ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանն ընդունել է ՀՀ բուհերի ռեկտորներին՝ քննարկելու ուսանողների շրջանում պետական քաղաքականությամբ նախատեսված առողջ ապրելակերպի խրախուսմանն ուղղված ծրագրերը:
Հանդիպմանը ներկա են եղել ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Հասմիկ Ավագյանը, Բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեի նախագահ Սարգիս Հայոցյանը և ԿԳՄՍՆ գլխավոր քարտուղար Հասմիկ Հակոբյանը:
Հանդիպման ընթացքում նախարարն անդրադարձել է «Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին» ՀՀ օրենքի նախագծում առողջ ապրելակերպին առնչվող կարգավորումներին:
«Օրենսդրական փաթեթն առաջին ընթերցմամբ ընդունվել է Ազգային ժողովի կողմից, և կարևոր է ուշադրություն դարձնել այն կարգավորումներին, որոնք ուղղված են ուսանողների մարզական գործունեությանն ու առողջ ապրելակերպի խրախուսմանը, ինչի վերաբերյալ օրենքում նախատեսված են առանձին դրույթներ: Մասնավորապես՝ նշված է, որ ուսանողներն իրավունք ունեն մասնակցելու բուհում գործող մարզական ակումբների գործունեությանը և կուտակելու կրեդիտներ»,- ասել է նախարարը՝ կարևորելով ուսանողների մասնակցության խրախուսումը:
Նա հատկապես կարևորել է ակումբային սպորտի զարգացումը նաև խաղային մարզաձևերի միջոցով. «Պետությունը շահագրգիռ է ուսանողական լիգաների կազմակերպման հարցում, ինչը, կարծում եմ, էականորեն կարող է միջավայր փոխել և մեր ուսանողներին խրախուսել զբաղվել սպորտով»։
Նրա խոսքով՝ անհրաժեշտ պայմանների ու ենթակառուցվածքների ապահովումը ընթացիկ լուծելի հարցեր են, և այս փուլում առաջնային է առողջ ապրելակերպի խրախուսման բաղադրիչը բուհական միջավայր ինտեգրելու, գաղափարի ուղերձը ուսանողներին հասցնելու հարցը:
Պայմանավորվածություն է ձեռք բերվել ուսումնասիրության և վերլուծության իրականացումից հետո նախանշել, թե ուսանողների համար որ մարզաձևից է առավել հետաքրքրական ուսանողական լիգայի ձևավորումը:
«Այս նպատակի իրագործումը միայն սպորտի մասին չէ. այնա նաև թիմային աշխատանքի, բուհի շուրջ համախմբման, գաղափարական միջավայրի ձևավորման, երկրպագուների մշակույթ ունենալու մասին է»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Հանդիպմանը քննարկել է նաև ՀՀ կառավարության կողմից հաստատված հեծանիվների ձեռքբերման սուբսիդավորման ծրագիրը:
«Պետությունն իր վրա է վերցնում շահառուների՝ բուհերի և քոլեջների աշխատակիցների ու ուսանողների կողմից վարկային միջոցներով (վարկի առավելագույն չափը՝ 300 հազար ՀՀ դրամ) հեծանիվի ձեռքբերման դեպքում տոկոսավճարի սուբսիդավորում կատարելը: Ըստ նախնական հարցման՝ այս պահին հեծանիվով աշխատավայր կամ ուսման վայր գալիս է հարցվածների շուրջ 0.3%-ը, ինչը բավականին ցածր ցուցանիշ է: Սակայն ավելի մեծ թվով հարցվածներ նշել էին, որ հնարավորության դեպքում կնախընտրեին հեծանիվով երթևեկությունը: Սա նշանակում է, որ պետք է միասնաբար մտածենք խրախուսման ճիշտ ձևերի ու մեխանիզմների մասին»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Հանդիպմանը քննարկվել են անհրաժեշտ ենթակառուցվածքների, հնարավոր ռիսկերի, դրանց կանխման ուղղված գործողությունների վերաբերյալ հարցեր: Առաջարկներ են ներկայացվել պետության ընձեռած հնարավորությունից օգտվելու խրախուսման և մոտիվացիայի բարձրացման վերաբերյալ:
Նախարար Ժաննա Անդրեասյանը հատկապես կարևորել է ուսանողների շրջանում ծրագրի մասին իրազեկվածության պատշաճ ապահովումը՝ շեշտելով, որ այս հարցում կարևոր անելիք ունեն բուհերը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան