Հայաստանի պատմության թանգարանում հունիսի 3-ին կբացվի «Հին աշխարհի զուգահեռներում․ Հայաստան-Նիդերլանդներ» խորագրով ցուցադրությունը, որի շրջանակում կներկայացվի 15 բնօրինակ ցուցանմուշների ընտրանի Ասսենի Դրենց թանգարանից՝ համադրված Հայաստանի պատմության թանգարանի նմուշների ընտրանիով։
Ցուցադրության բացմանն ընդառաջ Հայաստանի պատմության թանգարանում տեղի է ունեցել մամուլի ասուլիս, որի բանախոսներն էին ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը, ՀՀ-ում Նիդերլանդների Թագավորության արտակարգ և լիազոր դեսպան Մարիկե Մոնրո-Վինթերը, Հայաստանի պատմության թանգարանի տնօրեն Դավիթ Պողոսյանը և Դրենցի թանգարանի տնօրեն Հարի Թուփանը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը ողջունել է ներկաներին և ընդգծել «Հին աշխարհի զուգահեռներում․ Հայաստան-Նիդերլանդներ» խորագրով ցուցադրության կարևորությունը՝ նշելով, որ այն Հայաստանի պատմության թանգարանի և Ասսենի Դրենց թանգարանի համատեղ երկրորդ ցուցադրությունն է: «Նիդերլանդների հետ մեր օրակարգը բավականին հարուստ է մշակույթի ոլորտում, մասնավորապես՝ թանգարանների ուղղությամբ: Առկա են բազմաթիվ այլ համագործակցության պայմանավորվածություններ ինչպես փոխադարձ այցելությունների, փորձի փոխանակման, այնպես էլ մշակութային կառույցների զարգացման ուղղությամբ»,- ասել է Ալֆրեդ Քոչարյանը:
Նախարարի տեղակալն անդրադարձել է նաև Հայաստանում թանգարաններ այցելության մշակույթի առաջընթացին` նշելով, որ այս տարի Թանգարանների գիշեր միջոցառման շրջանակում թանգարանները շուրջ 244 հազար այցելու են ունեցել, որը 55 տոկոսով ավելի է` նախորդ տարվա համեմատ:
Հայաստանի պատմության թանգարանի տնօրեն Դավիթ Պողոսյանն անդրադարձել է դեռևս 2022 թ․ Նիդերլանդների Դրենց թանգարանում կազմակերպված «Արարատի հմայքի ներքո» ցուցադրությանը, որը հանրային քվեարկության արդյունքում ճանաչվել էր Նիդեռլանդների տարվա լավագույն ցուցադրությունը և ստացել առաջին մրցանակ: Տնօրենի նշմամբ՝ այս համագործակցությամբ համատեղ ծրագրերը շարունակելու և Հայաստանում պատասխան ցուցահանդես կազմակերպելու ամուր հիմքեր էին դրվել:
«Շատ ուրախ ենք, որ թանգարանային համագործակցությունը շարունակվեց, և փոխադարձ գործընկերության շնորհիվ այսօր կարող ենք Ասսենի Դրենց թանգարանից հյուրընկալել 15 ուշագրավ հնագիտական առարկաներ՝ դրանք համադրելով Հայաստանի պատմության թանգարանի հավաքածուների հետ, որոնք առավելապես վերաբերվում են նոր քարեդարի, բրոնզեդարի ժամանակաշրջաններին, բայց նաև հատուկ շեշտադրումով միջնադարյան հատվածի որոշ ուշագրավ նմուշներին»,- ասել է թանգարանի տնօրեն Դավիթ Պողոսյանը և վստահություն հայտնել, որ այս ցուցահանդեսային նախագիծը մեծ հետաքրքրությամբ կընդունվի հայ արվեստասեր հանրության և թանգարանի այցելուների կողմից:
ՀՀ-ում Նիդերլանդների Թագավորության արտակարգ և լիազոր դեսպան Մարիկե Մոնրո-Վինթերը նույնպես ողջունել է ներկաներին՝ նշելով, որ շատ ոգևորված և հետաքրքրված է այս համատեղ ցուցադրությամբ. «Ցուցադրությունն ընդգծում է Հայաստան-Նիդերլանդներ ջերմ հարաբերությունները. Հայաստանի պատմության թանգարանի և Դրենց թանգարանի այս համագործակցությունը փաստում է նաև, որ մարդկային փոխհարաբերությունները կարող են նպաստել մշակութային հարաբերությունների զարգացմանը»:
Դրենցի թանգարանի տնօրեն Հարի Թուփանն անդրադարձել է Հայաստանի պատմության թանգարանի հետ 2022 թվականի համագործակցությանը և նշել, որ Ասսենի Դրենց թանգարանում ցուցադրության այցելուների թիվը եղել է 85 հազար, ինչը խոսում է ցուցադրության և համագործակցության նկատմամբ մեծ հետաքրքրության և հաջողության մասին: Հարի Թուփանի տեղեկացմամբ՝ թանգարանը տարեկան ունենում է մոտ 200 հազար այցելու: «Շնորհակալություն եմ հայտնում Հայաստանի պատմության թանգարանին համագործակցության կայացման համար և ուզում եմ նշել, որ այս ցուցադրությունները մեր համագործակցության ընդամենը սկիզբն են, և մեր գործակցությունը ունենալու է հետաքրքրիր, արդյունավետ շարունակություն»:
Նշենք, որ համատեղ այս ցուցադրությունը կբացահայտի Հյուսիսային Եվրոպայի նոր քարեդարի, ուշ բրոնզեդարի և վաղ երկաթեդարի ժամանակաշրջանների հարուստ պատմությունն ու մշակույթը` հնարավորություն տալով այցելուներին անցկացնելու զուգահեռներ։
Հավաքածուները կհամադրվեն պատկերային և անիմացիոն նյութերով։ Ցուցադրությունը կեզրափակվի հայ-հոլանդական առնչությունների ներկայացմամբ․ առանցքում կլինեն հայերի մասին հիշատակությունները Նիդերլանդներում՝ սկսած դեռևս 4-րդ դարից, 18-րդ դարում հայերի կողմից Ամստերդամում հիմնադրված տպարանը, ինչպես նաև առևտրական կապերը: «Հին աշխարհի զուգահեռներում․ Հայաստան-Նիդերլանդներ» խորագրով ցուցադրությունը կգործի հունիսի 3-ից օգոստոսի 30-ը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Հարգելի՛ ուսուցիչներ եկեք միասին քննարկենք ներառականությունը և արժեքային դաստիարակությունը դպրոցում: Այսօրվա կրթական համակարգը պարտավորվում է ոչ միայն գիտելիք փոխանցել, այլև ձևավորել այնպիսի միջավայր, որտեղ յուրաքանչյուր երեխա՝ անկախ իր կարողություններից, սոցիալական…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան