Հայաստանի Հանրապետության քաղաքամայր Երևանը թևակոխել է իր հերթական աշունը՝ մրգաստանի վերածված: Հենց այդ ոսկեհանդերձ քաղաքի մի գողտրիկ անկյունում՝ եկեղեցու և Հաղթանակի այգու հարևանությամբ է ծվարած №92 հիմնական դպրոցը, որը արդեն երկար ու ձիգ տարիներ պատիվ է ունեցել կոչվելու 20-րդ դարի խոհուն մտավորականի, աշխարհը ճանաչած ներհուն արվեստագետի և, վերջապես, իսկական հայի և հայրենասերի՝ Վահան Թեքեյանի անվամբ:
Օրը տոնական էր: Դպրոցը մեծ շուքով տոնում է Հայաստանի անկախության 25-ամյակը, որի մեկնարկը տրվեց բակում՝ դպրոցի երգի-պարի ազգագրական խմբի հաղթական քոչարիով:
Բակը բազմամարդ էր՝ հյուրեր, ծնողներ, ուսուցչական ողջ կոլեկտիվը և, իհարկե, 500-ի հասնող աշակերտներ:
Շքամուտքի մոտ պատվելի հյուրերին դիմավորեցին աղուհացով և առաջնորդեցին դեպի հայկական համադամ ազգային ուտեստներով ծանրաբեռնված սեղանը, որտեղ հայկական տարազով հագնված դպրոցի դասվար Մարգարյանը հակիրճ խոսքով ներկայացնում էր ճաշատեսակները՝ սկսած անունից մինչև պատրաստման բաղադրատոմսը: Տպավորված հյուրերը մոտեցան Հայաստանի պատմության տարբեր ժամանակահատվածները ներկայացնող պաստառներին, որոնք մեկնաբանում էին խմբավորող և ձևավորող աշակերտները՝ սահուն և գեղեցիկ, ոսկեղենիկ մայրենիով:
Իրենց ձեռքի փայլուն աշխատանքներով աչքի ընկան դպրոցի այն աշակերտները, որոնք ձևավորվել էին մի քանի սեղան- ցուցանմուշներ, որոնցից հյուրերը դժվար բաժանվեցին:
Այս ողջ շրջագայության ժամանակ լսվում էր VII դասարանի աշակերտ Մերի Հարությունյանի կատարմամբ կոմիտասյան անզուգական «Սոնա յարը» և «Կռունկը»...
Վերջապես հյուրերը հասան դահլիճի դռներին, որից ներս նրանց ողջունեց լեփ-լեցուն դահլիճը՝ ձևավորված անկախության թեմայով գունազարդ նկարներով և պաստառներով:
Հայկական ազգային խրոխտ պարային երաժշտությամբ կատարվեց ցերեկույթի բացումը՝ համապատասխան սլայդների ուղեկցությամբ: Դպրոցի աշակերտների օգնությամբ ներկաները թերթեցին Հայաստանի անկախացած երեք պետությունների հաջողությունները և, ինչու չէ, նաև բացթողումները, որը երբեմն-երբեմն ընդմիջվում էր պարային, ասմունքի և երգի միջամտությամբ, որտեղ իր անզուգական վոկալային վարպետությամբ աչքի ընկավ և բոլորին հիացրեց VIII դասարանի աշակերտ Վարդան Խաչատրյանը՝արժանանալով խրախուսական պատվոգրի: Մոտ ժամուկես տևած միջոցառումը թողեց վայրկյանների տպավորություն և ակնդիրներն ու ունկնդիրները դահլիճը լքեցին ափսոսանքով...
Վերջում երկրապահ կամավորական միության ներկայացուցիչ տիկին ՆունեՄանուկյանըփաստեց, որ դպրոցում թևածում էր հայրենասիրական բարձր պաթոսով ներշնչված դաստիարակությունը:
Մեդալով և պատվոգրերով պարգևատրվեցին դպրոցի տնօրեն տիկին Ծովինար Մարդանյանը, կազմակերպիչ տիկին Ք. Հարությունյանը, հանդեսի կազմակերպիչները՝ պատմության և աշխարհագրության ուսուցիչներ Մ. Կարապետյանը և Հ. Նադոյանը:
Միջոցառումը ավարտվել էր արդեն , բայց դպրոցը դեռ տպավորությունների տակ և՜ երգում էր, և՜ պարում, և՜ բարձրաձայնում.
-Իմ սիրելի՜ անկախ հայրենիք, դու մեր հավատի սյունն ես, մեր պայքարի տունն ես, գիտության ամրոցն ես, մարդկության դարբնոցը...
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Հարգելի՛ ուսուցիչներ եկեք միասին քննարկենք ներառականությունը և արժեքային դաստիարակությունը դպրոցում: Այսօրվա կրթական համակարգը պարտավորվում է ոչ միայն գիտելիք փոխանցել, այլև ձևավորել այնպիսի միջավայր, որտեղ յուրաքանչյուր երեխա՝ անկախ իր կարողություններից, սոցիալական…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան