ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Երեխաների պաշտպանության միջազգային օրը՝ ԿԳՄՍՆ ենթակայության մշակութային հաստատություններում

Մայիսի 31, 2025
Մշակութային լուրեր

ԿԳՄՍ նախարարության ենթակայությամբ գործող գրադարաններում, թատերական կազմակերպություններում և թանգարաններում հունիսի 1-ին՝ Երեխաների պաշտպանության միջազգային օրը, կիրականացվեն տարաբնույթ միջոցառումներ և կցուցադրվեն ներկայացումներ:

ԿԳՄՍՆ ենթակայության գրադարաններում միջոցառումների ծրագիր

  • Հայաստանի ազգային գրադարան

Հունիսի 1-ին՝ ժամը 11։00-ին, «Այրոգի» ստվերների թատրոնի «Ստվերախաղք՝ Ազգայինում» ներկայացում

Հունիսի 1-ին՝ ժամը 14։00-ին, ճանաչողական շրջայց Հայաստանի ազգային գրադարանի Գրատպության թանգարանում, «Գրատպության առաջնեկները», «Խաչբառ» կրթական ծրագիր

  • Խնկո Ապոր անվան ազգային մանկական գրադարան

Հունիսի 1-ին՝ Ժամը 11։00-ին, հանդիսություն գրադարանի հարթակում, ՆԳՆ ոստիկանության մշակույթի կենտրոնի հետ համատեղ՝ Երեխաների պաշտպանության միջազգային օրվան նվիրված երաժշտական կատարումներ, «ՖՈՐՍ» մանկական պարային ստուդիայի սաների պարային համարներ

Հունիսի 1-ին՝ ժամը 12։00-ին, «Հուսո առագաստ» երգի բեմականացված երգչախմբային կատարում

Հունիսի 1-ին՝ ժամը 13։00-ին, «911» մանկական թատերախմբի «Աղետիկը» մանկական երաժշտական-ուսուցողական ներկայացում

  • Վ. Պետրոսյանի անվան Գեղարքունիքի մարզային գրադարան

Հունիսի 1-ին՝ ժամը 12:00-ին, «Մուլտֆիլմ դարձած հեքիաթները» երաժշտական խաղ-միջոցառում

  • Օ. Չուբարյանի անվան Արարատի մարզային գրադարան

Մայիսի 31-ին՝ ժամը 11:00-ին, «Խելահեղ թեյախմություն Ալիսի հետ» խաղ, թեյախմություն, գրքի ընթերցում, նկարչություն

Հունիսի 2-ին՝ ժամը 11:00-ին, «Արվեստի էջեր» նկարչական խմբակի երեխաների ներկայացմամբ տեսանյութի դիտում, գրքային ցուցահանդեսներ, «Ալենի հեքիաթները» գրքի ընթերցում, կավճանկարչություն, մուլտֆիլմի դիտում

Հունիսի 2-ին՝ ժամը 15:00-ին, «Զարդանախշեր» դեկորատիվ կիրառական արվեստի բաց դաս

  • Արմավիրի մարզային գրադարան

Մայիսի 31-ին՝ ժամը 11:00-ին, «Ապագայի երաշխավորները» միջոցառում

Հունիսի 2-ին՝ ժամը 10:30-ին, «Մանուկների մոլորակում» միջոցառում

  • Լոռու մարզային գրադարան

Հունիսի 1-ին՝ ժամը 11:00-ին, այց մանկական հիվանդանոց՝ գրքեր նվիրելու նպատակով

Հունիսի 2-ին՝ ժամը 12:00-ին, ամառային ճամբարի բացում

  • Կոտայքի մարզային գրադարան

Հունիսի 2-ին՝ ժամը 12:00-ին, «Մանուկները գրքերի աշխարհում» միջոցառում

  • Շիրակի մարզային գրադարան

Հունիսի 2-ին՝ ժամը 12:00-ին, Խնկո-Ապորը նվիրված ցուցափեղկի բացում, Մերկուրովի անվան նկարչական դպրոցի պատանի նկարիչների ցուցահանդես

Հունիսի 2-ին՝ ժամը 14:00-ին, գրական-երաժշտական ցերեկույթ գրադարանի բացօթյա ընթերցարանում, տիկնիկային ներկայացում «Գայլն ու գառը», «Գոհարներ» պարային համույթի սաների ելույթ /հայկական և ժամանակակից պարեր/, Երաժշտական կատարումներ Շերամի անվան թիվ 5 երաժշտական դպրոցի սաների մասնակցությամբ

  • Սյունիքի մարզային գրադարան

Հունիսի 2-ին՝ ժամը 14։30-ին, ինտելեկտուալ ժամանց, «Ազատ ժամանցի և խաղալու իրավունք» միջոցառում

  • Վայոց ձորի մարզային գրադարան

Հունիսի 2-ին, ժամը 11:00-ին՝ «Հեքիաթների կանգառներ» միջոցառում

  • Տավուշի մարզային գրադարան

Հունիսի 2-ին՝ ժամը 11։00-ին, «Հեքիաթապատում»

ԿԳՄՍՆ ենթակայության թատրոններում միջոցառումների ծրագիր

  • Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնը Երևանի քաղաքապետարանի հետ Ազատության հրապարակում հանդես կգա «Հունիսի 1-ը օպերայի աստղերի հետ» համերգային ծրագրով՝ ժամը 20:00-ին
  • Գ. Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնում`«Ալադին» ներկայացում՝ ժամը 12:00-ին
  • Կ. Ստանիսլավսկու անվան պետական ռուսական դրամատիկական թատրոնում՝ «Անբան Հուռին» ներկայացման առաջնախաղ՝ ժամը 13:00-ին և 15:00-ին
  • Հ. Պարոնյանի անվան երաժշտական կոմեդիայի պետական թատրոնում՝ «Սպիտակաձյունիկը և 7 թզուկները» ներկայացում` ժամը 13:00-ին, 15:00-ին և 17:00-ին
  • Գյումրու Վ. Աճեմյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոնում՝ «Ձյունիկը և 7 թզուկները» ներկայացում՝ ժամը 14:00-ին
  • Վանաձորի Հովհ. Աբելյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոնում՝ «Բարության գինը» ներկայացում՝ ժամը 15:00-ին և 17:00-ին
  • Արտաշատի Ամո Խարազյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոնում՝ «Ոսկե ճուտիկը» ներկայացում՝ ժամը 12:00-ին
  • Հ. Թումանյանի անվան ազգային տիկնիկային թատրոնում՝ «Երեք խոզուկ» ներկայացում՝ ժամը 12:00-ին, 16:00-ին և 18:00-ին
  • Երևանի խամաճիկների պետական թատրոնում՝ «Գեղեցկուհին և հրեշը» ներկայացում՝ ժամը 15:00-ին և 17:00-ին:

ԿԳՄՍՆ ենթակայության թանգարաններում միջոցառումների ծրագիր (կցվում է)

Թանգարաններում նախատեսված բազմաբնույթ միջոցառումների ընթացքում երեխաները կլսեն մեր մեծերի կյանքի և թանգարանային ցուցանմուշների մասին հետաքրքիր տեղեկություններ, կներկայացվեն մանկական խաղեր, կանցկացվի կավճանկարչութուն, հեքիաթապատում՝ տիկնիկների միջոցով, վիկտորինա և այլն:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • իմ ընտանիքի պատմությունը

    Թեմայի հեղինակ՝ Կարինե Ալեքսանյան

    Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…

  • 21-ՐԴ ԴԱՐԻ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

    Թեմայի հեղինակ՝ Արամյան Աննա

    Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…

  • Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ

    Թեմայի հեղինակ՝ Մայա Վարդանյան

    Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկե՞ր թե՞ հնարավորություններ

    Թեմայի հեղինակ՝ Սոնա Սաֆարյան

    Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…

  • Ներառականություն և արժեքային դաստիարակություն

    Թեմայի հեղինակ՝ Սոնա Սաֆարյան

    Հարգելի՛ ուսուցիչներ եկեք միասին քննարկենք ներառականությունը և արժեքային դաստիարակությունը դպրոցում: Այսօրվա կրթական համակարգը պարտավորվում է ոչ միայն գիտելիք փոխանցել, այլև ձևավորել այնպիսի միջավայր, որտեղ յուրաքանչյուր երեխա՝ անկախ իր կարողություններից, սոցիալական…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան