ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության ֆինանսական աջակցությամբ իրականացվող «Կինոդպրոց առանց սահմանների» կրթական ծրագրի փակման հանդիսավոր արարողությանը ներկա է եղել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը:
Ծրագիրն իրականացնում է «Արմ ֆիլմ ինդուստրի դևելոպմենտ» մշակութային հիմնադրամը՝ Երևանի թատրոնի և կինոյի պետական ինստիտուտի գործընկերությամբ:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը ողջունել է ներկաներին՝ նշելով, որ երկու ամիս առաջ ծրագրի մեկնարկի կապակցությամբ հանդիպմանը մասնակիցները ներկայացրել են իրենց ակնկալիքները: «Այսօր արդեն ծրագրի ավարտին հետաքրքրական է լսել ձեր կարծիքները, դիտարկումները և առաջարկությունները կինոնախագծի արդյունքում ստացած հմտությունների, կարողությունների և փորձի վերաբերյալ: Հետաքրքիր է՝ ծրագրի մասնակիցները ինչպես են պատկերացնում այստեղ ձեռքբերված փորձի հետագա զարգացումն ու կիրառումը կինոարտադրության ասպարեզում»,- դիմելով ներկաներին՝ ասել է Դանիել Դանիելյանը:
Ծրագրի մասնակիցները հանգամանորեն կիսվել են իրենց կարծիքներով և նշել, որ այն հրաշալի հնարավորություն էր ծանոթանալու կինոարտադրության ոլորտին, ձեռք բերելու մասնագիտական կողմնորոշում, գիտելիքներ, հմտություններ, ընկերներ, ինչպես նաև սովորել՝ աշխատել և ստեղծագործել թիմային համախմբվածությամբ:
«Կինոն ամենամեծ տարածում ունեցող արվեստներից է. այն կրթելու, անվերջ սովորելու, միջավայր ու վարքագիծ ձևավորելու, մեծ ազդեցություն ունեցող արվեստ է: Անչափ կարևոր է, որ այս ծրագիրը հնարավորություն է տվել ձեռք բերել կինոարտադրության գիտելիքներ՝ նպաստելով մասնագիտական կողմնորոշմանը: Շնորհավորում եմ բոլորիդ ծրագրի բարեհաջող ավարտի կապակցությամբ. մաղթում եմ ստեղծագործական հաջողություններ և ձեռքբերումներ»,- ամփոփելով խոսքը՝ նշել է նախարարի տեղակալը և շնորհակալություն հայտնել ծրագրի կազմակերպիչներին և դասախոսներին կատարած աշխատանքի համար:
Դանիել Դանիելյանը «Կինոդպրոց առանց սահմանների» կրթական ծրագրի ծրագրի մասնակիցներին հանձնել է ավարտական վկայականներ: Այնուհետև տեղի է ունեցել ծրագրի մասնակիցների հեղինակած ֆիլմերի ցուցադրությունը, որոնք ստեղծվել են արհեստական բանականության (AI)-ի միջոցով։
Նշենք, որ ծրագրի շրջանակում կինոարտադրության ոլորտում կայացած և փորձառու մասնագետները դասավանդել են սցենարի վարպետություն, ռեժիսուրա, մոնտաժի ռեժիսուրա, ինչպես նաև արհեստական բանականության (ChatGPT, Midjourney, Runway) հիմունքները և սկզբունքները, այդ թվում՝ ինչպես AI-ի միջոցով ստեղծել ֆիլմեր: Անցկացվել են գործնական դասընթացներ, ժամանակակից ֆիլմերի դիտում-քննարկումներ, հանդիպում ֆիլմերի ստեղծագործական կազմերի հետ: Կազմակերպվել են նաև վարպետության դասեր Երևանի թատրոնի և կինոյի պետական ինստիտուտի ռեկտոր Սառա Նալբանդյանի և Կաննի կինոփառատոնի մրցանակակիր, դերասան, կինոռեժիսոր, սցենարիստ Սերժ Ավետիքյանի մասնակցությամբ։
Ծրագրին մասնակցել են Երևանի, Գեղարքունքի, Կոտայքի, Վայոց ձորի մարզերի 28 շնորհալի պատանիներ և երիտասարդներ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: