ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանն այսօր Երևանի թիվ 16 ավագ դպրոցում մասնակցել է «Նորարար ուսուցիչ՝ հզոր պետություն» խորագրով ուսուցչական համաժողովի մարզային փուլի մեկնարկին։ Համաժողովն անցկացվել է միաժամանակ ՀՀ 46 մենթոր դպրոցներում։
Համաժողովի նպատակը մասնակիցների փորձի փոխանակումն է կրթության ապագայի ամենակարևոր մարտահրավերների ուղղությամբ՝ նորարարության, համագործակցության և բարելավմանը միտված փոփոխությունների շեշտադրմամբ։
«Ուսուցչական համաժողովների առանցքում կարմիր թելով մշտապես պահում ենք կրթության ազդեցությունը պետականության, մեր երկրի հզորացման գործում. դա անհերքելի է: Որքան ուժեղ և արդյունավետ կրթություն ունենանք, այնքան մեր երկիրը հզորանալու է: Այս հարթակը շատ կարևոր է, քանի որ ստեղծում է հնարավորություն՝ կիսվելու ուսումնական տարվա ընթացքում դպրոցներում իրականացված ծավալուն աշխատանքների արդյունքում կուտակած փորձով և նորարարական գաղափարներով: Հուսով եմ՝ համաժողովի շրջանակում նախատեսվող զեկույցները քննարկումների առիթ կդառնան, կօգնեն հասկանալ, թե ինչ ընդհանրական խնդիրների եք բախվել և ինչ հաջողություններ եք արձանագրել: Ակնհայտ է՝ դպրոցները հիմա ավելի մեծ աշխատանք են իրականացնում, քան առաջ: Չափորոշչի ներդրումն իր հետ բերում է գործընթացներ, որոնք լրացուցիչ ջանք, ժամանակ և աշխատանք, ինչպես նաև նոր փորձ են ենթադրում, մասնավորապես՝ նախագծային աշխատանքների առումով»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը:
«Նորարար ուսուցիչ՝ հզոր պետություն» խորագրով ուսուցչական համաժողովի հանրապետական ամփոփիչ աշխատաժողովը տեղի կունենա մայիսի 31-ին: Ի թիվս այլ միջոցառումների՝ կանցկացվեն նաև պանելային քննարկումներ ոլորտային փորձագետների մասնակցությամբ: Նախարարի տեղակալի փոխանցմամբ՝ մարզային փուլերից կընտրվեն որոշ զեկույցներ և կներկայացվեն հանրապետական փուլում:
«Վստահ եմ՝ այն ցանցային համագործակցությունը, որ ստեղծվում է մենթոր դպրոցների հետ աշխատանքի շրջանակում, ձեզ օգնում է ինչպես չափորոշչի ներդրման ընդհանրական աշխատանքների շուրջ համագործակցություն ձևավորել, այնպես էլ ոլորտային առանձին առարկայախմբերով աշխատանքներն իրականացնելիս և խնդիրների բախվելիս լուծումներ գտնել»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանն ու արդյունավետ քննարկում մաղթել աշխատաժողովի մասնակիցներին:
Համաժողովի ուղղություններն են՝ նորարարական ուսուցման մեթոդներ՝ թվային գործիքների և արհեստական բանականության օգտագործումը ուսուցման գործընթացում, խաղային մեթոդների ներդրումը, միջառարկայական կապեր՝ նորարարական մոտեցումներ դասավանդման գործընթացում, սոցիալ-հուզական զարգացում ուսումնառության գործընթացում, գնահատման նոր մոտեցումների կիրառում, ստեղծագործական և քննադատական մտածողության զարգացում ուսուցման գործընթացում։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: