ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ընդունելության գործընթացի թվայնացում

Հունիսի 19, 2025
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնում ներկա է եղել Հայաստանի տեղեկատվական համակարգերի գործակալության՝ թվայնացման նպատակով իրականացրած հետազոտությունների արդյունքների քննարկմանը:

«Ստանալ կրթություն» ծրագրի շրջանակում կյանքի իրադարձությունների թվայնացման նպատակով իրականացվել է համապարփակ հետազոտություն՝ ներկայացնելով նախադպրոցական, հանրակրթական, մասնագիտական և բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների ընդունելության հետազոտության արդյունքները։

Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնում կազմակերպվել են աշխատարաններ՝ ուսումնասիրության արդյունքները քննարկելու, քաղաքացիների բարձրացրած հիմնական խնդիրները վերլուծելու, ինչպես նաև համատեղ լուծումներ առաջարկելու նպատակով՝ ուղղված կրթական հաստատությունների ընդունելության գործընթացի հեշտացմանը և ամբողջությամբ թվայնացմանը։

Հետազոտություններն իրականացվել են քաղաքացիների շրջանում անցկացված հարցումների հիման վրա կատարված ուսումնասիրությունների արդյունքում:

««Ստանալ կրթություն» ծրագրի շրջանակում փորձում ենք վերանայել արդեն իսկ ունեցած թվային համակարգերը կամ քննարկել նոր համակարգերի անհրաժեշտությունը: Սա մեզ հնարավորություն է տալիս ապահովելու այնպիսի տեղեկատվական համակարգեր, որոնք քաղաքացու համար կլինեն ավելի ընկալելի ու հեշտ կիրառելի: Տեղեկատվական համակարգերի միջոցով քաղաքացիները կրթական բոլոր մակարդակներում որևէ գործընթաց նախաձեռնելիս կօգտվեն մեկ ամբողջական հարթակից, որը կօգնի հեշտ կողմնորոշվել՝ ունենալով քայլերի հստակ հաջորդականություն»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը:

Նախարարի տեղակալի դիտարկմամբ՝ դեռևս անհրաժեշտություն կա կատարելագործելու նախադպրոցական հաստատությունների ընդունելության՝ Երևանի համակարգը, որը հետագայում կարող է կիրառելի դարձնել նաև այլ համայնքներում։

Նախադպրոցական ուսումնական հաստությունների թվայնացման տեղեկատվական համակարգն արդեն իսկ կրթության կառավարման տեղեկատվական համակարգերի շարքում է, որտեղ վարվում են նախադպրոցական բոլոր հաստատությունների գործունեությունն ու երեխաների ցուցանիշները:

«Հասել ենք կարևոր մի փուլի. շուտով կմեկնարկի առաջին դասարանցիների հայտագրման գործընթացը, որն ուսումնական հաստատություն ընդունվելու ամենակայացած համակարգերից է: Բայց այստեղ ևս որոշակի աշխատանքներ իրականացնելու անհրաժեշտություն կա. փորձում ենք համակարգն ավելի դյուրացնել»,- մեկնաբանել է նախարարի տեղակալը:

Ըստ Արաքսիա Սվաջյանի՝ մասնագիտական հաստատությունների՝ ուսումնարանների և քոլեջներ հայտագրումը ևս քանի տարի է՝ առցանց ձևաչափով է կատարվում, և այստեղ ևս քայլերը հնարավորինս պարզեցնելու խնդիր կա:

Բուհերի ընդունելության վերաբերյալ Արաքսիա Սվաջյանը նշել է, որ ընթացքի մեջ է բուհերի թվայնացման գործընթացը, որը ուղիղ կապ պետք է ունենա ընդունելության գործընթացի հետ:

Նշենք, որ այսօր ներկայացվել են նախադպրոցական և հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների ընդունելության հետազոտության արդյունքները, իսկ վաղը կամփոփվի և կներկայացվի մասնագիտական և բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների ընդունելության հետազոտությունը։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: