ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ Խաչիկ Ասմարյանի անվան լողափնյա վոլեյբոլի ակադեմիայում օրերս կայացել է ՀՀ լողափնյա վոլեյբոլի տղամարդկանց և կանանց 2025 թվականի առաջնությունը:
Առաջնությունն առաջին անգամ անցկացվել է նոր համակարգով. պայքարը սկսել են կանանց 10 և տղամարդկանց 14 թիմեր: Չորս օր թիմերը մրցել են ենթախմբերում, որից հետո տղամարդկանց լավագույն 8 և կանանց 6 թիմեր անցել են հաջորդ փուլ: Երկրորդ փուլում թիմերը հանդես են եկել օլիմպիական՝ մինչև երկու պարտություն համակարգով:
Տղամարդկանց շրջանում մրցանակային տեղերի համար հիմնական պայքարն ընթացել է փորձառու թիմերի միջև: Ի վերջո, հաղթողի կոչմանն արժանացել է «Երևան» թիմը (Անդրէ Սիմոնի/Վահե Նազարյան), արծաթե մեդալին արժանացել է ՖԻՄԱ-2-ը (Խաչատուր Ասմարյան/Հայկ Բաղրամյան), իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է «Գյումրին» (Կարեն Տիգրանյան/Պյոտր Իկոմասով):
Կանանց պայքարում չեմպիոնի կոչմանն արժանացել է Հայաստանի մինչև 18 տարեկանների հավաքականը, որը հավասար պայքարում 2:1 հաշվով առավելության է հասել «Ֆասթի» նկատմամբ: Կանանց Մ18 տարեկանների հավաքականի կազմում ընդգրկված են եղել Ելիզավետ Տոնոյանը և Ամալյա Կարապետյանը: Արծաթե մեդալները նվաճած «Ֆասթ» թիմի կազմում հանդես են եկել Էլեն Առաքելյանը և Նարինե Հակոբյանը: Երրորդ տեղը զբաղեցրել է «Գեղաշեն» թիմը (Արփինե Բադալյան/Լուսինե Գևորգյան):
Մրցանակակիր թիմերը պարգևատրվել են մեդալներով, գավաթներով: Մրցանակակիր թիմերի մարզիկները Հայաստանի վոլեյբոլի ֆեդերացիայի կողմից նաև դրամական պարգևներ են ստացել:
Առաջնության հաղթող թիմերը իրավունք են ձեռք բերել մասնակցելու Եվրոպայի վոլեյբոլի կոնֆեդերացիայի 2025 թվականի լողափնյա վոլեյբոլի ակումբային առաջնությանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել նրանց
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: