Սերունդնե՛ր, դուք Ձեզ ճանաչեք Սարդարապատից:
Պ. Սևակ
ՀՀ ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեական ստեղծագործական կենտրոնը հունիսի 8-ին «Ավարայրից մինչև Սարդարապատ» խորագրով ծրագրի շրջանակում գիտաճանաչողական այց կատարեց Սարդարապատի հերոսամարտի հուշահամալիր: Ծրագրի նպատակն էր բարձրացնել սաների ռազմահայրենասիրական ոգին, նրանց մոտ ձևավորել մայր հողը պաշտպանելու պատրաստակամություն, հաղորդակից դարձնել հայ ժողովրդի պատմության հերոսական էջերին, նպաստել ազգային արհեստի ու արվեստի պահպանմանը, մշակութային արժեքների գնահատմանը:
«Ընտանիք» կենտրոնը նախ Արմավիրի մարզի Նորակերտ համայնքի միջնակարգ դպրոցում կազմակերպեց կենտրոնի սաների ստեղծագործական աշխատանքների ցուցադրություն, որի միջոցով համայնքի դեռահասները ծանոթացան կենտրոնի գործունեությանը, և մեծ հետաքրքրություն առաջացավ ազգային արհեստի և արվեստի ճյուղերերի նկատմամբ:
Այցի շրջանակում կենտրոնի սաները և մանկավաժները ծանոթացան նաև Հայոց ազգագրության և ազատագրական պայքարի պատմության ազգային թանգարանի նմուշներին, հայ ժողովրդի դարավոր պատմությանը, կենցաղին, տարած հաղթանակներին, փաստերին և վկայություններին: Կենտրոնի սաները ստացած մասնագիտական գիտելիքները փորձում էին համադրել թանգարանում առկա աշխատանքներին, իսկ գորգագործության խմբակի սան Հռիփսինե Հովհաննիսյանը գորգի դազգահի մոտ զարմացրեց ներկաներին իր հմտությամբ:
Հուզիչ էր հատկապես երգի խմբակի սան Տարոն Ղազարյանի ելույթը, որը հաղթանակի զորակոչ էր՝ ի փառավորումն Սարդարապատում և հայրենի հողի համար պայքարում մարտիրոսված անմահ հերոսներին:
Սաները եղան նաև Օշականի Սուրբ Մեսրոպ Մաշտոց եկեղեցում և իրենց խոնարհումն արտահայտեցին Մեծ Ուսուցչի հայապահպան գործունեության առջև:
Կենտրոնի սաների համար այս այցը ևս մեկ դաս էր. որը ամրապնդեց պատմության ամենափառահեղ դրվագներից մեկի՝ Սարդարապատի հերոսամարտի վերաբերյալ ունեցած գիտելիքները:
Ս. Պետրոսյան
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան