ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Տաղանդների ֆոնդ». Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը և «Կերոն» հիմնադրամը ստորագրել են համագործակցության հուշագիր

Հունիսի 19, 2025
Մշակութային լուրեր

Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը և «Կերոն» զարգացման հիմնադրամը «Արամ Խաչատրյան» համերգասրահում այսօր ստորագրել են համագործակցության հուշագիր։

Համաձայն հուշագրի՝ «Կերոն» հիմնադրամի «Տաղանդների ֆոնդ» ծրագրով Հայաստան կհրավիրվեն բարձր որակավորում ունեցող մասնագետներ՝ նվագախմբի կազմում աշխատելու և իրենց փորձով ոլորտի զարգացմանը նպաստելու նպատակով:

Փաստաթուղթը ստորագրել են Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի տնօրեն Նորայր Նազարյանը և «Կերոն» զարգացման հիմնադրամի գործադիր տնօրեն Վանանե Արարքցյանը:

Միջոցառմանը ներկա են եղել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը և Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր դիրիժոր Էդուարդ Թոփչյանը:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը ողջունել է ներկաներին և շնորհավորել Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախմբին և «Կերոն» հիմնադրամին՝ համագործակցության կարևոր հիմք դնելու կապակցությամբ: Նախարարի տեղակալի նշմամբ՝ սա պետություն-մասնավոր համագործակցության ևս մեկ հաջողված ու արդյունավետ քայլ է, որն իրականացվում է ԿԳՄՍ նախարարության ենթակայությամբ գործող նվագախմբի և հիմնադրամի միջև:

«Այստեղ խորքային մեծ խնդիրներ լուծելու կամք ու ցանկություն կա, այն է՝ մեր երկրում մարդկային կապիտալի զարգացման ու ամրապնդման գործընթացի ապահովումը, որի տեսլականը կիսում են պետությունը և «Կերոն» հիմնադրամը: Շատ ուրախ ենք, որ այս համագործակցության սկիզբը դրվում է Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի 100-ամյա հոբելյանի շրջանակում: Ցանկանում ենք, որ հաջորդ 100-ամյակում նվագախումբը լինի էլ ավելի բարձրակարգ և դիմակայուն: Շնորհալություն նվագախմբին, սիրելի մաեստրո Թոփչյանին և հիմնադրամին՝ մեր հասարակությանն այս նվերը պարգևելու համար, քանի որ գործ ունենք մարդկային ռեսուրսի զարգացման և որակի ապահովման հետ, որը ծառայելու է մեր հասարակությանը: Հիանալի է, որ հուշագիրը ստորագրվում է մեր երկրի գլխավոր դահլիճներից մեկի՝ «Արամ Խաչատրյան» համերգասրահի տանիքում. պետության օրակարգում է նման կառույցներն առավել գրավիչ ու հյուրընկալ դարձնելը երաժշտասեր հանրության և մայրաքաղաքի հյուրերի համար»,- նշել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը՝ մաղթելով կողմերին հաջողված ու շարունակական համագործակցություն:

Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի տնօրեն Նորայր Նազարյանի նշմամբ՝ այսօրինակ նախաձեռնությունները շատ կարևոր են ոչ միայն նվագախմբի, այլև Հայաստանի Հանրապետության համար. «Այս քայլով շարունակվում են կյանքի կոչվել այն ծրագրերը, որոնք իրենց մեջ կրում են գաղափար և արժեք. դրանք պետք է շարունակական լինեն: Շնորհակալություն եմ հայտնում «Կերոն» հիմնադրամին. վստահ եմ՝ այն ինչ նախատեսել ենք առաջիկա հինգ տարիների համար, հաջողությամբ կիրականացնենք, ինչին հանրությունն անպայմանորեն ականատես կլինի: Երաժիշտները, որոնք հրավիրվելու են արտասահմանից, կլրացնեն նվագախմբի թափուր հաստիքները: Մենք մեր հերթին կհոգանք, որ նրանք իրենց փորձն ու հմտությունները փոխանցեն հայ երիտասարդ երաժիշտներին, որոնք կլրացնեն թե՛ Ֆիլհարմոնիկի երաժիշտների շարքերը, թե՛, առհասարակ, կբարձրացնեն Հայաստանում կատարողական արվեստի մակարդակը՝ հանրահռչակելով այն ողջ աշխարհում»:

«Կերոն» զարգացման հիմնադրամի գործադիր տնօրեն Վանանե Արարքցյանն էլ հավելել է, որ մեկ տարվա պատմություն ունենալով՝ հիմնադրամը հինգ ռազմավարական ուղղություններով որդեգրել է Հայաստանում միջավայր փոխելու քաղաքականություն։

«Ուղղություններից մեկն արվեստն ու մշակույթն է, և մեզ համար մեծ պատիվ ու պատասխանատվություն է համագործակցել մեկդարյա պատմություն ունեցող այնպիսի կառույցի հետ, որն արժեք է ստեղծում ոչ միայն մեր երկրի ներսում, այլև նպաստում է արտերկրում Հայաստանի հանրահռչակմանը: Հուսով եմ և վստահ, որ այս համագործակցությունն իրապես նպաստավոր կլինի մեր երկրի համար, և տարիներ անց մենք կվայելենք դրա արդյունքը»,- ասել է «Կերոն» զարգացման հիմնադրամի գործադիր տնօրեն Վանանե Արարքցյանը:

Եզրափակելով հանդիպումը՝ Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր դիրիժոր Էդուարդ Թոփչյանը նշել է, որ նվագախմբի կատարողական որակն այժմ բավականին բարձր մակարդակի վրա է, սակայն ձգտումներն ավելին են. «Հիմա պետք է կրթության ակունքներին վերադառնամ: Մինչև 2000-2005 թվականները Հայաստանում եղել է ուժեղ լարային դպրոց, ինչի շնորհիվ նվագախմբերի լարային կազմերը լավ են նվագել: Փողային դպրոցը միշտ զիջել է լարային դպրոցին։ Մենք տարիների ընթացքում կամաց-կամաց փորձել ենք դա ստեղծել, քանի որ ցանկացել ենք համաքայլ լինել աշխարհի նվագախմբերի հետ: Հիմա խիստ կարիք ունենք 5 մենակատար-երաժիշտների՝ պիկոլո ֆլեյտա, ֆագոտ, գալարափող, շեփոր և տրոմբոն: Այս գործիքների երաժիշտների առկայության դեպքում նվագախմբի կատարողական մակարդակն էլ ավելի կբարձրանա, նրանք անպայման կդասավանդեն երիտասարդներին, և առաջիկա տարիներին մենք Հայաստանում կունենանք շատ լավ փողային երաժիշտներ»։

Նշենք, որ «Տաղանդների ֆոնդ» նախագիծը «Կերոն» զարգացման հիմնադրամի առաջնային ծրագրերից է, որի հիմնական նպատակն է աշխարհի տարբեր երկրներից հիմնադրամի որդեգրած ռազմավարական հինգ ոլորտներից՝ կրթություն, մշակույթ, սպորտ, առողջապահություն և տարածքային զարգացում, բարձր որակավորում ունեցող մասնագետների ներգրավել:

Հայաստան հրավիրելով արհեստավարժ մասնագետների՝ հիմնադրամը նպատակ ունի ձևավորել մասնագետների համայնք, որը կընտրի Հայաստանը՝ որպես ապրելու, աշխատելու և ստեղծագործելու վայր:

Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը 2013 թվականից ի վեր 29 բարձր մասնագիտական որակներ ունեցող երաժիշտների է հրավիրել նվագախմբի կազմում երկարաժամկետ, ինչպես նաև առանձին ծրագրերով հանդես գալու նպատակով: Վերջիններս հիմնականում փայտյա և պղնձափողային գործիքներ նվագող երաժիշտներ են եղել, որոնք իրենց աշխատանքով ոչ միայն նպաստել են նվագախմբի կատարողական որակի բարձրացմանը, այլև դասավանդելով՝ կրթել են մասնագետների սերունդ, որոնցից շատերն արդեն հանդես են գալիս Հայաստանի մի շարք նվագախմբերում:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: