ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Միասնական ընթացակարգ՝ տնօրենների հավաստագրման համար. քննարկում ԱԺ-ում

Ապրիլի 29, 2025
Լուրեր կազմակերպություններից

ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սպորտի, երիտասարդության և սփյուռքի հարցերի մշտական հանձնաժողովի հերթական նիստում երկրորդ ընթերցմամբ քննարկվել է «Կրթության մասին» օրենքի փոփոխության նախագիծը, որը զեկուցել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը:

Նա նշել է՝ 1-ին ընթերցումից հետո օրենքի նախագծում երկու հիմնական փոփոխություն է կատարվել:

Մասնավորապես՝ հստակեցվել է «կրթահամալիր» հասկացությունը․ ներկայում «Կրթության մասին» օրենքում «կրթահամալիր» հասկացության սահմանումը չի ներառում ՀՀ կառավարության կողմից «300 դպրոց, 500 մանկապարտեզ» ծրագրի շրջանակում համայնքներում կառուցվող կրթահամալիրների գործունեության շրջանակը, հետևաբար լրացում կատարելու անհրաժեշտություն է առաջացել:

Արաքսիա Սվաջյանը տեղեկացրել է, որ առաջարկվող կարգավորմամբ կրթահամալիրն ըստ նշանակության ծառայելու է որպես համայնքային զարգացման կենտրոն՝ հանրակրթության և նախադպրոցական ծառայությունների հետ ներառելով նաև ոչ ֆորմալ կրթության, մարզաձևերով զբաղվելու, ինչպես նաև մշակութային և համայնքային միջոցառումների բաղադրիչները։ Կրթահամալիրները կգործեն որպես համայնքային կենտրոններ՝ ծառայելով բնակիչների մշակութային, տեխնոլոգիական, մարզական միջավայրերի և ենթակառուցվածքների ապահովմանը։

Մյուս փոփոխությունը վերաբերում է նախադպրոցական, հանրակրթության և նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատությունների տնօրենների հավաստագրմանը․ առաջարկվում է բոլորի համար սահմանել մեկ միասնական ընթացակարգ:

Մասնավորապես՝ նախադպրոցական, հանրակրթական և մասնագիտական ուսումնական հաստատությունների ղեկավարման իրավունքի (հավաստագրի) համար դիմելու հնարավորություն կունենա այն անձը, որն ունի բարձրագույն կրթություն և վերջին 10 տարվա ընթացքում մանկավարժական կամ գիտամանկավարժական աշխատանքի կամ կառավարման ոլորտի առնվազն հինգ կամ կրթության կառավարման ոլորտի առնվազն երեք տարվա աշխատանքային ստաժ:

Ըստ նախագծի՝ նախադպրոցական, հանրակրթության և նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատությունների տնօրենների հավաստագրման համար կսահմանվի միասնական ընթացակարգ, որով կկարգավորվի դպրոցահեն նախակրթարան ունեցող, ինչպես նաև կրթահամալիրների տնօրենների կառավարման հմտությունների ապահովման և զարգացման հարցը:

Արաքսիա Սվաջյանը նաև տեղեկացրել է՝ ներքոնշյալ երեք ոլորտները կարգավորող իրավական ակտերում սահմանված են նաև հավաստագրման համար դիմող անձանց որակավորման պահանջներն ու հավաստագրի դադարեցման հիմքերը:

Նրա խոսքով՝ հավաստագրման գործընթացը միասնական դարձնելուն զուգահեռ՝ կսահմանվեն նաև հավաստագրվողների որակավորման պահանջի ընդհանուր և հավաստագրի դադարեցման միասնական հիմքեր։ Դրանք են՝ հավաստագիր ստացած անձի կողմից հավաստագիր ստանալու համար ներկայացրած փաստաթղթերում կեղծ տեղեկատվության հայտնաբերումը, հավաստագիր ստացած անձի՝ ուսումնադաստիարակչական գործառույթների հետ անհամատեղելի արարք թույլ տալը, դատական կարգով անգործունակ կամ սահմանափակ գործունակ ճանաչվելը, դատական կարգով մանկավարժական կամ վարչական գործունեությամբ զբաղվելու իրավունքից զրկվելը և այլն։

Ծավալվել է հարցուպատասխան: Նախարարի տեղակալը պատասխանել է պատգամավորների հարցերին՝ պարզաբանումներ ներկայացնելով իրավական կարգավորումների վերաբերյալ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…