ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սպորտի, երիտասարդության և սփյուռքի հարցերի մշտական հանձնաժողովի հերթական նիստում երկրորդ ընթերցմամբ քննարկվել է «Կրթության մասին» օրենքի փոփոխության նախագիծը, որը զեկուցել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը:
Նա նշել է՝ 1-ին ընթերցումից հետո օրենքի նախագծում երկու հիմնական փոփոխություն է կատարվել:
Մասնավորապես՝ հստակեցվել է «կրթահամալիր» հասկացությունը․ ներկայում «Կրթության մասին» օրենքում «կրթահամալիր» հասկացության սահմանումը չի ներառում ՀՀ կառավարության կողմից «300 դպրոց, 500 մանկապարտեզ» ծրագրի շրջանակում համայնքներում կառուցվող կրթահամալիրների գործունեության շրջանակը, հետևաբար լրացում կատարելու անհրաժեշտություն է առաջացել:
Արաքսիա Սվաջյանը տեղեկացրել է, որ առաջարկվող կարգավորմամբ կրթահամալիրն ըստ նշանակության ծառայելու է որպես համայնքային զարգացման կենտրոն՝ հանրակրթության և նախադպրոցական ծառայությունների հետ ներառելով նաև ոչ ֆորմալ կրթության, մարզաձևերով զբաղվելու, ինչպես նաև մշակութային և համայնքային միջոցառումների բաղադրիչները։ Կրթահամալիրները կգործեն որպես համայնքային կենտրոններ՝ ծառայելով բնակիչների մշակութային, տեխնոլոգիական, մարզական միջավայրերի և ենթակառուցվածքների ապահովմանը։
Մյուս փոփոխությունը վերաբերում է նախադպրոցական, հանրակրթության և նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատությունների տնօրենների հավաստագրմանը․ առաջարկվում է բոլորի համար սահմանել մեկ միասնական ընթացակարգ:
Մասնավորապես՝ նախադպրոցական, հանրակրթական և մասնագիտական ուսումնական հաստատությունների ղեկավարման իրավունքի (հավաստագրի) համար դիմելու հնարավորություն կունենա այն անձը, որն ունի բարձրագույն կրթություն և վերջին 10 տարվա ընթացքում մանկավարժական կամ գիտամանկավարժական աշխատանքի կամ կառավարման ոլորտի առնվազն հինգ կամ կրթության կառավարման ոլորտի առնվազն երեք տարվա աշխատանքային ստաժ:
Ըստ նախագծի՝ նախադպրոցական, հանրակրթության և նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատությունների տնօրենների հավաստագրման համար կսահմանվի միասնական ընթացակարգ, որով կկարգավորվի դպրոցահեն նախակրթարան ունեցող, ինչպես նաև կրթահամալիրների տնօրենների կառավարման հմտությունների ապահովման և զարգացման հարցը:
Արաքսիա Սվաջյանը նաև տեղեկացրել է՝ ներքոնշյալ երեք ոլորտները կարգավորող իրավական ակտերում սահմանված են նաև հավաստագրման համար դիմող անձանց որակավորման պահանջներն ու հավաստագրի դադարեցման հիմքերը:
Նրա խոսքով՝ հավաստագրման գործընթացը միասնական դարձնելուն զուգահեռ՝ կսահմանվեն նաև հավաստագրվողների որակավորման պահանջի ընդհանուր և հավաստագրի դադարեցման միասնական հիմքեր։ Դրանք են՝ հավաստագիր ստացած անձի կողմից հավաստագիր ստանալու համար ներկայացրած փաստաթղթերում կեղծ տեղեկատվության հայտնաբերումը, հավաստագիր ստացած անձի՝ ուսումնադաստիարակչական գործառույթների հետ անհամատեղելի արարք թույլ տալը, դատական կարգով անգործունակ կամ սահմանափակ գործունակ ճանաչվելը, դատական կարգով մանկավարժական կամ վարչական գործունեությամբ զբաղվելու իրավունքից զրկվելը և այլն։
Ծավալվել է հարցուպատասխան: Նախարարի տեղակալը պատասխանել է պատգամավորների հարցերին՝ պարզաբանումներ ներկայացնելով իրավական կարգավորումների վերաբերյալ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ