ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Թումոյի ցանցն ընդլայնվում է

Հունիսի 20, 2025
Լուրեր կազմակերպություններից

Վայոց ձորի Եղեգնաձոր համայնքում «Թումո տուփ» կստեղծվի. ՀՀ կառավարության այսօրվա նիստում հաստատվել է Եղեգնաձորի Շահումյան 12 փողոցում գտնվող 7519 քմ հողամասից 625 քմ-ն հետ վերցնելու և անհատույց օգտագործման իրավունքով «Սիմոնյան» հիմնադրամին հանձնելու մասին որոշման նախագիծը։

Անդրադառնալով «Թումոյի» վիճակագրությանը՝ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է՝ մեր երկրում գործում են 6 խոշոր կենտրոններ և դրանց կից 35 տուփեր, որտեղ շաբաթական հաճախում է ավելի քան 21 հազար երեխա:

Նախարարի խոսքով՝ ոչ ֆորմալ կրթական ծրագրերն այսօր դարձել են հասանելի Հայաստանի ամենատարբեր բնակավայրերում: 2011 թվականին մայրաքաղաքում բացվել է «Թումո Երևանը»՝ 4 կից տուփերով, և այն ամեն շաբաթ ընդունում է ավելի քան 12.200 սովորողի: Տավուշի մարզում գործում է Դիլիջանի կենտրոնը՝ կից 11 տուփերով: Ամեն շաբաթ այստեղ հաճախում է 2200 երեխա: Շիրակի մարզում գործում է Գյումրու կենտրոնը՝ կից 10 տուփերով՝ շաբաթական 3300 երեխայի այցելությամբ: Սյունիքի մարզում բացվել է Կապանի կենտրոնը՝ կից 3 տուփերով՝ շաբաթական 1200 երեխայի այցելությամբ: Տավուշի մարզում գործում է Կողբի կենտրոնը՝ կից 4 տուփերով՝ շաբաթական շուրջ 1000 սովորողի հաճախելիությամբ: Վայոց ձորի Եղեգնաձոր համայնքում արդեն իսկ առկա էր ժամանակավոր կենտրոն՝ կից 3 տուփերով՝ շաբաթական 800 երեխայի այցելությամբ: Նախարարի դիտարկմամբ՝ նոր տուփի ստեղծումը կընդլայնի երեխաների մասնակցության հնարավորությունները:

Ժաննա Անդրեասյանն անդրադարձել է նաև կրթական այս մոդելի մրցունակությանն աշխարհում՝ տեղեկացնելով, որ «Թումոն» ընդլայնվում է աշխարհի տարբեր երկրներում: Հունիսի 1-ին «Թումո» կենտրոն է բացվել Ճապոնիայում, իսկ մի քանի օր առաջ «Թումո» կենտրոնի հիմնարկեք էր Ուրուգվայում:

ԿԳՄՍ նախարարը նաև անդրադարձել է COAF կենտրոններին, որտեղ ավելի քան 5000 երեխա է հաճախում՝ 54 բնակավայրից:

Բացի դրանից՝ պետությունը ֆինանսավորում է տեխնոլոգիական ոլորտի հետ համատեղ «Արմաթ» խմբակների գործունեությունը: Այս պահին 1044 խմբակ կա, որտեղ շուրջ 16 հազար երեխա է հաճախում:

«Սա ցույց է տալիս, որ ոչ ֆորմալ կրթության հնարավորությունները կրթական համակարգում էապես ընդլայնվել են, որը նաև կրթության որակի բարձրացման և դպրոցին աջակցության շատ կարևոր ուղղություն է»,- ասել է նախարարը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: