Հայաստանում մեկնարկել են Եվրոպական հնագիտության օրերը: Միջոցառումների շրջանակում ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն ու ՀՀ-ում Եվրոպական միության պատվիրակության ղեկավար, դեսպան Վասիլիս Մարագոսն այսօր «Եվրոպական ժառանգության երիտասարդ կերտողները» մանկապատանեկան ստեղծագործական մրցույթի մասնակից դպրոցականների հետ այցելել են Մեծամորի պատմահնագիտական արգելոց-թանգարան:
Այցին մասնակցել է նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը:
Հյուրերը շրջել են թանգարանի ցուցասրահներում, ծանոթացել պեղումների արդյունքում հայտնաբերված եզակի նմուշներին, որոնք ընդգրկում են վաղ բրոնզե դարից մինչև ուշ միջնադար ընկած ժամանակաշրջանները։ Նրանք նաև այցելել են թանգարանի նկուղային հարկում գտնվող հատուկ սրահ, որտեղ պահվում են Վանի թագավորության շրջանի ոսկյա, արծաթյա, սաթե և կիսաթանկարժեք քարերով մշակութային արժեքներ։
Միջոցառման ընթացքում ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը և Եվրոպական միության պատվիրակության ղեկավար Վասիլիս Մարագոսը պատվոգրեր են հանձնել «Եվրոպական ժառանգության օրեր» ծրագրի «Եվրոպական ժառանգության երիտասարդ կերտողներ» մրցույթի մասնակիցներին: Շնորհակալություն հայտնելով դպրոցականներին մասնակցության և հետաքրքրության համար՝ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը նշել է՝ «Եվրոպական ժառանգության օրեր» միջոցառումը նախևառաջ նպատակ ունի ուշադրություն հրավիրել պատմամշակութային ժառանգության պահպանմանը:
«Պատմամշակութային ժառանգության պահպանությունը և ուսումնասիրությունն այդ ժառանգությունը շարունակելու և նորովի զարգացնելու գրավականն են: «Եվրոպական ժառանգության երիտասարդ կերտողներ» մրցույթում ներկայացված հետաքրքիր գաղափարները, հուսով եմ, հետագայում ևս կլինեն ձեր հետաքրքրությունների շրջանակում: Մեծամորի թանգարան այցն էլ, անկասկած, օգտակար կլինի` հասկանալու, թե դեռ որքան կարևոր բացահայտումներ ունեք անելու: Մեր երկիրը, դրա պատմությունն ու արժեքները ճանաչելու առումով այսօրինակ այցելությունները շատ կարևոր են»,- դիմելով աշակերտներին՝ ասել է ԿԳՄՍ նախարարը:
Ժաննա Անդրեասյանը վստահություն է հայտնել՝ նմանօրինակ միջոցառումները կնպաստեն հուշարձանների և թանգարանների տեսանելիության բարձրացմանն ու հանրահռչակմանը:
Երևանի և ՀՀ մարզերի տարբեր ուսումնական հաստատությունների աշակերտներն այցի շրջանակում մասնակցել են նաև Մեծամորի պատմահնագիտական արգելոց-թանգարանում իրականացվող կրթական ծրագրերին, այդ թվում՝ արհեստական պեղումների գործընթացին՝ ստանալով գործնական գիտելիքներ հնագիտության բնագավառում։
«Եվրոպական ժառանգության երիտասարդ կերտողները» ամենամյա համաեվրոպական մրցույթի Հայաստանի ազգային փուլը ԿԳՄՍ նախարարության համակարգմամբ իրականացնում է Ե. Չարենցի անվան գրականության և արվեստի թանգարանը։ Այս տարվա հաղթողների ցանկում Հայաստանից ընդգրկվել է «Սասնա ծռեր․ փայտյա խաղ-փազլ հայկական էպոսի մասին» աշխատանքը: Նախագիծը ներկայացրել են Հասմիկ Սիմոնյանը և Նարե Թովմասյանը, որոնք մայիսին Ֆրանսիայի Ստրասբուրգ քաղաքում մասնակցել են միջազգային մրցույթի պարգևատրմանը:
«Առանձնահատուկ ուշադրություն ենք դարձնում մշակութային ժառանգության հանդեպ դպրոցականների վերաբերմունքին: Եվրոպական հնագիտության օրերը ևս մեկ հնարավորություն են` հայացքն ուղղելու մեր երկրի ժառանգությանը, ինչպես նաև հնագիտությանը՝ որպես մասնագիտություն»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը:
«Եվրոպական հնագիտության օրեր» միջոցառմանը Հայաստանը մասնակցում է 3-րդ տարին։ Միջոցառմանը միացել են հնագիտությամբ զբաղվող մի շարք կառույցներ` ԳԱԱ Հնագիտության և ազգագրության ինստիտուտը, Պատմամշակութային ժառանգության գիտահետազոտական կենտրոնը, Պատմամշակութային արգելոց-թանգարանների և պատմական միջավայրի պահպանության ծառայությունը, Հայաստանի պատմության թանգարանը, Լոռի-Փամբակի, Դիլիջանի, Գեղարքունիքի, Շիրակի երկրագիտական թանգարանները, Էրեբունի արգելոց-թանգարանը, Երևանի պատմության թանգարանը։
Միջոցառումներ են նախատեսված բոլոր տարիքային խմբերի, հնագիտությամբ հետաքրքրվողների համար։ Միջոցառումների ցանկը` կից:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի: