ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն ընդունել է ՖԻԲԱ Եվրոպայի նախագահ Խորխե Գարբախոսային և գործադիր տնօրեն Կամիլ Նովակին, որոնք Հայաստան են ժամանել բասկետբոլի Եվրոպայի Մ20 տարեկանների Բ դիվիզիոնի առաջնությանը հետևելու նպատակով:
Հանդիպմանը մասնակցել են նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Հասմիկ Ավագյանը և Հայաստանի բասկետբոլի ֆեդերացիայի գլխավոր քարտուղար Արթուր Նազարյանը:
Ողջունելով հյուրերին՝ Ժաննա Անդրեասյանը շնորհակալություն է հայտնել բասկետբոլի Եվրոպայի Մ20 տարեկանների Բ դիվիզիոնի առաջնության անցկացումը Հայաստանին վստահելու համար:
«Հայաստանի համար մեծ պատիվ և պատասխանատվություն է հյուրընկալել 21 երկրի հավաքականների և պատվիրակությունների: Սա մեր երկրում խաղային մարզաձևերից կազմակերպվող կարևոր խոշոր միջազգային միջոցառում է: ՀՀ կառավարությունը և Հայաստանի բասկետբոլի ֆեդերացիան ներդրել են բոլոր ջանքերը՝ մրցաշարն ամենաբարձր մակարդակով կազմակերպելու համար»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը՝ կարևորելով ՖԻԲԱ Եվրոպայի հետ Հայաստանի բասկետբոլի ֆեդերացիայի համագործակցության զարգացումը:
Ժաննա Անդրեասյանը շեշտել է, որ միջազգային մրցաշարերի հյուրընկալումը ՀՀ կառավարության սպորտային քաղաքականության կարևոր ուղղություններից է, որը ներառված է ՀՀ ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի ոլորտների 2024–2030 թվականների ռազմավարության մեջ։
Ներկայացնելով բասկետբոլի զարգացման և մասսայականացման ուղղությամբ իրականացված ծրագրերը՝ նախարարը նշել է՝ այս տարի ՀՀ վարչապետի հովանու ներքո առաջին անգամ անցկացվել է «Դպրոցականների բասկետբոլի լիգա» մրցաշարը, որի համայնքային փուլերին մասնակցել է շուրջ 8 հազար դպրոցական՝ ՀՀ բոլոր մարզերից։ Հաշվի առնելով հանրային հետաքրքրությունը՝ նախատեսվում է ապագայում նմանօրինակ մրցաշարեր անցկացնել նաև համալսարանական մակարդակում։
ՖԻԲԱ Եվրոպայի նախագահ Խորխե Գարբախոսան շնորհակալություն է հայտնել ընդունելության և Եվրոպայի Մ20 տարեկանների B դիվիզիոնի առաջնության պատշաճ կազմակերպման համար:
«Եվրոպայի 21 հավաքականներ այս օրերին վայելում են Հայաստանի հյուրընկալությունը և լավագույնս կազմակերպված մրցաշարը: ՖԻԲԱ-ն իր լիակատար աջակցությունն է հայտնում Հայաստանի բասկետբոլի ֆեդերացիային և հաճելիորեն տպավորված է մրցաշարի անցկացման որակից»,- ասել է Գարբախոսան՝ ընդգծելով, որ առանց պետական աջակցության՝ նմանօրինակ խոշոր մրցաշարի անցկացումը հնարավոր չէր լինի:
ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը ներկայացրել է սպորտային ենթակառուցվածքների բարելավման, նոր մարզահամալիրների կառուցման և վերանորոգման ծրագրերը:
«Մեր երկրում անցկացվող միջազգային մրցաշարերը դիտարկում ենք որպես ներդրում սպորտային ենթակառուցվածքների հարստացման և գույքով համալրման ուղղությամբ, որոնք անպայմանորեն նպաստելու են կոնկրետ մարզաձևերի զարգացմանն ու մասսայականացմանը», - ընդգծել է նախարարը՝ հույս հայտնելով, որ ՖԻԲԱ Եվրոպայի հետ համատեղ առաջին նախաձեռնությունը կդառնա լավ նախադեպ՝ ապագայում ավելի շատ միջազգային միջոցառումներ Հայաստանում կազմակերպելու համար։
Երևանում ընթացող Եվրոպայի Մ20 տարեկանների առաջնության Բ դիվիզիոնի շրջանակում Հայաստանի հավաքականը հուլիսի 18-ին կմրցի Պորտուգալիայի հավաքականի հետ՝ 9-16-րդ տեղերի համար պայքարում։ Հանդիպումը կկայանա Սպորտի կառավարման ենթակայությամբ գործող «Միկա» մարզահամալիրում և կմեկնարկի ժամը 18:30-ին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան