Երևանի պետական բժշկական համալսարանում տեղի է ունեցել ԵՊԲՀ նոր գրադարանի վերափոխման և արդիականացման մեկնարկին նվիրված հանդիսավոր միջոցառում:
Միջոցառմանը ողջույնի խոսքով հանդես են եկել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, ՀՀ առողջապահության նախարար Անահիտ Ավանեսյանը, Երևանի քաղաքապետ Տիգրան Ավինյանը, Երևանի պետական բժշկական համալսարանի ռեկտոր Արմեն Մուրադյանը, «Կերոն» զարգացման հիմնադրամի գործադիր տնօրեն Վանանե Արարքցյանը, ՀՀ-ում Հնդկաստանի արտակարգ և լիազոր դեսպան Նիլակշի Սահա Սինհան, ինչպես նաև Հայաստանում հավատարմագրված դիվանագիտական կառույցների ներկայացուցչություններ:
ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը ողջունել և շնորհավորել է ներկաներին կարևոր նախաձեռնության մեկնարկի առիթով և ուրախությամբ նշել, որ այս նախագծի համատեքստում փոխվում է գրադարանի հանրային նկարագիրը:
«Գրադարանները տարածքներ են, որոնք իրականում երբեք պետք է չփակվեն, որտեղից երբեք պետք է չուզենաս դուրս գալ, որովհետև դրանք նորը բացահայտելու, աշխարհն ուսումնասիրելու, ճանաչելու, պրպտելու տարածքներ են, իսկ այն մարդու, հատկապես ուսանողի ամենակարևոր անելիքներից է: Վստահ եմ, որ Երևանի պետական բժշկական համալսարանում ստեղծվող գրադարանը լինելու է օրինակելի և ուղենշային մի կառույց՝ գրադարանային աշխատանքի և հետազոտության առումով: Կարևոր է նաև նման գրադարանների կառավարումը, որովհետև յուրաքանչյուր նոր ստանդարտ նաև անընդհատ թարմացման ու զարգացման կարիք ունի»,- նշել է նախարարը և հավելել, որ ենթակառուցվածքները խթանում են փոփոխությունները` նպաստելով մարդկանց կարողությունների և հմտությունների զարգացմանը:
Նախարարի նշմամբ՝ Երևանի պետական բժշկական համալսարանն այն կառույցներից է, որը վստահորեն գնում է զարգացման և նորարարությունների ճանապարհով, ինչպես նաև ակտիվ գործունեություն է ծավալում միջազգային ուսանողների ներգրավվածության ուղղությամբ:
«Հենց այս քայլերով է, որ մենք նաև բուհի վարկանիշի օրեցօր աճ ենք տեսնելու՝ հասնելով նաև կրթության ռազմավարությամբ սահմանված միջազգային վարկանիշային սանդղակի առաջին 500-ում տեղ ունենալու թիրախին: Ներկայում այս ուղղությամբ մեծ ջանքեր է ներդնում ՀՀ կառավարությունը. վերջին տարիներին միայն գիտական տարբեր սարքերի ծրագրով, նաև Նորարարությունների մրցակցային հիմնադրամի դրամաշնորհների միջոցով բուհերում ավելի քան 1,1 միլիարդ դրամի կապիտալ ներդրում ենք կատարել»,- ասել է նախարարը և հաջող մեկնարկ մաղթել ծրագրին:
Նա շնորհակալություն է հայտնել «Կերոն» զարգացման հիմնադրամի ղեկավարներին համատեղ այս և այլ ծրագրերի իրականացման համար:
Երևանի Մխիթար Հերացու անվան պետական բժշկական համալսարանի և «Կերոն» զարգացման հիմնադրամի համատեղ՝ ԵՊԲՀ գրադարանի վերափոխման նախաձեռնությանը նվիրված միջոցառման ընթացքում նիդերլանդական «Defesche van den Putte» (DVDP) ճարտարապետական ընկերության ներկայացուցիչներն առաջին անգամ հանրությանը ներկայացրել են գրադարանի նոր նախագիծը, տեխնիկական լուծումները, նպատակներն ու ակնկալվող արդյունքները։
Հանդիսավոր արարողությունից հետո հյուրերը շրջայց են կատարել տարածքում, ծանոթացել ապագա գրադարանի նախատիպային սենյակին:
«Կերոն» զարգացման հիմնադրամի այս նախագծի հիմնական նպատակն է վերածել համալսարանական գրադարանը բազմաֆունկցիոնալ կենտրոնի: Նախաձեռնությունն իրականացվում է` համագործակցելով միջազգային հեղինակություն ունեցող նիդերլանդական DVDP ճարտարապետական ընկերության հետ, որը հայտնի է իր բազմաբնույթ նորարարական նախագծերով քաղաքաշինության, կրթության, մշակույթի ոլորտներում: Այդ նախագծերի շարքում են Ռոտերդամի Էրազմուս համալսարանի, Մաաստրիխտի համալսարանի և Հաագայի թագավորական գրադարանները:
Նախագիծը միտված է արմատապես վերափոխելու համալսարանական գրադարանի դերը՝ այն վերածելով ժամանակակից, բազմաֆունկցիոնալ միջավայրի, որը միավորում է կրթությունը, հետազոտությունը, համագործակցությունն ու հանգիստը մեկ տարածքում։ ԵՊԲՀ գրադարանի վերափոխման նախաձեռնությունը եզակի է ոչ միայն կոնցեպտուալ մոտեցմամբ, այլև մեծածավալ բնույթով։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Հարգելի՛ ուսուցիչներ եկեք միասին քննարկենք ներառականությունը և արժեքային դաստիարակությունը դպրոցում: Այսօրվա կրթական համակարգը պարտավորվում է ոչ միայն գիտելիք փոխանցել, այլև ձևավորել այնպիսի միջավայր, որտեղ յուրաքանչյուր երեխա՝ անկախ իր կարողություններից, սոցիալական…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան