ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Քննարկվել են Գյոթե ինստիտուտի հետ համագործակցության ընդլայնմանը վերաբերող հարցեր

Մայիսի 19, 2025
Միջազգային լուրեր Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն ընդունել է Գյոթե ինստիտուտի Հարավային Կովկասի տարածաշրջանային փոխտնօրեն, լեզվի բաժնի ղեկավար Սյուզաննա Ռադվանի գլխավորած պատվիրակությանը:

Հանդիպման քննարկվել են Երևանում գործող Գյոթե կենտրոնի՝ ինստիտուտի վերափոխումից հետո համագործակցության ընդլայնման հնարավորությունները:

Ողջունելով հյուրերին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը կարևորել է գերմաներենի ուսուցումը, մշակութային փոխանակումը և կրթական ծրագրերի զարգացումը խթանող համատեղ նախաձեռնությունները: Նա ընդգծել է՝ Գյոթեի ինստիտուտը ԿԳՄՍ նախարարության կարևոր գործընկերներից է, որի հետ առանցքային ուղղություններով համագործակցության ծրագրեր են իրականացվում, այդ թվում՝ հանրակրթական համակարգում գերմաներենի ուսուցման զարգացման, հայ-գերմանական միջմշակութային համագործակցության խթանման, ինչպես նաև երիտասարդական քաղաքականության ոլորտներում:

Քննարկման ընթացքում անդրադարձ է կատարվել Գյոթե ինստիտուտի և ՀՀ դպրոցների համագործակցությանը՝ ուսուցիչների և աշակերտների փոխանակման, գերմաներենի իմացության խթանման ու կրթական այլ ծրագրերի իրականացման տեսանկյունից:

Գյոթե ինստիտուտի տարածաշրջանային պատասխանատու Սյուզաննա Ռադվանը շնորհակալություն է հայտնել ընդունելության և համատեղ աշխատանքի համար՝ ընդգծելով, որ գերմաներենի ուսուցման արդյունավետության բարձրացումը և երկու երկրների միջև միջմշակութային հաղորդակցության խթանումը Հայաստանի հետ համագործակցության կարևորագույն ուղղություններից են: Սյուզաննա Ռադվանը ներկայացրել է Գյոթե ինստիտուտի կողմից իրականացվող մի շարք ծրագրեր, մասնավորապես՝ առանձնահատուկ շեշտվել են «Լեզուն մշակույթի մեջ» ծրագրի հիմնական ուղղությունները: Հայաստանի դպրոցներում գերմաներենի ուսուցման բարելավման և խորացման համատեքստում կարևորվել են Երևանում և մարզերում գերմաներեն դասավանդող ուսուցիչների պարբերական վերապատրաստումները, որոնց շնորհիվ ուսուցիչները հնարավորություն ունեն ստանալու լեզվի իմացության համապատասխան հավաստագրեր:

Նշվել է նաև, որ Գյոթե ինստիտուտի հետ համագործակցությամբ Գյումրու Եղիշե Չարենցի անվան թիվ 25, Գեղարքունիքի մարզի Ճամբարակի հիմնական դպրոցներում, ինչպես նաև «Այբ» դպրոցում ներդրվել և հաջողությամբ իրականացվում են գերմաներենի ուսուցման ծրագրեր:

Արթուր Մարտիրոսյանը նաև տեղեկացրել է՝ ԿԳՄՍՆ լեզվի կոմիտեն մեկնարկել է Հայերենի իմացության, ստուգման և գնահատման միասնական համակարգի ներդրման նոր ծրագիր, որի շրջանակում նախատեսվում է մշակել լեզվի իմացության վեցաստիճան (համապատասխանաբար` A1, A2, B1, B2, C1, C2) համակարգ: Այս համատեքստում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը կարևորել է գերմանացի գործընկերների փորձառությունն ու համակարգի ներդրման շրջանակում նրանց աջակցությունը՝ հաշվի առնելով, որ համակարգը ներդրվում է Եվրոպայի խորհրդի լեզուների իմացության ու գնահատման ընդհանուր շրջանակին (Common European Framework of Reference for Langusges) համապատասխան:

Գյոթե ինստիտուտի տարածաշրջանային պատասխանատու Սյուզաննա Ռադվանը պատրաստակամություն է հայտնել աջակցելու ինչպես այս, այնպես էլ կրթական նյութերի պատրաստման և ուսուցիչների վերապատրաստման ուղղությամբ:

Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են երկկողմ հետաքրքրություն ներկայացնող այլ հարցեր, որոնք վերաբերել են բարձրագույն կրթության ոլորտում երկկողմ կապերին, Հայաստանի և Վրաստանի դասավանդողների մասնակցությամբ սեմինարների անցկացմանը, ԿԶՆԱԿ-ի և Գյոթե ինստիտուտի միջև համագործակցության ամրապնդմանը և այլն:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Արդյո՞ք խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Գործողություններ բազմությունների հետ » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին,կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…