ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Բակային ճամբար ԻՄՓԱՔԹ ակումբի կողմից

Հունիսի 13, 2017
Լուրեր կազմակերպություններից

Տավուշի մարզի Բերդ համայնքի  ԻՄՓԱՔԹ  Պոզիտիվ   ակումբը, որի խնդիրն  է նպաստել երեխաների   քաղաքացիական  ու  հասարակական կարողությունների ձևավորմանը`  առաջնորդության, աշխատունակության, քաղաքացիական կրթության և այլ  ասպարեզներում, կյանքի կոչեց իր հերթական համայնքային նախագիծը: Ակումբի անդամներն՝ ակումբի առաջնորդ Լիանա Տերզիկյանի գլխավորությամբ  մշակեցին  երրորդ  համայնքային ծրագիրը «Դրական լիցքեր. Բակային ճամբար» անվամբ: Նախաձեռնության նպատակն էր եռօրյա բակային ճամբար  կազմակերպել  Բերդ համայնքում, որին մասնակցեցին համայնքի կրթական հաստատությունների սովորողներ: Ակումբականները պատշաճ կազմակերպել էին ճամբարը դպրոցի տարածքում, որի ընթացքում հաճելի ժամանցը համատեղվեց ոչ ֆորմալ կրթությամբ նոր հմտություններ և կարողություններ ձեռք բերելու հետ: 25 երեխայի հետ աշխատեցին ակումբի մոտ 22 անդամ, ովքեր կազմակերպեցին բավականին հետաքրքիր  սպորտային, ինտելեկտուալ և մշակութային մրցույթներ, կյանքի հմտություններին վերաբերող ներկայացումներ, թատերական փոքրիկ ուսոցողական բեմականացումներ, ուսանեցին ազգային պարեր:  Ծրագրի իրականացման ընթացքում ԻՄՓԱՔԹ-ցիները փոխանցեցին  իրենց ստացած գիտելիքները, որոնք ձեռք են բերել ակումբի գործունեության  ընթացքում, ինչպես նաև առաջին անգամ գործածեցին  իրենց առաջնորդության հմտությունները: Ճամբարի մասնակիցները նաև ստացան  նվերներ և պատվոգրեր: Ծրագրին աջակցեց նաև դպրոցի տնօրինությունը (տնօրեն՝ Ռուզան Թումանյան): 

Ակումբի անդամ , 13 ամյա Աննայի համար լինել պատանի առաջնորդ մեծ պատասխանատվություն է, որի  կապակցությամբ նշում է.«Ճամբարը լցված էր հիանալի տգրամադրությամբ և լուսավոր գաղափարներով: Ակումբի անդամներն ամեն ինչ անում էին փոքրիկների օրը յուրահատուկ և տարբերվող դարձնելու համար, և կարծես այն ստացվեց մեզ մոտ: Այս օրերի ընթացքում մենք երեխաներին փոխանցեցինք  բազմազան գիտելիքներ, ոգևորեցինք  մրցույթներով, նվերներով: Հուսով ենք, որ այդ օրերը  նրանց   մանկության հիշարժան օրերից կհամարվեն»:

ԻՄՓԱՔԹ  ծրագիրը մշակվել է Ռումինիայում «Նոր Հորիզոններ» հիմնադրամի կողմից և Հայաստանում իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստանի կողմից և  գործում  են 6 մարզերում: Նպատակն է համախմբել երիտասարդությանը  ԻՄՓԱՔԹ  խմբերում, աջակցել նրանց ձեռք բերել քաղաքացիական հասարակության և աշխատանքային շուկայում մրցունակ լինելու համար անհրաժեշտ կարողություններ:

ՎՎՀ Իջեւանի գրասենյակ

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…