ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայտնի են «Փայտփորիկ» սոլֆեջոյի օլիմպիադայի հաղթողների անունները

Հունիսի 28, 2025
Մշակութային լուրեր

Երևանի Սայաթ-Նովայի անվան երաժշտական դպրոցում տեղի է ունեցել «Փայտփորիկ» սոլֆեջոյի առաջին հանրապետական օլիմպիադայի արդյունքների ամփոփման և մրցանակաբաշխության հանդիսավոր արարողությունը:

Միջոցառմանը ներկա է եղել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը:

«Փայտփորիկ» սոլֆեջոյի առաջին հանրապետական օլիմպիադիան իրականացվել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ և Երևանի Սայաթ-Նովայի անվան երաժշտական դպրոցի նախաձեռնությամբ: Միջոցառումը մեկնարկել է Երևանի Սայաթ-Նովայի անվան երաժշտական դպրոցի «Զանգերի» համույթի համերգային ելույթով՝ Քնարիկ Բաբաջանյանի ղեկավարությամբ:

Ողջույնի խոսքով հանդես է եկել ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը՝ ընդգծելով նախաձեռնության կարևորությունը: «Սա հրաշալի հնարավորություն է «Սոլֆեջո» առարկայի զարգացման համար: Այն հնարավորություն է տալիս հասկանալու, թե մեր երաժշտական դպրոցներում ինչպիսին է սոլֆեջոյի ուսուցման մակարդակը, ինչ մեթոդներով է ուսուցանվում, և ինչպես են այն ընկալում մեր երեխաները: Պետք է նկատի ունենալ, որ ոչ թե մեկ առարկայի, այլ, ընդհանրապես, երաժշտության մասին է խոսքը: Երկրորդ քայլով պետք է փորձենք հասկանալ՝ ինչ անել, որպեսզի այս առարկայի ուսուցումը դառնա ավելի մատչելի ու հետաքրքիր՝ ոլորտի մասնագետների հետ համապատասխան քննարկումներով»,- ասել է Դանիել Դանիելյանը: Նա շնորհավորել է մասնակիցներին՝ մաղթելով կանաչ ճանապարհ և նոր հաջողություններ, ինչպես նաև շնորհակալություն է հայտնել մանկավարժներին ու ծնողներին՝ սովորողներին մշտապես խրախուսելու համար:

Մինչ օլիմպիադայի հաղթողների պարգևատրման արարողությունը՝ գնահատանքի խոսքեր են հնչել մանկավարժներին և սոլֆեջոյի դասատուներին, օլիմպիադայում հաղթանակ կերտած աշակերտների մանկավարժներն արժանացել են պատվոգրերի:

«Փայտփորիկ» սոլֆեջոյի 1-ին հանրապետական օլիմպիադային մրցանակակիր աշակերտ ներկայացնելու համար պատվոգրով պարգևատրվել են՝

  • Երևանի Սայաթ-Նովայի անվան երաժշտական դպրոցի դասատուներ Քնարիկ Բաբաջանյանը, Քնարիկ Թորոսյանը, Նաիրա Գրիգորյանը,
  • Երևանի Անուշավան Տեր-Ղևոնդյանի անվան երաժշտական դպրոցի դասատու Ռուզաննա Շախկուլյանը,
  • Երևանի Ավետ Տերտերյանի անվան արվեստի դպրոցի դասատու Հայկանուշ Հարությունյանը,
  • Երևանի Միքայել Մալունցյանի անվան արվեստի դպրոցի դասատու Գոհար Նազարյանը,
  • Երևանի Կոնստանտին Սարաջյանի անվան երաժշտական դպրոցի դասատու Ռուզաննա Պիպոյանը,
  • Երևանի Ալեքսանդր Սպենդիարյանի անվան երաժշտական մասնագիտական դպրոցի դասատու Գայանե Կիրակոսյանը,
  • Հրազդանի Կոստան Զարյանի անվան արվեստի դպրոցի դասատու Անետա Վարդանյանը,
  • Չարենցավանի Արամ Խաչատրյանի անվան երաժշտական դպրոցի դասատու Անահիտ Մկրտչյանը,
  • Նոյեմբերյանի Տիգրան Մանսուրյանի անվան երաժշտական դպրոցի դասատու Մարինե Նասիբյանը:

Օլիմպիադայի 1-րդ կարգի մրցանակակիրներն են՝

  • Էրիկ Ասատրյանը, Երևանի Ա. Տեր-Ղևոնդյանի անվան երաժշտական դպրոց,
  • Լոռի Շատոյանը, Երևանի Սայաթ-Նովայի անվան երաժշտական դպրոց:

Օլիմպիադայի 2-րդ կարգի մրցանակակիրներն են՝

  • Դալար Չիչեան-Երևանի Ա. Տերտերյանի անվան արվեստի դպրոց,
  • Իռեն Վանյան-Երևանի Սայաթ-Նովայի անվան երաժշտական դպրոց,
  • Աննա Հեքեքյան-Երևանի Սայաթ-Նովայի անվան երաժշտական դպրոց:

Օլիմպիադայի 3-րդ կարգի մրցանակակակիրներն են՝

  • Արիաննա Ավագյանը-Երևանի Սայաթ-Նովայի անվան երաժշտական դպրոց,
  • Վլադիմիր Բարսամյանը-Չարենցավանի Ա. Խաչատրյանի անվան երաժշտական դպրոց,
  • Սուսաննա Ավագյանը-Նոյեմբերյանի Տ. Մանսուրյանի անվան երաժշտական դպրոց:

Օլիմպիադայի դափնեկիրներն են՝

  • Ռոբերտ Մարգարյանը, Երևանի Մ․ Մալունցյանի անվան արվեստի դպրոց,
  • Նարե Ջանոյանը, Երևանի Մ․ Մալունցյանի անվան արվեստի դպրոց,
  • Մարիա Գաբրիելյանը, Երևանի Սայաթ-Նովայի անվան երաժշտական դպրոց,
  • Ժանետ Խաչատրյանը, Երևանի Սայաթ-Նովայի անվան երաժշտական դպրոց,
  • Մանե Ենոքյանը, Երևանի Սայաթ-Նովայի անվան երաժշտական դպրոց,
  • Էլիզա Մարգարյանը, Երևանի Կ. Սարաջյանի անվան երաժշտական դպրոց,
  • Իննա Հարությունյանը, Երևանի Ալ. Սպենդիարյանի անվան երաժշտական մասնագիտական դպրոց,
  • Գոհար Ղազարյանը, Հրազդանի Կ. Զարյանի անվան արվեստի դպրոց:

ԿԳՄՍՆ-ի կողմից բոլոր մրցանակակիրները ստացել են նախարարության կողմից թողարկված Օհան Դուրյանի 100-ամյակին նվիրված՝ համաշխարհային դասական երաժշտության դուրյանական մեկնաբանության սկավառակների ժողովածուն:

Օլիմպիադայի Մեծ մրցանակի հաղթող չի ճանաչվել:

Օլիմպիադային մասնակցել են Երևանի և մարզերի 65 երաժշտական և արվեստի դպրոցների 211 7-րդ դասարանցիներ, որոնցից եզրափակիչ փուլ են անցել 39 դպրոցի 84 աշակերտներ: Մինչ օլիմպիադայի մեկնարկը՝ կազմակերպվել են սեմինար-խորհրդակցություններ, որոնց մասնակցել են Երևանի և ՀՀ մարզերի 200 դասատուներ և տնօրեններ: Կարևոր այդ հանդիպումները ստեղծել են նոր հարթակ՝ երաժշտական տեսության հարցերը միասնաբար քննարկելու, միմյանց ծանոթանալու, համատեղ ծրագրեր իրականացնելու համար:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ժողովրդական խոսքի անմահ մշակը. քարտեզագրելով Հ. Թումանյանի ուղին

    Այս թեման, որն  նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի: