ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը հանդիպել է ՀՀ մարզպետարանների կրթության վարչությունների ներկայացուցիչների, փորձաշրջանով նշանակված դպրոցների տնօրենների և վերջիններիս համար որպես մենթոր հանդիսացող տնօրենների հետ:
Հանդիպմանը քննարկվել են ՀՀ կառավարության 2023 թ. փետրվարի 9-ի թիվ 181-Ն որոշմամբ հաստատված՝ պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատության տնօրենի պաշտոնի թափուր տեղի մրցույթի հայտարարման, անցկացման, մասնագիտական հանձնաժողովի ձևավորման, գործունեության և տնօրենի նշանակման կարգի փոփոխությունները:
Արաքսիա Սվաջյանը, մասնավորապես, կարևորել է փորձաշրջանով նշանակվելու հնարավորությունը՝ որպես տնօրենին այդ մեկ տարվա ընթացքում աջակցելու, օգնելու և առաջնորդական կարողությունները զարգացնելու գործիքակազմ: Նա կոչ է արել փորձաշրջան անցնող տնօրեններին լինել հետևողական և պահանջկոտ ինչպես սեփական գործելաոճում, այնպես էլ մենթոր տնօրենից, որը պետք է նպաստի տվյալ տնօրենի մասնագիտական աճին:
Նախարարի տեղակալը ներկայացրել է նաև փորձաշրջան անցնող տնօրենների՝ մենթոր տնօրեններիից սպասվող ակնկալիքները:
«Առաջին հերթին ակնկալում ենք դպրոցի կրթության որակի փոփոխություն՝ չափորոշչի ներդման աշխատանքների շրջանակում գործընթացների արդյունավետության կազմակերպմամբ՝ սկսած ուսումնական պլանի մշակումից մինչև դասընթացների՝ սահմանված վերջնարդյունքների ապահովում: Մյուսը ուսուցիչների մասնագիտական զարգացման ուղղությունն է, որտեղ շատ կարևոր է մասնագիտական զարգացման համակարգերը պատկերացնելը: Երրորդը դպրոցը որպես սոցիալական միջավայր ձևավորելուն ուղղված ջանքերը պետք է լինեն»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը: Նա հավելել է, որ հաշվի առնելով մենթորի ներդրած ջանքերը, որոնք համակարգի զարգացման վրա մեծ ազդեցություն են ունենում, քննարկվում են դրանք ատեստավորման գործընթացում որոշիչ դարձնելու հնարավորությունները:
Նշվել է, որ ԿԶՆԱԿ հիմնադրամի կողմից մշակվել է ուղեցույց, որը պետք է օժանդակի մենթոր տնօրեններին իրենց աշխատանքը կազմակերպելիս և հնարավորինս արդյունավետ ու ճկուն իրականացնելիս: Արդեն իսկ 9 դպրոցում նշանակված են փորձաշրջան անցած տնօրեններ. ևս 2-ը, որոնք հարցազրույցի փուլը հաղթահարել են, կնշանակվեն առաջիկա օրերին:
Հանդիպման ավարտին ներկաները թեմայի վերաբերյալ ուղղել են իրենց հուզող հարցերը, որոնք, մասնավորապես, վերաբերել են գնահատման չափանիշներին, մենթորների ընտրության գործընթացին և այլն:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել նրանց
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: