ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այսօր մասնակցել է առողջապահության ոլորտի մասնագետների կրթության (Health Professions Education, HPE) զարգացմանն ուղղված ծրագրի բացման միջոցառմանը:
Միջոցառման ընթացքում ներկայացվել են առողջապահության ոլորտի մասնագետների կրթության (HPE) հայեցակարգը և մագիստրոսական նոր ծրագիրը (MSHPE), որն իրականացվում է ԿԳՄՍ և Առողջապահության նախարարությունների, Երևանի Մխիթար Հերացու անվան պետական բժշկական համալսարանի և ակադեմիկոս Ս. Ավդալբեկյանի անվան Առողջապահության ազգային ինստիտուտի հետ համագործությամբ՝ ՀԵՆԱՐ հիմնադրամի և Բոստոնի համալսարանի Չոբանյան և Ավեդիսյան բժշկական դպրոցի (BUCASM) հետ համատեղ:
Ծրագրի նպատակն է խթանել հմտությունների վրա հիմնված բժշկական կրթության զարգացմանն ուղղված բարեփոխումները՝ համատեղելով ազգային և միջազգային փորձը։
Ողջունելով ներկաներին՝ ԿԳՄՍ նախարարը կարևորել է բժշկական կրթության որակի և համակարգային բարեփոխմանն ուղղված նախաձեռնությունը:
«ՀՀ-ում ընթացող բարձրագույն կրթության և գիտության ոլորտների բարեփոխումների համատեքստում բուհերի մրցունակության բարձրացումը կարևոր թիրախ է»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը՝ ընդգծելով, որ բարձրագույն կրթության համակարգում բժշկական կրթական ծրագրերն ամենագրավիչն են ինչպես տեղացի, այնպես էլ օտարերկրյա ուսանողների շրջանում:
Ժաննա Անդրեասյանի խոսքով՝ Կրթության ռազմավարությամբ սահմանված՝ օտարերկրյա ուսանողների առնվազն կրկնապատկման թիրախի համար կրթության որակի բարելավումն առաջնային խնդիր է. «Կրթության համակարգի խնդիրները հնարավոր չէ լուծել՝ առանց համագործակցության, միջազգային կապերի և փորձի համադրման: Խնդիրների լուծման ճանապարհն այդ փորձն ուսումնասիրելն ու մեկը մյուսից սովորելն է՝ դրանք տեղի կարիքներին համապատասխանեցնելու և, ըստ անհրաժեշտության, կիրառելու միջոցով: Միայն այսպես կարող ենք մեր երկրի առաջ ծառացած մարտահրավերներին արագ արձագանքել ու առաջ գնալ»,- ասել է նախարարը՝ շեշտելով, որ բժշկության ոլորտի մասնագիտական զարգացման նոր ծրագիրը դիտարկում է նշված համատեքստում:
Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է նաև ծրագրի համագործակցային բնույթը ոչ միայն միջազգային գործընկերների, այլև տեղի կառույցների միջև՝ հատկապես ակադեմիական քաղաքի համատեքստում:
Միջոցառմանը մասնակցել են նաև ՀՀ առողջապահության նախարար Անահիտ Ավանեսյանը, Բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեի նախագահ Սարգիս Հայոցյանը, ՀԵՆԱՐ հիմնադրամի համահիմնադիր և հոգաբարձուների խորհրդի նախագահ Արման Ոսկերչյանը, Բոստոնի համալսարան–Հայաստան բժշկական համագործակցության տնօրեն դոկտոր Արամ Կալիգյանը և այլք:
Միջոցառումը կծառայի որպես բաց հարթակ հետդիպլոմային բժշկական կրթության վերաբերյալ քննարկումների և ներկայացումների համար՝ բարեփոխումների համատեքստում ընդգծելով կրթական ծրագրերի մշակման կարևորությունը:
Միջոցառման ընթացքում ծավալվել է քննարկում Հայաստանում ուսումնական ծրագրերի մշակման վերաբերյալ՝ դրանցում կարևորելով ոլորտային ռազմավարություններով նախանշված առաջնահերթությունների արտացոլումը և միջոլորտային համագործակցությունը։ Շեշտվել է, որ նմանօրինակ կրթական նախաձեռնությունները կենսական նշանակություն ունեն առողջապահության ոլորտում մարդկային ռեսուրսների զարգացման առումով։
Երկօրյա միջոցառումը կամփոփվի գործնական ուսուցմամբ՝ շեշտը դնելով HPE-ի դասավանդման և մեթոդաբանության առանձնահատկությունների վրա:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Հարգելի՛ ուսուցիչներ եկեք միասին քննարկենք ներառականությունը և արժեքային դաստիարակությունը դպրոցում: Այսօրվա կրթական համակարգը պարտավորվում է ոչ միայն գիտելիք փոխանցել, այլև ձևավորել այնպիսի միջավայր, որտեղ յուրաքանչյուր երեխա՝ անկախ իր կարողություններից, սոցիալական…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան