ԱԺ արտահերթ նիստում քննարկվել է «Հայաստանի Հանրապետության կառավարության և Ռուսաստանի Դաշնության կառավարության միջև Հայաստանի Հանրապետությունում Ռուս-հայկական համալսարանի գործունեության պայմանների մասին» նոր համաձայնագիրը, որը ներկայացրել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը։
Արթուր Մարտիրոսյանը նշել է, որ hամաձայնագրի վավերացման նպատակահարմարությունը պայմանավորված է Ռուս-հայկական համալսարանի կառավարման, կրթական և գիտահետազոտական գործունեության արդյունավետության բարձրացմամբ, ինչպես նաև գործընթացները ՀՀ և ՌԴ օրենսդրություններին համապատասխանեցնելու անհրաժեշտությամբ:
«Համաձայնագրի վավերացումը հնարավորություն կտա ապահովելու բուհի զարգացումը, որն արդեն իսկ կարևոր դեր է խաղում ՀՀ բարձրագույն կրթության համակարգում։ 2021 թվականից ի վեր երկկողմ բանակցությունների արդյունքում ստացել ենք համաձայնագրի մի նախագիծ, որն ապահովում է բուհի գործունեությունը երկու երկրների օրենսդրություններին համապատասխան, առավելագույնս համահունչ է բարձրագույն կրթության ոլորտում ՀՀ-ում տարվող քաղաքականությանը, հստակեցնում է բուհի կառավարման, ֆինանսավորման և բուհի բնականոն գործունեության կազմակերպման այլ կարևոր հարցեր՝ դրանով իսկ ապահովելով անհրաժեշտ պայմաններ հետագա զարգացման համար»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի խոսքով՝ նոր համաձայնագրով ՀՀ-ում համալսարանը հանդիսանում է պետական համալսարան՝ հիմնադրամի կարգավիճակով, իսկ ՌԴ-ում օգտվում է ՌԴ բարձրագույն կրթության դաշնային պետական կրթական կազմակերպության կարգավիճակից։ Մինչդեռ գործող համաձայնագրերով համալսարանը հանդիսանում էր իրավաբանական անձ՝ օժտված ոչ առևտրային բնույթի միջպետական կարգավիճակով, որը ՀՀ օրենսդրության իմաստով անորոշություն էր պարունակում։ Արթուր Մարտիրոսյանի խոսքով՝ անորոշ կազմակերպաիրավական ձևի պայմաններում առաջանում էին տարընթերցումներ և տարընկալումներ, իսկ համալսարանը բախվում էր իրավական խնդիրների։
Նոր համաձայնագրում առավել հստակ ձևակերպված են նաև համալսարանի կառավարման սկզբունքային մոտեցումները։ Մասնավորապես՝ սահմանվում է, որ համալսարանի կառավարման մարմիններն են՝ կառավարման խորհուրդը, ռեկտորը և գիտական խորհուրդը։
Կառավարման խորհուրդը կազմված է 12 անդամից՝ 4 ներկայացուցիչ յուրաքանչյուր լիազորված մարմնից և 4 ներկայացուցիչ համալսարանից՝ խորհդակցական ձայնի իրավունքով։ Կառավարման խորհուրդը հաստատում է համալսարանի կառուցվածքը և բյուջեն, տարեկան ֆինանսական հաշվետվությունը, ռազմավարական ծրագիրը և այլն։ Գիտական խորհուրդը զբաղվում է համալսարանի ակադեմիական գործունեության ընթացիկ և հեռանկարային զարգացման հարցերով։
Ռեկտորն իրականացնում է համալսարանի գործունեության անմիջական ղեկավարումը։ Ռեկտորն ընտրվում է կառավարման խորհրդի կողմից և պաշտոնում հաստատվում լիազորված մարմինների համատեղ հրամանով՝ մինչև 5 տարի ժամկետով։ Որպես լիազորված մարմիններ՝ հանդես են գալիս հայաստանյան կողմից ՀՀ ԿԳՄՍՆ-ն, իսկ ռուսաստանյան կողմից՝ ՌԴ գիտության և բարձրագույն կրթության նախարարությունը:
Արթուր Մարտիրոսյանը նաև տեղեկացրել է՝ համաձայնագրով նախատեսվում է հստակ մեխանիզմ ՌԴ բյուջեի հաշվին ընդունելության տեղերի հատկացման համար։ Գիտական, գիտատեխնիկական, նորարարական, փորձագիտական, փորձարարական, արդյունաբերագիտական գործունեությունն ապահովվում է նպատակային ֆինանսավորման աղբյուրների բազմաքանակությամբ՝ ՀՀ և ՌԴ ազգային ծրագրերին համապատասխան: ՌԴ բյուջետային հատկացումների հաշվին ուսուցումը կազմակերպվում է ՌԴ օրենսդրությանը համապատասխան, իսկ Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեի միջոցների հաշվին ուսուցումը՝ ՀՀ օրենսդրությանը համապատասխան: Համաձայնագիրը կնքվում է 10 տարի ժամկետով և կարող է երկարաձգվել:
Համաձայնագրի վերաբերյալ ԱԺ գլխադասային հանձնաժողովի դրական եզրակացությունը ներկայացրել է պատգամավոր Ջուլիետա Ազարյանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան