ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը Մանկավարժական համալսարանում ներկա է եղել «Բնագիտություն, տեխնոլոգիա, ճարտարագիտություն և մաթեմատիկա» ոլորտի գերազանցության կենտրոնի հիմնում, ապագա և ներկա ուսուցիչների կարողությունների զարգացում» դրամաշնորհային ծրագրի ամփոփիչ աշխատաժողովին:
2023 թվականին մեկնարկած ծրագիրը ֆինանսավորել է Հայաստանի բարձրագույն կրթության նորարարությունների մրցակցային հիմնադրամը։
ԿԳՄՍ նախարար, ՀՊՄՀ-ի հոգաբարձուների խորհրդի նախագահ Ժաննա Անդրեասյանը շնորհավորել է ներկաներին ծրագրի իրականացման և արդյունքների համար։ Նախարարը ներկայացրել է այս ոլորտում նախատեսված փոփոխությունները՝ ընդգծելով, որ Մանկավարժական համալսարանում ստեղծված կենտրոնն այդ փոփոխությունների կարևոր օղակներից է:
«Բազմիցս խոսել ենք բնագիտական առարկաների դասավանդման, կրթության որակի բարելավման անհրաժեշտության մասին։ Վերջին տարիների հետազոտությունները, այդ թվում՝ միջազգային, ցույց են տալիս, որ բնագիտության ուսուցման ոլորտում խնդիրներ ունենք։ Եթե մաթեմատիկայի ուղղությամբ որոշակի առաջընթաց է գրանցվել, ապա բնագիտության ուղղությամբ ցանկալի առաջընթաց դեռևս չունենք: Բնագիտական առարկաների ուսուցանումը դպրոցներում բարելավելու նպատակով նախարարության կողմից մի շարք քայլեր են ձեռնարկվում, որոնք բխում են Կառավարության գործունեության ծրագրից»,-նշել է նախարարը:
Նրա խոսքով՝ ամենակարևորը հանրակրթության նոր չափորոշչի ներդրումն է, որով էապես փոխվել է նաև ուսումնական պլանի կազմակերպման գործընթացը, ստեղծվել են նոր պայմաններ և գործիքակազմեր՝ բնագիտական առարկաների դասավանդումն առավել մատչելի, հասանելի և հետաքրքիր դարձնելու ուղղությամբ։
Ժաննա Անդրեասյանը փաստել է՝ բնագիտական առարկաների դասավանդումը չի կարող լիարժեք լինել, եթե չկան անհրաժեշտ պայմաններ և ենթակառուցվածքներ․ «648 դպրոց այսօր արդեն ապահովված է ԲՏՃՄ լաբորատորիաներով, որն էական ազդեցություն ունի բնագիտական առարկաների դասավանդման կրթական արդյունքի վրա: Առաջիկայում բոլոր դպրոցները պետք է ապահովվեն նոր լաբորատորիաներով. սա Կառավարության կարևոր թիրախներից մեկն է»։
«Բնագիտություն, տեխնոլոգիա, ճարտարագիտություն և մաթեմատիկա» ոլորտի գերազանցության կենտրոնի հիմնում, ապագա և ներկա ուսուցիչների կարողությունների զարգացում» դրամաշնորհային ծրագիրը, ըստ նախարարի, միտված է ամբողջացնելու ԲՏՃՄ առարկաների ուսուցման արդյունավետությունը, բարձրացնելու համակարգային աշխատանքը, քանի որ ուսուցիչ պատրաստող բուհը չի կարող դուրս մնալ այս շղթայից։ Կենտրոնում ստեղծված պայմանները թույլ են տալիս Մանկավարժականի ուսանողին ստանալ պրակտիկ գիտելիքներ ու հմտություններ՝ հետագայում դպրոցում պատշաճ մակարդակով դասավանդելու համար։
Ժաննա Անդրեասյանի ընդգծմամբ՝ կառույցի շնորհիվ գործող ուսուցիչները կզինվեն նոր գիտելիքներով, կվերապատրաստվեն, որը Մանկավարժականին հնարավորություն կտա իրականացնել իր կարևորագույն առաքելություններից մեկը՝ լինել ոլորտային համակարգողներից և առաջատարներից մեկը դասավանդման նորարարություն և մանկավարժության բնագավառում:
ՀՊՄՀ-ի ռեկտոր Սրբուհի Գևորգյանի նշմամբ՝ 2 տարի տևած ծրագրում ամփոփված են ԲՏՃՄ ուղղություններով բուհի առաջնահերթությունները․ «Բուհը հաստատակամ է լուծելու ԲՏՃՄ ոլորտում ինտեգրված ուսուցման՝ մաթեմատիկայի, տեխնոլոգիայի, ճարտարագիտության, կենսաբանության, քիմիայի, աշխարհագրության միջգիտակարգային խնդիրները: Այդ նպատակով ուսուցման գործընթացում օգտագործվում են թվային տեխնոլոգիաների նորարարական հնարավորությունները, որոնք կնպաստեն վերլուծական, ստեղծագործական կարողությունների, ինչպես նաև 21-րդ դարի ուսուցչին ներկայացվող փափուկ հմտությունների զարգացմանը»։
Ռեկտորը վստահություն է հայտնել, որ կառույցը միաժամանակ կդառնա աշակերտների մասնագիտական կողմնորոշման լավագույն հարթակ, նրանց հետաքրքիր միջավայրում ներգրավվելու, ԲՏՃՄ ինտեգրված դասընթացները բարելավելու, դպրոցներում առկա խնդիրները լուծելու համար։
Աշխատաժողովին մասնակցել են Հայաստանի բարձրագույն կրթության նորարարությունների մրցակցային հիմնադրամի ղեկավար Գրիշա Հովհաննիսյանը, բուհի ղեկավար և դասախոսական կազմի ներկայացուցիչներ, ուսուցիչներ։
Աշխատաժողովին հաջորդել են մասնագիտական մի շարք ուղղություններով վարպետաց դասեր։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: