ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Երիտասարդական քաղաքականությունը Հայաստանում և Վրաստանում. եռօրյա երիտասարդական հավաք Ապարանում

Հուլիսի 12, 2025
Լուրեր կազմակերպություններից

Հայ-վրացական երիտասարդական հավաքի շրջանակում ՀՀ 2025 թ. երիտասարդական մայրաքաղաք Ապարանում տեղի է ունեցել «Երիտասարդական քաղաքականությունը Հայաստանում և Վրաստանում, երիտասարդների դերը որոշումների կայացման գործընթացներում» թեմայով պանելային քննարկում:

Քննարկմանը մասնակցել են ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, Վրաստանի կրթության, գիտության և երիտասարդության նախարարի տեղակալ Բայա Քվիցիանին, Արագածոտնի մարզպետի տեղակալ Արմեն Գրիգորյանը, Ապարան համայնքի ղեկավարի առաջին տեղակալ Արկադի Կարապետյանը, «Երիտասարդական նախաձեռնությունների կենտրոն» ՀԿ-ի նախագահ Արթուր Նաջարյանը:

Արթուր Մարտիրոսյանը, ողջունելով հավաքի մասնակիցներին, ընդգծել է հայ և վրացի երիտասարդների՝ միմյանց ավելի լավ ճանաչելու, համատեղ գաղափարներ փոխանակելու կարևորությունը։ Նա շեշտել է` հայերը և վրացիները հին և հարուստ մշակույթ ունեցող ժողովուրդ են և պետք է շատ լավ ճանաչեն միմյանց պատմությունը, ավանդույթները, մշակույթը, նույնիսկ խոհանոցը։ Նրա խոսքով՝ նմանօրինակ հանդիպումները խթանում են մշակութային երկխոսությունը և նպաստում երիտասարդների միջև կապերի ամրապնդմանը։

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը կարևորել է նաև Հայաստանի և Վրաստանի՝ երիտասարդական պետական քաղաքականության առանձնահատկությունները։ Նրա դիտարկմամբ՝ երկու երկրների քաղաքական ուղեգծերը շատ առումներով նման են՝ հատկապես ժողովրդավարության ճանապարհի ընտրությամբ:

«Վստահ եմ՝ լավագույն տարբերակը ավելի շատ համագործակցելն ու միմյանցից սովորելն է, որովհետև Հայաստանի և Վրաստանի երիտասարդության մասնակցության և զորեղացման մարտահրավերները շատ նման են։ Իսկ դա նշանակում է, որ լուծումները կարող են նույնը լինել, իսկ մարտահրավերները կարող ենք հաղթահարել` սովորելով միմյանցից»,- նշել է Արթուր Մարտիրոսյանը։

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը հաջողություն է մաղթել հավաքի մասնակիցներին և շնորհակալություն հայտնել կազմակերպիչներին:

«Մենք մշտապես զգում ենք այս նախաձեռնության կարևորությունը և ուզում ենք պահպանել այն բարձր մակարդակի վրա»,- եզրափակել է նա։

«Երիտասարդական քաղաքականությունը Հայաստանում և Վրաստանում, երիտասարդների դերը որոշումների կայացման գործընթացներում» թեմայով պանելային քննարկման ընթացքում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը ներկայացրել է ՀՀ պետական քաղաքականությունը երիտասարդության ոլորտում, իրականացվող ծրագրերը, առաջնահերթությունները: Նա մասնավորապես անդրադարձել է վերջերս ընդունված «Երիտասարդական քաղաքականության մասին» ՀՀ օրենքին՝ ընդգծելով օրենքի մշակման գործընթացում ապահովված բարձր մասնակցայնության մասին: Արթուր Մարտիրոսյանն առանձնակի անդրադարձել է նաև երիտասարդական կենտրոնների ստեղծման քաղաքականությանը՝ կարևորելով դրանք որպես երիտասարդների ներուժի բացահայտման, ինքնիրացման, մշակութային ժամանցի միջավայրի ձևավորման կարևոր հարթակներ:

Ողջույնի խոսքով հանդես է եկել նաև Վրաստանի կրթության, գիտության և երիտասարդության նախարարի տեղակալ Բայա Քվիցիանին՝ կարևորելով Հայ-վրացական երիտասարդական կապերի ամրապնդումն ու համագործակցությունը փոխադարձ փորձի յուրացման և նոր ծրագրերի իրագործման համատեքստում: Պանելային քննարկման ընթացքում նա ներկայացրել է Վրաստանում երիտասարդական քաղաքականությունը, առանցքային թիրախները և նախատեսվող ծրագրերը:

Նշենք, որ Հայ-վրացական երիտասարդական հավաքն այս տարի անցկացվել է 2025 թ. հուլիսի 9-11-ը: Պանելային քննարկումից զատ, ծրագիրն ընդգրկել է առաջնորդական, երիտասարդական, մշակութային, սպորտային, կրթական, ճանաչողական միջոցառումներ: Այն իրականացվել է ԿԳՄՍՆ աջակցությամբ` «Երիտասարդական նախաձեռնությունների կենտրոն» ՀԿ-ի կազմակերպմամբ։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: