ՀՀ ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը ««Ընտանիք»-ն անիվների վրա» կրթական ծրագրի շրջանակում հունիսի 10-ից 12-ը Վրաստանի Հանրապետության Ախալցխայի, Ախալքալաքի և Նինոծմինդայի հայ երիտասարդական կրթամշակութային կենտրոններում անցկացրեց մասնագիտական կողմնորոշման դասընթացներ: Այցի նպատակն էր նպաստել ազգային արհեստի ու արվեստի տարածմանն ու պահպանմանը, ամրապնդել համագործակցությունը Ջավախքի կրթամշակութային հաստատությունների հետ, սաներին ծանոթացնել պատմամշակութային արժեքներին։
Մեծ էր Ջավախքի կրթամշակութային կենտրոնների սաների ոգևորությունը. նրանք մեծ սիրով մասնակցեցին մասնագիտական դասերին, փոխանակվեցին գիտելիքներով և փորձով: Ստեղծվեց ջերմ, ընկերական մթնոլորտ գյումրեցի և ջավախքցի դեռահասների միջև: Դասընթացների ավարտին կենտրոնների սաները ցուցադրեցին իրենց ստեղծագործական աշխատանքները, իսկ համատեղ ստեղծած պաստառը դարձավ Գյումրի-Ջավախք ամուր կապն արտահայտող խորհրդանիշ։
«Ընտանիք» կենտրոնի տնօրենի տեղակալ Սվետլանա Պետրոսյանը շնորհակալական խոսքեր ուղղեց Վրաստանի Հայ Օգնության Միության վարչության ատենապետուհի Կարինե Թադևոսյանին՝ Ջավախքում կատարած հայրենանվեր գործունեություն համար, ապա կրթամշակութային կենտրոնների տնօրեններին հանձնեց պատվոգրեր և հուշանվերներ՝ Գյումրի-Ջավախք կրթամշակութային համագործակցության խթանման և հայապահպանման գործընթացին նպաստելու համար։ Մասնագիտական կողմնորոշման դասերի ակտիվ մասնակիցները ևս պարգևատրվեցին պատվոգրերով:
«Յուրաքանչյուր ազգ պետք է իմանա իր սեփական ժողովրդի պատմությունը և կարողանա պահպանել ազգային հին արհեստն ու արվեստը։ Ցավոք սրտի, Ջավախքում դժվար է պահպանել մեր ազգային կոլորիտը, ուստի նմանատիպ միջոցառումներն ունեն իրենց նշանակությունը և դրական ազդեցությունը ջավախահայ երիտասարդների վրա»,- նշեց Ախալքալաքի հայ երիտասրդական կենտրոնի սան Ալբերտ Ալեքյանը:
Ախալցխայի, Ախալքալաքի և Նինոծմինդայի հայ երիտասարդական կրթամշակութային կենտրոնների տնօրենները կարևորեցին նմանատիպ կրթական ծրագրի իրականացումը Ջավախքում, որոնք ազդակ կհանդիսանան ազգային նկարագրի կերտման և պահպանման գործում։
Եռօրյա այցի ընթացքում կենտրոնի մանկավարժներն ու սաներն եղան նաև Ջավախքի պատմամշակութային վայրեր՝ Ախալցխայի Ռաբաթ և Ախալքալաքի բերդեր, Ջիվանու տուն-թանգարան:
«Ընտանիք» կենտրոնի պարարվեստի և երգի խմբակների սաները գեղարվեստական ելույթներով հանդես եկան կրթամշակութային հաստատություններում, իսկ Ջիվանու տուն-թանգարանում Տարոն Ղազարյանը աշուղ Ջիվանու ստեղծագործությունների կատարմամբ հիացրեց աշխատակազմին և այցելուներին։
Ս. Պետրոսյան
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան