ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ժաննա Անդրեասյանն ընդունել է Վրաստանի մշակույթի նախարար Թինաթին Ռուխաձեին

Հունիսի 5, 2025
Մշակութային լուրեր Միջազգային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն ընդունել է պաշտոնական այցով Հայաստան ժամանած Վրաստանի մշակույթի նախարար Թինաթին Ռուխաձեի գլխավորած պատվիրակությանը։

Հանդիպմանը ներկա են եղել նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալներ Արթուր Մարտիրոսյանը, Ալֆրեդ Քոչարյանը, Դանիել Դանիելյանը, Վրաստանի մշակույթի փոխնախարար Գեորգի Միրցխուլավան և Հայաստանի Հանրապետությունում Վրաստանի արտակարգ և լիազոր դեսպան Գիորգի Շարվաշիձեն։

Ողջունելով պատվիրակությանը՝ նախարարն ընդգծել է Հայաստանի և Վրաստանի միջև հաստատված բարեկամական և գործընկերային հարաբերությունները՝ շեշտադրելով հատկապես մշակույթի ոլորտում համագործակցության խորացման կարևորությունը։ Ժաննա Անդրեասյանը վստահություն է հայտնել, որ հունիսի 5-7-ը Երևանում անցկացվող Վրաստանի մշակույթի օրերը կնպաստեն երկկողմ մշակութային երկխոսության ակտիվացմանն ու գործընկերության նոր մակարդակի բարձրացմանը։

Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են նաև Թբիլիսիի Պետրոս Ադամյանի անվան պետական հայկական դրամատիկական թատրոնի գործունեության և զարգացման հարցերը։ Նախարարը շնորհակալություն է հայտնել վրացական կողմին թատրոնի գործունեությանն աջակցելու համար՝ նշելով, որ ԿԳՄՍ նախարարությունը ևս շարունակում է աջակցել թատրոնին՝ ներկայացումների կազմակերպման և այլ նախաձեռնությունների իրագործման հարցում։ Այս համատեքստում քննարկվել է 2025 թ. թատրոնի վերաբացման շրջանակում համատեղ միջոցառման կազմակերպման հարցը։

Նախարարն առաջարկել է դիտարկել նաև Հայաստանի և Թբիլիսիի թատրոնների միջև համագործակցության հնարավորությունները՝ համատեղ բեմադրությունների, փոխայցելությունների և բեմարվեստի ոլորտում փոխանակման ծրագրերի միջոցով։ Նա ընդգծել է, որ դասական և ժամանակակից պիեսների փոխադարձ ներկայացումը կարող է էապես նպաստել ազգային գրականության արժեքների նորովի ընկալմանն ու տարածմանը երկու ժողովուրդների հանդիսատեսի շրջանում։ Թատերարվեստի ոլորտում համագործակցության շրջանակում արձանագրվել է, որ կայուն գործընկերություն է ձևավորվել Հակոբ Պարոնյանի անվան երաժշտական կոմեդիայի պետական թատրոնի և Վրաստանի անվանի ռեժիսոր Ռոբերտ Ստուրուայի գլխավորած Ռուսթավելիի անվան թատրոնի միջև. իրականացվում են համատեղ բեմադրություններ, հյուրախաղեր։ Նշվել է նաև համագործակցությունը Ալեքսանդր Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի և Վրաստանի օպերային թատրոնի միջև, այդ թվում՝ բեմադրիչ Նինո Անանիաշվիլիի մասնակցությամբ համատեղ նախաձեռնությունների իրականացումը։

Հանդիպման ընթացքում անդրադարձ է կատարվել Ջավախքի Գանձա գյուղում գտնվող Վահան Տերյանի տուն-թանգարանի վերականգնման աշխատանքներին։ Կողմերը քննարկել են բանաստեղծի 140-ամյակի շրջանակում թանգարանի վերաբացման հանդիսավոր արարողության կազմակերպմանը վերաբերող հարցեր։

ԿԳՄՍ նախարարը կարևորել է ոլորտային համագործակցության ընդլայնումը՝ մասնավորապես ընդգծելով համատեղ կինոնախագծերի իրականացումը, ինչպես նաև փորձի փոխանակումը կինեմատոգրաֆիայի և նոր մեդիայի ոլորտներում։ Նախարարը նշել է, որ նման նախագծերը կարող են նպաստել երկու ժողովուրդների մշակույթի միջազգային առաջխաղացմանը և ազգային ավանդույթների տարածմանը ժամանակակից ձևաչափերով։

Նախարարն անդրադարձել է նաև կրթության ոլորտում համագործակցությանը՝ մասնավորապես շեշտելով Երևանի պետական համալսարանում 2024 թ. հիմնված վրացագիտության կենտրոնի գործունեությունը, որը կարևոր քայլ է Հայաստանում վրացերենի ուսումնասիրության և տարածման գործում։

Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է Հայաստանի և Վրաստանի միջև երիտասարդական համաժողովների կազմակերպումը՝ ընդգծելով երկու երկրների երիտասարդների շփման և երկխոսության զարգացման, բարեկամական կապերի ամրապնդման և համատեղ նոր նախաձեռնությունների իրականացման կարևորությունը: Նախարար Անդրեասյանը տեղեկացրել է, որ 2025 թ. հուլիսին Ապարանում՝ Հայաստանի երիտասարդական մայրաքաղաքում, նախատեսվում է անցկացնել Հայաստանի և Վրաստանի երիտասարդական ամենամյա եռօրյա համաժողովը։ Նախարարի դիտարկմամբ՝ այն կծառայի որպես հարթակ երիտասարդ արվեստագետների միջև համագործակցությունը խթանելու, երկխոսությունը զարգացնելու և համատեղ ծրագրեր նախաձեռնելու համար։

Վրաստանի մշակույթի նախարար Թինաթին Ռուխաձեն շնորհակալություն է հայտնել ջերմ ընդունելության և Վրաստանի մշակույթի օրերի պատշաճ կազմակերպման համար՝ պատրաստակամություն հայտնելով խորացնելու համագործակցությունը մշակույթի ոլորտում։ Թինաթին Ռուխաձեն կարևորել է մշակութային պատվիրակությունների կանոնավոր փոխանակումների իրականացման անհրաժեշտությունը ստեղծագործական խմբերի, նկարիչների, երաժիշտների, կինոգործիչների և ճարտարապետների միջև: Ընդգծվել է նաև Հայաստանի և Վրաստանի թանգարանների միջև ուղիղ համագործակցության կարևորությունը:

Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են նաև երկկողմ հետաքրքրություն ներկայացնող այլ հարցեր:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան