ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Քննարկվել են ուսանողների շրջանում առողջ ապրելակերպի խրախուսման հնարավորությունները

Հուլիսի 7, 2025
Լուրեր կազմակերպություններից

ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանն ընդունել է ՀՀ բուհերի ռեկտորներին՝ քննարկելու ուսանողների շրջանում պետական քաղաքականությամբ նախատեսված առողջ ապրելակերպի խրախուսմանն ուղղված ծրագրերը:

Հանդիպմանը ներկա են եղել ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Հասմիկ Ավագյանը, Բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեի նախագահ Սարգիս Հայոցյանը և ԿԳՄՍՆ գլխավոր քարտուղար Հասմիկ Հակոբյանը:

Հանդիպման ընթացքում նախարարն անդրադարձել է «Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին» ՀՀ օրենքի նախագծում առողջ ապրելակերպին առնչվող կարգավորումներին:

«Օրենսդրական փաթեթն առաջին ընթերցմամբ ընդունվել է Ազգային ժողովի կողմից, և կարևոր է ուշադրություն դարձնել այն կարգավորումներին, որոնք ուղղված են ուսանողների մարզական գործունեությանն ու առողջ ապրելակերպի խրախուսմանը, ինչի վերաբերյալ օրենքում նախատեսված են առանձին դրույթներ: Մասնավորապես՝ նշված է, որ ուսանողներն իրավունք ունեն մասնակցելու բուհում գործող մարզական ակումբների գործունեությանը և կուտակելու կրեդիտներ»,- ասել է նախարարը՝ կարևորելով ուսանողների մասնակցության խրախուսումը:

Նա հատկապես կարևորել է ակումբային սպորտի զարգացումը նաև խաղային մարզաձևերի միջոցով. «Պետությունը շահագրգիռ է ուսանողական լիգաների կազմակերպման հարցում, ինչը, կարծում եմ, էականորեն կարող է միջավայր փոխել և մեր ուսանողներին խրախուսել զբաղվել սպորտով»։

Նրա խոսքով՝ անհրաժեշտ պայմանների ու ենթակառուցվածքների ապահովումը ընթացիկ լուծելի հարցեր են, և այս փուլում առաջնային է առողջ ապրելակերպի խրախուսման բաղադրիչը բուհական միջավայր ինտեգրելու, գաղափարի ուղերձը ուսանողներին հասցնելու հարցը:

Պայմանավորվածություն է ձեռք բերվել ուսումնասիրության և վերլուծության իրականացումից հետո նախանշել, թե ուսանողների համար որ մարզաձևից է առավել հետաքրքրական ուսանողական լիգայի ձևավորումը:

«Այս նպատակի իրագործումը միայն սպորտի մասին չէ. այնա նաև թիմային աշխատանքի, բուհի շուրջ համախմբման, գաղափարական միջավայրի ձևավորման, երկրպագուների մշակույթ ունենալու մասին է»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:

Հանդիպմանը քննարկել է նաև ՀՀ կառավարության կողմից հաստատված հեծանիվների ձեռքբերման սուբսիդավորման ծրագիրը:

«Պետությունն իր վրա է վերցնում շահառուների՝ բուհերի և քոլեջների աշխատակիցների ու ուսանողների կողմից վարկային միջոցներով (վարկի առավելագույն չափը՝ 300 հազար ՀՀ դրամ) հեծանիվի ձեռքբերման դեպքում տոկոսավճարի սուբսիդավորում կատարելը: Ըստ նախնական հարցման՝ այս պահին հեծանիվով աշխատավայր կամ ուսման վայր գալիս է հարցվածների շուրջ 0.3%-ը, ինչը բավականին ցածր ցուցանիշ է: Սակայն ավելի մեծ թվով հարցվածներ նշել էին, որ հնարավորության դեպքում կնախընտրեին հեծանիվով երթևեկությունը: Սա նշանակում է, որ պետք է միասնաբար մտածենք խրախուսման ճիշտ ձևերի ու մեխանիզմների մասին»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:

Հանդիպմանը քննարկվել են անհրաժեշտ ենթակառուցվածքների, հնարավոր ռիսկերի, դրանց կանխման ուղղված գործողությունների վերաբերյալ հարցեր: Առաջարկներ են ներկայացվել պետության ընձեռած հնարավորությունից օգտվելու խրախուսման և մոտիվացիայի բարձրացման վերաբերյալ:

Նախարար Ժաննա Անդրեասյանը հատկապես կարևորել է ուսանողների շրջանում ծրագրի մասին իրազեկվածության պատշաճ ապահովումը՝ շեշտելով, որ այս հարցում կարևոր անելիք ունեն բուհերը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: