Ա․ Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնում տեղի է ունեցել մամուլի ասուլիս՝ նվիրված «Նոր եվրոպական ոդիսական» նախագծին:
Ասուլիսի բանախոսներն էին ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը, «Շանզ-Էլիզե» նվագախմբի գլխավոր տնօրեն Ժան-Լուի Գավատորտան, դիրիժոր, Օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի երգչախմբի ղեկավար Նարինե Ոսկանյանը, դիրիժոր Ֆիլիպ Հերևեգեն, Հայաստանի ֆրանսիական ինստիտուտի գործադիր տնօրեն, Հայաստանում Ֆրանսիայի դեսպանության մշակութային կցորդ Դավիդ Տյուրսը:
«Նոր եվրոպական ոդիսական» նախագիծը նախաձեռնել են «Շանզ Էլիզե» նվագախումբը (Պուատիե, Ֆրանսիա), «Ջովաննի Պիերլուիջի դա Պալեստրինա» կոնսերվատորիան (Կալիարի, Իտալիա) և Ա․ Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնը (Երևան, Հայաստան): Նախագիծը կրում է «1824–2024|Բեթհովենը և Եվրոպան» խորագիրը։
«Նոր եվրոպական ոդիսական» նախագիծը Հայաստանի, Ֆրանսիայի և Իտալիայի մշակութային հաստատությունների միջև ստեղծված համագործակցություն է, որը միավորում է երեք երկրների երաժիշտներին ու կրթական գործիչներին՝ նշելու Բեթհովենի մնայուն ժառանգությունը և վերաիմաստավորելու նրա դերը ժամանակակից երաժշտարվեստի բնագավառում։
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը շնորհակալություն է հայտնել հյուրերին առաջին անգամ Հայաստան գալու և ՀՀ-ն Բեթհովենյան արշավի երկրների մեջ ընդգրկելու համար: Նա հատկապես ուրախալի է համարել այն փաստը, որ նվագախումբը կազմավորված է եվրոպական տարբեր երկրների նվագողներից, ու այդ միասնական բեթհովենյան ընտանիքի մի մասնիկն են նաև Հայաստանի երաժիշտները:
«Սա հրաշալի առիթ է, որպեսզի մենք հայ հնագույն երաժշտությունն արժևորենք համաշխարհային երաժշտության պատմության համատեքստում: Այս օրերին մեր երաժիշտներին փոխանցվող փորձառությունը երաժշտական վարպետության ու հմտությունների հրաշալի հնարավորություն է»,- ասել է Դանիել Դանիելյանը շնորհակալություն հայտնելով գործընկերներին համագործակցության համար:
Նախագծին անդրադարձել են նաև մյուս բանախոսները՝ ներկայացնելով «Նոր եվրոպական ոդիսական» նախագծի պատմությունը և հայաստանյան ծրագիրը։
2024 թվականի հուլիսին Կալիարիում տասը երիտասարդ երաժիշտ միացել են «Շանզ Էլիզե» նվագախմբին՝ մասնակցելով 10 համերգից բաղկացած եվրոպական շրջագայությանը, որը կազմակերպվել էր Ֆրանսիայի Հանրապետության նախագահ Էմանուել Մակրոնի և Եվրոպական հանձնաժողովի նախագահ Ուրսուլա ֆոն դեր Լայենի բարձր հովանու ներքո։
2025 թվականին նախագիծն անցկացվում է Երևանում (հունիսի 30–հուլիսի 6) Օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնում։ Բեթհովեն II ակադեմիան կղեկավարեն աշխարհահռչակ դիրիժոր Ֆիլիպ Հերևեգեն և Օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի երգչախմբի ղեկավար, դիրիժոր Նարինե Ոսկանյանը։
«Նոր եվրոպական ոդիսական» նվագախմբի նախագիծը միավորում է տարբեր երկրների երաժիշտ-կատարողներին՝ խթանելով պատմամշակութային ժառանգության վերաիմաստավորումը և արվեստի նորարարական մոտեցումները՝ ստեղծելով հարթակ երիտասարդ երաժիշտների զարգացման, համագործակցության և մշակույթների միջև կապերի ձևավորման համար։ Նախագիծն ուղղված է եվրոպական երաժշտական ժառանգության և արվեստագետների հանրայնացմանը։
Ծրագիրն իրականացվում է Եվրոպական միության համաֆինանսավորմամբ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան