Սպորտի կառավարման կենտրոնի «Միկա» մարզահամալիրում լարված և դիտարժան հանդիպումներով ավարտվել են «Դպրոցականների բասկետբոլի լիգա» մարզական խաղերը:
Եզրափակիչ հանդիպումներին հետևել և մրցանակակիրներին պարգևատրել են ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը, ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, Երևանի քաղաքապետ Տիգրան Ավինյանը, ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Հասմիկ Ավագյանը:
Մրցաշարն անցկացվել է 2 տարիքային խմբով՝ 10-12 տարեկան (5-րդ-6-րդ դասարաններ) և 13-15 տարեկան (7-րդ-9-րդ դասարաններ) դպրոցականնների թիմերի միջև 4 փուլով՝ համայնքային, մարզային, միջմարզային և եզրափակիչ: Համայնքային փուլի մրցումներին ավելի քան 8 հազար դպրոցական է մասնակցել հանրապետության շուրջ 560 դպրոցից:
ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը պարգևատրել է 7-9-րդ դասարանների պայքարում մրցանակային տեղեր զբաղեցրած թիմերին: Այս տարիքային խմբում երրորդ տեղը զբաղեցրել է Երևանի թիվ 137 հիմնական դպրոցի թիմը, երկրորդ տեղը գրավել է Երևանի Խ. Աբովյանի անվան թիվ 2 հիմնական դպրոցի թիմը, իսկ մրցաշարի հաղթողի կոչմանն արժանացել է Երևանի թիվ 51 հիմնական դպրոցի թիմը:
Ողջունելով ներկաներին՝ Նիկոլ Փաշինյանը շնորհավորել է մրցաշարի կայացման կապակցությամբ և ընդգծել վերջինիս շարունակականության ապահովման կարևորությունը: Նա համոզմունք է հայտնել, որ տեղի ունեցած խաղերի պարգևած ոգևորությունը, էներգիան, միասնությունն ու թիմայնությունը մասնակիցներն իրենց հետ կտանեն իրենց բնակավայրեր ու աշխատավայրեր:
«Այս մրցաշարի նպատակը հենց սա է. նախ՝ մեր աշակերտներին ինքնադրսևորվելու հնարավորություն տալ, երկրորդը՝ թիմային ոգին ուժեղացնել մեզանում և հասկանալ՝ հաղթում են այն թիմերը, որոնք առավել շատ են աշխատում իրենց վրա, առավել շատ են հավատում հաղթանակին, առավել վճռական են և առավել թիմային են հանդես գալիս խաղահրապարակներում»,- ասել է վարչապետը և շնորհակալություն հայտնել մրցաշարի կազմակերպիչներին, մասնակիցներին, երկրպագուներին և բարի երթ մաղթել դպրոցականների բասկետբոլի լիգային:
ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը պարգևատրել է 5-6-րդ դասարանների մրցանակակիր թիմերին: Լավագույն եռյակը եզրափակել է Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցը, երկրորդ տեղը գրավել է Արթիկի թիվ 1 հիմնական դպրոցը, իսկ հաղթողի կոչմանն արժանացել է Երևանի թիվ 174 հիմնական դպրոցի թիմը:
Ժաննա Անդրեասյանը շնորհակալություն է հայտնել դպրոցականներին անմնացորդ նվիրումի և անզիջում պայքարի համար:
ԿԳՄՍ նախարարի խոսքով՝ յուրաքանչյուր մասնակից արել է առավելագույնը թիմի հաղթանակի ապահովման հարցում։
«Անմոռանալի տպավորություններ ստացանք: Սպորտը մարզում է մարմինը, մարզում է միտքը, սովորեցնում է միասին աշխատել։ Այսօր այդ բոլոր որակները տեսանելի էին, և ամենակարևորը`սպորտը միավորել է բոլորիս: Այն երկրպագուական թիմերը, որոնք ձևավորվել էին այստեղ, կարծում եմ՝ կարող են շատ խոշոր միջազգային մրցաշարերում նույն ոգևորությամբ և էմոցիոնալ լարվածությամբ երկրպագել:
Մրցաշարն առաջին անգամ է անցկացվում, և վստահ եմ՝ հաջորդ տարիներին ունենալու ենք ավելի մեծ մասնակցություն: Դպրոցականների շրջանում սպորտով զբաղվելու շատ մեծ ներուժ կա: Նմանօրինակ մրցաշարերը փոխում են վերաբերմունքը սպորտի և առհասարակ «Ֆիզկուլտուրա» առարկայի նկատմամբ»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանն ու անդրադարձել է դպրոցականների շրջանում տարբեր մարզաձևերից «ՀՀ վարչապետի գավաթ» խորագիրը կրող մրցաշարերի անցկացմանը:
Մրցաշարի պատշաճ անցկացմանն աջակցելու համար հուշանվերով և շնորհակալագրերով են պարգևատրվել Սպորտի կառավարման կենտրոնի տնօրեն Խորեն Զարգարյանը և Հայաստանի բասկետբոլի ֆեդերացիայի գլխավոր քարտուղար Արթուր Նազարյանը: Նրանց պարգևատրել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Հասմիկ Ավագյանը:
«Դպրոցականների բասկետբոլի լիգա» մարզական խաղերի եզրափակիչ փուլին, որը մեկնարկել էր հունիսի 17-ից, յուրաքանչյուր տարիքային խմբում 16-ական թիմեր են մասնակցել: Եզրափակիչ՝ 4-րդ փուլում, 1-ին, 2-րդ և 3-րդ տեղեր գրաված թիմերը կպարգևատրվեն ԿԳՄՍՆ հավաստագրով, գավաթով, մեդալով և դրամական պարգևով:
1-ին տեղ գրաված դպրոցը պարգևատրվում է 4,000,000 ՀՀ դրամով, 2-րդ տեղը՝ 2,500,000 ՀՀ դրամով, 3-րդ տեղը՝ 1,500,000 ՀՀ դրամով: Պարգևատրվում են նաև դպրոցի ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչները՝ 1-ին տեղ՝ 700,000 ՀՀ դրամ, 2-րդ տեղ՝ 500,000 ՀՀ դրամ, 3-րդ տեղ 300,000 ՀՀ դրամ: Մրցաշարի հաղթող թիմերի աշակերտները պարգևատրվում են դրամական մրցանակներով՝ 1-ին տեղ (9 աշակերտ)՝ 150,000-ական ՀՀ դրամ, 2-րդ տեղ (9 աշակերտ)՝ 100,000-ական ՀՀ դրամ, 3-րդ տեղ (9 աշակերտ)՝ 75,000-ական դրամ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան