ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Շուրջ 525 մլն դրամ՝ դպրոցների շենքային պայմանների բարելավման և նախադպրոցական հաստատությունների գույքի ձեռքբերման նպատակով

Ապրիլի 3, 2025
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության 2025 թվականի բյուջեով կապիտալ ծրագրերի համար հատկացված միջոցներից կատարվել է վերաբաշխում՝ 525 մլն 496 հազար դրամի չափով:

Հատկացված միջոցներն ուղղվելու են մի շարք դպրոցների շենքային պայմանների բարելավմանը և նախադպրոցական հաստատությունների գույքի ձեռքբերմանը՝ ՀՀ կառավարության «300 դպրոց, 500 մանկապարտեզ» ծրագրի շրջանակում: Համապատասխան որոշումն ընդունվել է գործադիրի այսօրվա նիստում:

Հիմնական զեկուցող, ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանի խոսքով՝ նախատեսվում է ֆինանսական միջոցներ հատկացնել Շիրակի մարզի Ազատանի միջնակարգ դպրոցի կրտսեր դպրոցի մասնաշենքի հիմնանորոգման, ինչպես նաև 82 դպրոցի տեխնիկական վիճակի զննության, չափագրության և նախահաշվային փաստաթղթերի մշակման, Երևանի թիվ 33 հիմնական դպրոցում նոր կառուցված մարզադահլիճի մասնաշենքի գազաֆիկացման, նորոգման ընթացքում գտնվող 21 դպրոցի համար հեղինակային հսկողության ծառայության ձեռքբերման նպատակով։

Համապատասխան ֆինանսական միջոցներ կուղղվեն նաև Լոռու մարզի 14 նորակառույց մանկապարտեզների համար նոր գույքի գնման նպատակով:

Մասնավորապես, Շիրակի մարզի Ազատանի միջնակարգ դպրոցի տարրական դասարանների համար նախատեսված մասնաշենքի նորոգման աշխատանքների ապահովման համար կհատկացվի 168.8 մլն դրամ: 82 դպրոցի նորոգման աշխատանքները մեկնարկելու նպատակով տեխնիկական զննության, չափագրության և նախահաշվային փաստաթղթերի մշակման ծառայության ձեռքբերման համար կհատկացվի 310.5 մլն դրամ: Ժաննա Անդրեասյանի խոսքով՝ ՀՀ կառավարության «Մինչև 2026 թվականն առնվազն 300 դպրոցի կառուցման, վերակառուցման, հիմնանորոգման» ծրագրի շրջանակում ներկայում ընտրված է 121 դպրոց, որոնց շենքերը պետք է վերանորոգվեն, հիմնանորոգվեն. 21 հասաստատությունում աշխատանքներն ընթացքի մեջ են։

«Կրթական միջավայրն ապահովվելու է նույն չափանիշներով և միասնական մոտեցմամբ, որը ներառում է մի շարք աշխատանքներ՝ հատակի, տանիքի, սանհանգույցների ներքին հարդարում, ըստ անհրաժեշտության՝ պատուհանների, ջեռուցման, կոյուղու, լուսավորության հետ կապված հարցեր, ինչպես նաև տարածքի բարեկարգումը և այլն: Այսպիսի աշխատանքներն արդեն պլանավորված են 121 դպրոցում, որոնցից 21-ում դրանք իրականացվում են»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարը:

Ժաննա Անդրեասյանի դիտարկմամբ՝ որոշման շրջանակում Լոռու մարզի 14 նորակառույց մանկապարտեզների նոր գույքով համալրման արդյունքում նախադպրոցական հաստատությունները կշահագործվեն՝ ունենալով ամբողջական պայմաններ:

ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը, անդրադառնալով հիմնանորոգման ծրագրում ընդգրկված ուսումնական հաստատություններին, կարևորել է աշխատանքների որակն ու ժամկետների պահպանումը: Այս հարցի շուրջ ծավալվել է քննարկում:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան