ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը 2024-2025 ուսումնական տարին հայտարարել է մշակութային կրթության տարի, որի շրջանակում հանրակրթական ուսումնական հաստատություններն իրականացնում են նախագծային աշխատանքներ՝ համադրելով կրթությունն ու մշակույթը:
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը Ոսկեվազ գինու գործարանի տարածքում ներկա է եղել Երևանի Ալ. Շիրվանզադեի անվան թիվ 21 հիմնական դպրոցի 9-րդ Ա դասարանի աշակերտների նախագծային աշխատանքի ներկայացմանը՝ մշակութային Վերջին զանգին:
Նախագծի շրջանակում աշակերտներն ուսումնասիրել են Հայաստանի չորս թագավորությունների պատմությունը և Ոսկեվազի պատմական միջավայրում հանդես եկել «Արքայապատում» թատերական ներկայացումով:
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը, ողջունելով դպրոցականներին, ուսուցիչներին և ծնողներին, նշել է, որ նախարար Ժաննա Անդրեասյանի որոշմամբ իրականացվողմշակութային կրթության տարի նախաձեռնությունը հնարավորություն է ընձեռել բացահայտել դպրոցականների ստեղծագործական ներուժը, ներկայացնել դպրոցականների, ուսուցիչների, ծնողների միահամուռ աշխատանքի արդյունքները:
«Աշխատանքի բերումով ես ամեն օր ներկա եմ լինում մի քանի մշակութային միջոցառման, ծրագրի, այդ թվում՝ թատերական ներկայացումների: Իմ պատկերացմամբ այսօր ես եկել էի ավանդական տարեվերջյան ներկայացման, սակայն դուք գերազանցեցիք իմ բոլոր սպասելիքները: Հիացած և տպավորված եմ ներկայացրած նախագծային աշխատանքի որակով, բովանդակությամբ, ուղերձներով և ձևաչափով: Շատ ուրախ եմ, որ երեխաները հնարավորություն ունեն ցուցադրելու իրենց ստեղծագործական ներուժը. այսպիսի միջոցառումները նպաստում են ունակությունների բացահայտմանը և զարգացմանը, համատեղ աշխատանքի կազմակերպման խթանմանը»,- ասել է Դանիել Դանիելյանը` շնորհակալություն հայտնելով դպրոցի ուսուցիչներին, աշակերտներին և ծնողներին համագործակցված աշխատանքի համար:
Դպրոցի տնօրեն Արուսյակ Բաղդասարյանի խոսքով՝ արձագանքելով մշակութային կրթության տարի անցկացնելու ԿԳՄՍ նախարարության հայտարարությանը՝ դպրոցը որոշել է ավանդական Վերջին զանգի փոխարեն հանդես գալնախագծային աշխատանքով. «Գաղափարը շատ արագ դարձրեցինք գործողություն. աշակերտների հետ սկսեցինք հայ ժողովրդի պատմության 4 արքայատների փառավոր էջերը ներկայացնող «Արքայապատում» թատերական ներկայացման ստեղծման աշխատանքը»:
Դպրոցի տնօրենը շնորհակալություն է հայտնել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությանը, բոլոր գործընկեր կառույցներին, ինչպես նաև Ոսկեվազ գինու գործարանի տնօրինությանը՝ նախագիծը տպավորիչ և հետաքրքիր միջավայրում իրականացնելու հնարավորության համար:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Արդյո՞ք խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Գործողություններ բազմությունների հետ » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին,կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: