ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը ներկա է գտնվել «Հայոց լեզու և գրականություն» առարկայի միասնական քննության մեկնարկին՝ Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանում տեղակայված քննական կենտրոնում: Այստեղ քննություն էր հանձնում 158 դիմորդ, որոնցից 9-ը չէին ներկայացել քննության: Նախարարը հաջողություն է մաղթել քննությանը ներկա դիմորդներին՝ նշելով, որ գիտելիք ունեցող դիմորդներն անպայման կընդունվեն բարձրագույն ուսումնական հաստատատություններ. «Կարևորը չհուզվեք, հանգիստ գրեք ձեր առաջադրանքները և վստահ եղեք, որ Ձեր գիտելիքներն ապահովելու են ցանկալի արդյունք»,- դիմորդներին ուղղված խոսքում նշել է Լևոն Մկրտչյանը:
Քննության մեկնարկից հետո, լրագրողների հետ հարցուպատասխանի ժամանակ ԿԳ նախարարը, անդրադառնալով միասնական քննությունների կենտրոնացված համակարգին, նշել է, որ տարիների ընթացքում այս մեխանիզմը ապահովել է որոշակի արդյունք. «Այսօր յուրաքանչյուրը գիտի, որ իր գիտելիքին համարժեք գնահատական կստանա: Մենք, սակայն, ուրիշ խնդիր ունենք, բուհերը շատ են բողոքում, որ այն դիմորդները, ովքեր առաջին հայտով ձևակերպված մասնագիտական նախընտրություն ունեն՝ դուրս են մղվում բարձր միավորներ ստացած դիմորդների կողմից, որոնք ուրիշ մասնագիտություն են ընտրել: Հնարավոր է, օրինակ, բարձր միավոր ստացած իրավաբանական ֆակուլտետի դիմորդը դուրս մղի պատմության ֆակուլտետի ավելի ցածր միավոր ստացած դիմորդին»,- նշել է նախարարը՝ հավելելով, որ առաջիկայում փոփոխություններ են նախատեսվում միասնական քնությունների և բուհերի ընդունելության ընթացակարգերում: «Նախատեսվում է առաջին հայտի գերակայության սկզբունքը պահել՝ ովքեր առաջին հայտով դիմել են ու դրական միավոր են ստացել՝ անպայման կընդունվեն առաջնահերթ, իսկ դրանից հետո միայն թափուր տեղերի առկայության դեպքում ընդունվեն մնացած դիմորդներ: Իսկ ընդհանրապես շտեմարանային համակարգն արդյունավետ է և սովորելու ձգտում ունեցող աշակերտը կարող է լավ աշխատելու դեպքում ապահովել իր քննության արդյունքը»,- ընդգծել է Լ. Մկրտչյանը: Ըստ նախարարի` միասնական քննությունների կազմակերպման ընթացակարգում նախատեսվում է մեկ այլ կարևոր փոփոխություն ևս. հնարավոր է, որ այսուհետ տարվա մեջ երկու անգամ ընդունելության քննություն կազմակերպվի՝ համակարգի բեռնաթափման, ինչպես նաև դիմորդների հնարավորությունների ընդլայնման նպատակով. «Յուրաքանչյուր երեխա հնարավորություն կունենա երկու անգամ փորձել: Մենք պետք է աստիճանաբար հասկանանք, որ այս համակարգը ոչ թե սխալը բռնելու վրա է, այլ երեխայի գիտելիքը ստուգելու համար է: Եթե դիմորդն առաջին անգամ այնքան էլ լավ արդյուքն չի ապահովել, նա կարող է մեկ անգամ էլ փորձել: Այս նորամուծությունը կապված է էլեկտրոնային համակարգի հնարավորությունների հետ և այդ ուղղությամբ փորձելու ենք աշխատել»,-նշել է նախարարը՝ հավելելով, որ նման փորձ շատ երկրներում կա:
Նախարարի խոսքով՝ այս պահին Հայաստանում նման համակարգով է ընդունելություն անցկացնում Ամերիկյան համալսարանը, ինչը անհավասար պայմաններ է ստեղծում մյուս համալսարանների համար:
Լևոն Մկրտչյանը նաև նշել է, որ նորամուծություններն ենթադրում են նաև քննական արդյունքների հավաստագրում. ցանկացած երեխա կարող է մասնակցել ցանկացած քննության, ստանալ սերտիֆիկատ, այնուհետև հայտի գերակայության սկզբունքով դիմել նախընտրելի բուհը:
Հավելենք, որ Գնահատման եւ թեստավորման կենտրոնի տվյալներով` հայոց լեզու և հայ գրականություն առարկայից միասնական քննությունների կազմակերպման նպատակով ստեղծված 29 քննական կենտրոններում քննություն է հանձնելու 5191 դիմորդ: Արցախում գործելու է 5 քննական կենտրոն` «Հայոց լեզու և գրականություն» առարկայի քննություն կհանձնի շուրջ 700 դիմորդ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան