ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ և Երևանի Սայաթ-Նովայի անվան երաժշտական դպրոցի նախաձեռնությամբ իրականացվում է «Փայտփորիկ» սոլֆեջոյի առաջին հանրապետական օլիմպիադիան:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանն օլիմպիադայի եզրափակիչ փուլի ընթացքին հետևելու նպատակով այցելել է Երևանի Սայաթ-Նովայի անվան երաժշտական դպրոց։ Հաստատության տնօրեն Գարիկ Նազարյանի ուղեկցությամբ Դանիել Դանիելյանը շրջել է սենյակներում, զրուցել երեխաների հետ, հաջողություն մաղթել նրանց, ինչպես նաև հետաքրքրվել օլիմպիադայի նախապատրաստական աշխատանքներով:
Կարևորելով օլիմպիադայի անցկացումը՝ նախարարի տեղակալը նշել է, որ «Սոլֆեջո» առարկայի ուսուցման որակի բարելավման և դասավանդման մեթոդների վերանայման անհրաժեշտություն է տեսնում։
«Հնարավոր չէ առանց երաժշտական տեսություն իմանալու՝ լավ երաժիշտ դառնալ․ մենք բոլոր ջանքերը ներդրում ենք, որպեսզի երեխաները ստանան որակյալ երաժշտական կրթություն: Ոլորտի զարգացման նպատակով ստեղծվում են քննարկման, փորձի փոխանակման, մասնագետների համատեղ գործունեության հարթակներ, որոնք կնպաստեն մասնագիտական խնդիրների արդյունավետ լուծմանը: Անհրաժեշտ է հետաքրքրություն և գրավչություն մտցնել դասավանդման մեթոդներում:
Շարունակական քայլեր են ձեռնարկվում նաև մարզերում երաժշտական և արվեստի դպրոցներում կրթության որակի բարձրացման ուղղությամբ՝ վերապատրաստումների, վարպետության դասերի և տարբեր նախաձեռնությունների միջոցով»,- նշել է նախարարի տեղակալը և հավելել, որ որակյալ երաժշտական կրթությունը ոչ միայն արհեստավարժ մասնագետներ ունենալու, այլև համերգասրահներում գրագետ ունկնդիր և կրթված քաղաքացի ձևավորելու նախապայման է:
Դպրոցի տնօրեն Գարիկ Նազարյանի ներկայացմամբ՝ օլիմպիադայի նախնական ընտրության փուլին մասնակցել է ՀՀ-ում գործող երաժշտական և արվեստի դպրոցների շուրջ 200 սովորող, որոնցից 84-ը, հաղթահարելով նախնական փուլը, մասնակցում է եզրափակիչ փուլին:
«Ուրախալի է այն փաստը, որ եզրափակիչ փուլ են անցել ինչպես մայրաքաղաքի, այնպես էլ բոլոր մարզերի երաժշտական և արվեստի դպրոցների սաներ, ինչը խոսում է մշակույթի՝ տարածքային համաչափ զարգացման մասին»,- նշել է Գարիկ Նազարյանը և հավելել, որ օլիմպիադայի արդյունքները կամփոփվեն հունիսի 18-ին:
Դպրոցի տնօրեն տեղեկացմամբ՝ օլիմպիադայի 2 փուլերի արդյունքում 53-56 միավոր ստացած մասնակիցները կարժանանան օլիմպիադայի դափնեկրի կոչմանը: 3-րդ կարգի մրցանակին կարժանանան ընդհանուր արդյունքներով 57 միավոր, 2-րդ կարգի մրցանակին՝ 58 միավոր, իսկ 1-րդ կարգի մրցանակին՝ 59 միավոր վաստակած մասնակիցները: Օլիմպիադայի մեծ մրցանակին և հաղթողի կոչմանը կարժանանան ընդհանուր արդյունքներով 60 միավոր վաստակած մասնակիցները:
Տնօրենի փոխանցմամբ՝ ԿԳՄՍ նախարարության առաջարկությամբ օլիմպիադայի շրջանակում անցկացվել է նաև մեթոդական աշխատանքների մրցույթ: Ներկայացվել է 8 դասատուի մեթոդական աշխատանք, որոնք կներկայացվեն կազմկոմիտեին՝ հաղթողին որոշելու նպատակով:
«Այս նախաձեռնությունը միտված է «Սոլֆեջո» առարկայի նոր մեթոդիկաների տեղայնացմանը, որպեսզի դասատուները վերցնեն և կիրառեն դրական փորձը: Մինչ օլիմպիադայի մեկնարկն անցկացվել են սեմինարներ, խորհրդակցություններ՝ շուրջ 200 տնօրենների, սոլֆեջոյի դասատուների մասնակցությամբ: Ձևավորվել է մի հարթակ, որտեղ մշտապես քննարկվելու են երաժշտության տեսության դասավանդմանն առնչվող հարցեր»,- նշել է դպրոցի տնօրենը և շնորհակալություն հայտնել ԿԳՄՍ նախարարությանը՝ նախաձեռնությանն աջակցելու համար:
ԳԱԱ արվեստի ինստիտուտի տնօրեն, արվեստագիտության դոկտոր, պրոֆեսոր, «Փայտփորիկ» սոլֆեջոյի հանրապետական օլիմպիադայի կազմկոմիտեի անդամ Աննա Ասատրյանը ողջունել է նախաձեռնության իրականացումը և վստահություն հայտնել, որ օլիմպիադայի անցկացումը կխթանի երեխաների երաժշտական գրագիտության բացահայտումն ու զարգացումը:
«Հաճելի է, որ առաջին անգամ անցկացվող այս օլիմպիադային մասնակիցների թիվը մեծ է, ինչը վկայում է, որ երաժշտական դպրոցներում սովորում են մտածող, խելացի երեխաներ: Հատուկ ուզում եմ ընդգծել ուսուցիչների աշխատանքն ու ծնողների հետևողականությունը երեխաներին որակյալ երաժշտական կրթություն տալու հարցում»,- ասել է Աննա Ասատրյանը՝ կարևորելով մրցույթ-ստուգատեսի շարունակականությունը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի: