզի ծրագրի շրջանակում իրականացված աշխատանքների համար, ինչպես նաև Շինարարի օրվա կապակցությամբ «Գոհարիկ» ՍՊԸ-ի հիմնադիր տնօրեն Սամվել Խաչատրյանը և «Վի Քեյ Գրուպ» ՍՊԸ-ի հիմնադիր տնօրեն Հրաչյա Սարգսի Քոթանջյանը արժանացել են ԿԳՄՍ նախարարության մեդալների։ «Նավասարդ շինարար» ՍՊԸ-ի հիմնադիր տնօրեն Արման Դավթյանը և «Արամե» ՍՊԸ-ի հիմնադիր տնօրեն Արամ Սարգսյանը պարգևատրվել են նախարարության շնորհակալագրերով։ Պարգևները հանձնել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը։
Փոխվարչապետ Տիգրան Խաչատրյանը, շնորհավորելով ոլորտի ներկայացուցիչներին, ընդգծել է՝ օրը խորհրդանշում է մասնագիտական նվիրվածության և վարպետության ամենօրյա պատասխանատու աշխատանքով մեր պետության զարգացմանն ու առաջընթացին նպաստելու և դրա մասը կազմելու կարևորությունը: «Շինարարությունը մեր տնտեսական աճն ու զարգացումն ապահովող առանցքային ոլորտներից է։ Վերջին հինգ տարիների ընթացքում շինարարության ծավալներն աճել են տարեկան միջինը 13%-ով։ Դրա արդյունքներն ակներև են»,- ասել է Տիգրան Խաչատրյանը:
Փոխվարչապետն անդրադարձել է նաև 300 դպրոցի ու 500 մանկապարտեզի նորոգման, կառուցման և վերակառուցման՝ ՀՀ կառավարության ծրագրին՝ նշելով, որ այս ծրագրի շրջնակում հաջողություններ արձանագրած կազմակերպությունների համար նոր հնարավորություններ է բացվում՝ գործունեությունն ընդլայնելու, նոր աշխատատեղեր ստեղծելու և ձեռքբերումներ արձանագրելու առումով։
Ողջունելով շինարարական կազմակերպությունների ներկայացուցիչներին և շնորհավորելով տոնական օրվա առթիվ՝ ԿԳՄՍ նախարարն ընդգծել է՝ վերջին տարիներին Հայաստանում իրականացվող կապիտալ ծախսերի զգալի մասն ուղղվում է կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի ոլորտում հանրային ենթակառուցվածքների բարելավմանը: Այս համատեքստում նախարարը շեշտել է թիմային մեծ աշխատանքը, որն ուղղված է երկրում կարևոր ենթակառուցվածքների զարգացմանը: «300 դպրոցների և 500 մանկապարտեզների կառուցման և հիմնանորոգման ծրագիրը, ըստ էության, մեր երկրի շատ բնակավայրերում փոխում է կյանքի որակը, և դա առաջին հերթին մեր համատեղ աշխատանքի շնորհիվ է: Սա մեր երեխաներին հնարավորություն է ընձեռում սովորելու ժամանակակից անվտանգ պայմաններում»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանն ու շնորհակալություն հայտնել շինարարներին՝ կարևոր ենթակառուցվածքների կառուցման համար:
Ժաննա Անդրեասյանի գնահատմամբ՝ շինարարական աշխատանքների որակի և ստանդարտի գործում ԿԳՄՍ նախարարությունը՝ որպես կրթության ոլորտի պատասխանատու գերատեսչություն, ունի մեծագույն հանձնառություն. «Կադրերի պատրաստումը և ոլորտի՝ նոր ստանդարտներին համահունչ մասնագետներով համալրումը մնում են մեր կարևորագույն խնդիրներից: Այս առումով մեծ անելիք ունենք և վստահ եմ՝ առաջիկայում հաջողությամբ շարունակելու ենք մասնագիտական կրթության կատարելագործումը»:
ԿԳՄՍ նախարարի խոսքով՝ քաղաքաշինական և շինարարական նոր ստանդարտ սահմանող ծրագիր է նաև ակադեմիական քաղաքը, որը շինարարության և քաղաքաշինության նոր որակ է բերելու։
«Վստահ եմ՝ ինչպես մյուս բոլոր ծրագրերում, այստեղ ևս մեր համատեղ աշխատանքն ապահովելու է լավագույն արդյունքը՝ ի նպաստ մեր երկրի զարգացման»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը։
Քաղաքաշինության կոմիտեի նախագահ Եղիազար Վարդանյանը ողջույնի խոսքում ընդգծել է՝ շինարարության ծավալների աճի դինամիկան այս տարի ևս պահպանվել է։ Նրա խոսքով՝ 2025 թ. առաջին կիսամյակի տվյալներով շինարարության ծավալը կազմում է գրեթե 225 միլիարդ դրամ, ինչը 18.5%-ով գերազանցում է նախորդ տարվա վեց ամիսների ցուցանիշը։ «Սա բոլորիս ջանքերի արդյունքն է և վկայում է տնտեսության մեջ շինարարության առանցքային դերի, և ՀՀ կառավարության կողմից ոլորտը կարևորելու մասին»,- նշել է Եղիազար Վարդանյանն ու շեշտել՝ շինարարության ծավալների աճն արտացոլվում է նաև վճարված հարկերի տեսքով։
Միջոցառումն իրականացվել է «Հայաստանի շինարարների միության» և Հայաստանի Քաղաքաշինության կոմիտեի համագործակցությամբ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի: