ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնում ներկա է եղել Հայաստանի տեղեկատվական համակարգերի գործակալության՝ թվայնացման նպատակով իրականացրած հետազոտությունների արդյունքների քննարկմանը:
«Ստանալ կրթություն» ծրագրի շրջանակում կյանքի իրադարձությունների թվայնացման նպատակով իրականացվել է համապարփակ հետազոտություն՝ ներկայացնելով նախադպրոցական, հանրակրթական, մասնագիտական և բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների ընդունելության հետազոտության արդյունքները։
Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնում կազմակերպվել են աշխատարաններ՝ ուսումնասիրության արդյունքները քննարկելու, քաղաքացիների բարձրացրած հիմնական խնդիրները վերլուծելու, ինչպես նաև համատեղ լուծումներ առաջարկելու նպատակով՝ ուղղված կրթական հաստատությունների ընդունելության գործընթացի հեշտացմանը և ամբողջությամբ թվայնացմանը։
Հետազոտություններն իրականացվել են քաղաքացիների շրջանում անցկացված հարցումների հիման վրա կատարված ուսումնասիրությունների արդյունքում:
««Ստանալ կրթություն» ծրագրի շրջանակում փորձում ենք վերանայել արդեն իսկ ունեցած թվային համակարգերը կամ քննարկել նոր համակարգերի անհրաժեշտությունը: Սա մեզ հնարավորություն է տալիս ապահովելու այնպիսի տեղեկատվական համակարգեր, որոնք քաղաքացու համար կլինեն ավելի ընկալելի ու հեշտ կիրառելի: Տեղեկատվական համակարգերի միջոցով քաղաքացիները կրթական բոլոր մակարդակներում որևէ գործընթաց նախաձեռնելիս կօգտվեն մեկ ամբողջական հարթակից, որը կօգնի հեշտ կողմնորոշվել՝ ունենալով քայլերի հստակ հաջորդականություն»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը:
Նախարարի տեղակալի դիտարկմամբ՝ դեռևս անհրաժեշտություն կա կատարելագործելու նախադպրոցական հաստատությունների ընդունելության՝ Երևանի համակարգը, որը հետագայում կարող է կիրառելի դարձնել նաև այլ համայնքներում։
Նախադպրոցական ուսումնական հաստությունների թվայնացման տեղեկատվական համակարգն արդեն իսկ կրթության կառավարման տեղեկատվական համակարգերի շարքում է, որտեղ վարվում են նախադպրոցական բոլոր հաստատությունների գործունեությունն ու երեխաների ցուցանիշները:
«Հասել ենք կարևոր մի փուլի. շուտով կմեկնարկի առաջին դասարանցիների հայտագրման գործընթացը, որն ուսումնական հաստատություն ընդունվելու ամենակայացած համակարգերից է: Բայց այստեղ ևս որոշակի աշխատանքներ իրականացնելու անհրաժեշտություն կա. փորձում ենք համակարգն ավելի դյուրացնել»,- մեկնաբանել է նախարարի տեղակալը:
Ըստ Արաքսիա Սվաջյանի՝ մասնագիտական հաստատությունների՝ ուսումնարանների և քոլեջներ հայտագրումը ևս քանի տարի է՝ առցանց ձևաչափով է կատարվում, և այստեղ ևս քայլերը հնարավորինս պարզեցնելու խնդիր կա:
Բուհերի ընդունելության վերաբերյալ Արաքսիա Սվաջյանը նշել է, որ ընթացքի մեջ է բուհերի թվայնացման գործընթացը, որը ուղիղ կապ պետք է ունենա ընդունելության գործընթացի հետ:
Նշենք, որ այսօր ներկայացվել են նախադպրոցական և հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների ընդունելության հետազոտության արդյունքները, իսկ վաղը կամփոփվի և կներկայացվի մասնագիտական և բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների ընդունելության հետազոտությունը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: