Վայոց ձորի Եղեգնաձոր համայնքում «Թումո տուփ» կստեղծվի. ՀՀ կառավարության այսօրվա նիստում հաստատվել է Եղեգնաձորի Շահումյան 12 փողոցում գտնվող 7519 քմ հողամասից 625 քմ-ն հետ վերցնելու և անհատույց օգտագործման իրավունքով «Սիմոնյան» հիմնադրամին հանձնելու մասին որոշման նախագիծը։
Անդրադառնալով «Թումոյի» վիճակագրությանը՝ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է՝ մեր երկրում գործում են 6 խոշոր կենտրոններ և դրանց կից 35 տուփեր, որտեղ շաբաթական հաճախում է ավելի քան 21 հազար երեխա:
Նախարարի խոսքով՝ ոչ ֆորմալ կրթական ծրագրերն այսօր դարձել են հասանելի Հայաստանի ամենատարբեր բնակավայրերում: 2011 թվականին մայրաքաղաքում բացվել է «Թումո Երևանը»՝ 4 կից տուփերով, և այն ամեն շաբաթ ընդունում է ավելի քան 12.200 սովորողի: Տավուշի մարզում գործում է Դիլիջանի կենտրոնը՝ կից 11 տուփերով: Ամեն շաբաթ այստեղ հաճախում է 2200 երեխա: Շիրակի մարզում գործում է Գյումրու կենտրոնը՝ կից 10 տուփերով՝ շաբաթական 3300 երեխայի այցելությամբ: Սյունիքի մարզում բացվել է Կապանի կենտրոնը՝ կից 3 տուփերով՝ շաբաթական 1200 երեխայի այցելությամբ: Տավուշի մարզում գործում է Կողբի կենտրոնը՝ կից 4 տուփերով՝ շաբաթական շուրջ 1000 սովորողի հաճախելիությամբ: Վայոց ձորի Եղեգնաձոր համայնքում արդեն իսկ առկա էր ժամանակավոր կենտրոն՝ կից 3 տուփերով՝ շաբաթական 800 երեխայի այցելությամբ: Նախարարի դիտարկմամբ՝ նոր տուփի ստեղծումը կընդլայնի երեխաների մասնակցության հնարավորությունները:
Ժաննա Անդրեասյանն անդրադարձել է նաև կրթական այս մոդելի մրցունակությանն աշխարհում՝ տեղեկացնելով, որ «Թումոն» ընդլայնվում է աշխարհի տարբեր երկրներում: Հունիսի 1-ին «Թումո» կենտրոն է բացվել Ճապոնիայում, իսկ մի քանի օր առաջ «Թումո» կենտրոնի հիմնարկեք էր Ուրուգվայում:
ԿԳՄՍ նախարարը նաև անդրադարձել է COAF կենտրոններին, որտեղ ավելի քան 5000 երեխա է հաճախում՝ 54 բնակավայրից:
Բացի դրանից՝ պետությունը ֆինանսավորում է տեխնոլոգիական ոլորտի հետ համատեղ «Արմաթ» խմբակների գործունեությունը: Այս պահին 1044 խմբակ կա, որտեղ շուրջ 16 հազար երեխա է հաճախում:
«Սա ցույց է տալիս, որ ոչ ֆորմալ կրթության հնարավորությունները կրթական համակարգում էապես ընդլայնվել են, որը նաև կրթության որակի բարձրացման և դպրոցին աջակցության շատ կարևոր ուղղություն է»,- ասել է նախարարը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: