Շիրակի Միքայել Նալբանդյանի անվան պետական համալսարանում պետական պարգևների հանձման հանդիսավոր արարողությամբ և բուհի պատմությունը ներկայացնող գրքի շնորհանդեսով ամփոփվել են համալսարանի 90-ամյակին նվիրված միջոցառումները:
Միջոցառմանը ներկա են եղել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, Շիրակի մարզպետ Դավիթ Առուշանյանը, Շիրակի պետական համալսարանի ռեկտոր Երվանդ Սերոբյանը, պրոֆեսորադասախոսական անձնակազմի ներկայացուցիչները, բուհի այս տարվա շրջանավարտները:
Շնորհավորելով Շիրակի պետական համալսարանի 90-ամյակը՝ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը նշել է՝ հոբելյանը, պատմությունն ու ավանդույթներն առաջին հերթին պատասխանատվություն են. «Կարևոր է արժանի լինել պատասխանատու աշխատանքը, պատմությունն ու ավանդույթները շարունակելուն:
Միաժամանակ, բարձրագույն կրթության ու գիտության ոլորտն անընդհատ պահանջում է նորացում, թարմացում և զարգացում՝ հետևելով տարբեր բնագավառների նորարար միտումներին և նպաստելով բուհի գործունեության բարելավմանը: Կարևոր է բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների ակտիվ գործունեությունը, նոր ծրագրերում ընդգրկվելու նախաձեռնողականությունը, որն առաջին հերթին ուսանողներին տրամադրվող կրթության և որակի վկայություն է»,- ասել է նախարարը՝ ընդգծելով, որ բուհական կրթության կազմակերպման առումով շատ կարևոր է հետազոտությունների իրականացումը:
Ժաննա Անդրեասյանի խոսքով՝ ցանկացած բուհի, այդ թվում նաև Շիրակի պետական համալսարանի յուրաքանչյուր շրջանավարտ պետք է վստահ լինի, որ իր ստացած գիտելիքն ու հմտությունը բավարար են տնտեսության մեջ, հանրային կյանքում, աշխատաշուկայում մրցունակ լինելու և արժանի տեղ գտնելու համար:
«Պետք է կարողանալ իրացվել որպես լիարժեք քաղաքացի, որպես երջանիկ անհատ՝ սեփական գործունեությամբ նաև նպաստելով պետության զարգացմանը։ Սա է մեր կարևորագույն առաքելությունը. վստահ եմ, որ Շիրակի պետական համալսարանի դասախոսները և ուսանողները ևս ամեն օր լսարան են մտնում մրցունակ և որակյալ կրթություն ապահովելու գիտակցումով և ձգտումով։ Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը շարունակելու է լինել բոլոր լավ նախաձեռնությունների կողքին՝ աջակցելով բուհերի զարգացմանը»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Նա անդրադարձել է նաև Ազգային ժողովի կողմից առաջին ընթերցմամբ ընդունված «Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին» նոր օրենքի նախագծին, որով ոլորտի մրցունակության նոր պայմաններ ու պահանջներ են սահմանվում:
«Վստահ եմ՝ նոր օրենքի ընդունումը զարգացման նոր ճանապարհ է բացելու բուհական համակարգի համար»,- եզրափակել է նախարարը՝ շնորհավորելով միջոցառմանը ներկա ՇՊՀ շրջանավարտներին՝ նրանց մաղթելով մասնագիտական հաջողություններ հետագա գործունեության ընթացքում:
Այնուհետև ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը ՇՊՀ 90-ամյա հոբելյանի կապակցությամբ պետական պարգևներ է հանձել բուհի վաստակաշատ դասախոսներին:
Գիտության և կրթության զարգացման գործում ներդրած նշանակալի ավանդի համար ՇՊՀ մաթեմատիկայի, ֆիզիկայի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ամբիոնի դասախոսներ Վարդան Մանուկյանը և Հրաչիկ Նիկողոսյանը պարգևատրվել են ՀՀ վարչապետի հուշամեդալով: Նույն ամբիոնի դասախոս Սպարտակ Սողոյանն ու Կենսաբանության և քիմիայի ամբիոնի դասախոս Սամվել Ալեքսանյանը պարգևատրվել են ԿԳՄՍՆ պատվոգրով:
Ողջույնի խոսքում ՇՊՀ ռեկտոր Երվանդ Սերոբյանն ընդգծել է՝ համալսարանը 90-ամյա հոբելյանը նշում է հպարտությամբ և գիտակցումով, որ անցած ճանապարհը պետք է վերարժևորել, փաստագրել և փոխանցել սերունդներին:
«Շնորհված պարգևները մեծ պատիվ են և պատասխանատվություն. դրանք բոլորիս պարտավորեցնում են աշխատել ավելի մեծ նվիրումով»,- ասել է նա:
Ներկաներին ողջունել և բուհի հիմնադրման հոբելյանի առթիվ շնորհավորել է նաև Շիրակի մարզպետ Դավիթ Առուշանյանը՝ ընդգծելով, որ իր համար մեծ պատիվ է լինել ՇՊՀ շրջանավարտ:
ՇՊՀ մաթեմատիկայի, ֆիզիկայի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ամբիոնի դոցենտ, ֆիզիկա-մաթեմատիկական գիտությունների թեկնածու Վարդան Մանուկյանն իր խոսքում անդրադարձել է պետության կողմից վերջին տարիներին գիտության ոլորտին հատկացվող ֆինանսավորմանը. «Գիտական համայնքի համար տեսանելի և գնահատելի են ոլորտի զարգացմանն ուղղված քայլերը, որոնց շնորհիվ գիտությամբ և հետազոտությամբ զբաղվելը դարձել է ավելի գրավիչ: Մասնավորապես՝ տարեցտարի նկատվում է գիտաշխատողների աշխատավարձերի բարձրացում, հատկացվում են տարատեսակ դրամաշնորհներ, ինչպես նաև ստեղծվել են միջազգային համագործակցության լայն հեռանկարներ, ինչը շատ կարևոր է»,- ասել է նա:
Միջոցառման ընթացքում տեղի է ունեցել նաև «Շիրակի պետական համալսարանի տարեգրության էջերում» գրքի շնորհանդեսը: Գրքում ամփոփված են համալսարանի անցած 9 տասնամյակների պատմությունը, հիշողությունները, հաղթանակներն ու կարևոր նվաճումները:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան