ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանի շնորհավորական ուղերձը Հայ կինոյի օրվա կապակցությամբ

Ապրիլի 17, 2025
Մշակութային լուրեր

Հարգելի՛ կինոգործիչներ,

Շնորհավորում եմ ձեզ Հայ կինոյի օրվա կապակցությամբ։

Այս օրը հնարավորություն է վերագնահատելու հայկական կինոյի անցած ուղին և երախտագիտությամբ հիշելու բոլոր նրանց, ովքեր կերտել ու պահպանել են այն՝ որպես մեր մշակույթի ինքնատիպ ու կարևոր ոլորտ։

Կինոն հոգևոր տարածք է, որտեղ արտացոլվում է մարդու ներաշխարհը՝ պատմելով սիրո, հայրենիքի ու ճակատագրերի մասին տվյալ ժամանակի լեզվով։ Հայ կինոն մեր ազգային ինքնության ու պատմության արտահայտությունն է, ինչպես նաև համաշխարհային մշակույթին կապող ամուր օղակ։

Բոլորովին վերջերս՝ 2023 թվականին, հայկական կինոն նշեց իր մեկդարյա հոբելյանը, որին հաջորդեց մեծանուն ռեժիսոր Սերգեյ Փարաջանովի հարյուրամյա հոբելյանը։ 2025 թվականը ևս կարելի է համարել հայկական կինոյի տարի։ Այն հագեցած է մեր ճանաչված ու սիրված կինոգործիչների հոբելյաններով՝ Հենրիկ Մալյան, Ռոզա Ֆրանգուլյան, Հարություն Խաչատրյան, Ատոմ Էգոյան, Ռոբերտ Սահակյանց։

Ոլորտի սիրելի՛ ներկայացուցիչներ, ձեր նվիրումի շնորհիվ հայկական կինոն շարունակում է զարգանալ և դիրքավորվել միջազգային կինոհարթակներում՝ ներկայանալով կինոհանրությանը։ Պահպանելով հայկական կինոյի դիմագիծը՝ դուք քայլ առ քայլ, հաստատուն կերպով շարժվում եք առաջ՝ ժամանակակից կինոաշխարհի պահանջներին համահունչ։ Հայկական կինոն հարստանում է ձեր՝ ռեժիսորների, սցենարիստների, դերասանների, օպերատորների և մյուս մասնագետների շնորհիվ, որոնք կադրում և կադրից դուրս իրականացնում են կարևոր առաքելություն։ Նվաճումներն ակնհայտ են և տեսանելի՝ «Օսկարի» մրցանակաբաշխության կարճ ցանկում ընդգրկվելը, հաղթանակներ միջազգային անիմացիոն, խաղարկային և վավերագրական ֆիլմերի փառատոներում, ներկայացվածություն կինոշուկաներում:

Ոլորտի զարգացումը նաև պետական հետևողական քաղաքականության և առաջնահերթության արդյունք է։ Կինոյի հիմնադրամի ստեղծում, Հայաստանում կինոփառատոների անցկացում, տարբեր երկրների հետ երկկողմանի համագործակցության հուշագրերի ստորագրում, համատեղ ֆիլմարտադրության խրախուսում, ներդրումների վերադարձի մեխանիզմի ներդնում. այս բոլոր քայլերը միտված են հայկական կինոյի զարգացմանը, Հայաստանը միջազգային կինոարտադրողների համար գրավիչ և հուսալի գործընկեր դարձնելուն։

Մաղթում եմ բոլորին ստեղծագործական նոր ներշնչումներ և հաղթանակներ, կինոն սիրող ու գնահատող հանդիսատեսով լեցուն դահլիճներ։

Շնորհավո՛ր տոնդ, Հայ կինո:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: