ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը «Արմենպրես» լրատվական գործակալությունում հանդես է եկել մամուլի ասուլիսով. թեման՝ «Մշակութային աճուրդների ոլորտում սպասվող փոփոխություններն ու իրականացվող ծրագրերը»:
Մշակութային աճուրդները՝ հնարավորություն արվեստագետների հանրահռչակման համար
«Մշակութային աճուրդները շատ կարևոր հարթակներ են արվեստի գործերի առքուվաճառքի իրականացման համար: Մշակութային աճուրդների կազմակերպման օրենսդրական փաթեթն արդեն հավանության է արժանացել Կառավարության կողմից: Նոր կարգավորմամբ որակական նոր մակարդակի կբարձրանա մշակութային արժեքների և արվեստի գործերի առքուվաճառքի գործընթացը: Լուրջ առավելություններ կտրվեն թե՛ գնորդին, թե՛ վաճառողին: Վաճառողը կկարողանա ձևավորել իրական գին, իսկ գնորդը վստահ կլինի, որ իր ձեռքբերած արվեստի գործը բնօրինակն է՝ կեղծ չէ: Ձևավորվող հարթակները հնարավորություն են նաև արվեստագետների համար, որոնք վաճառքներ կազմակերպելու խնդիր ունեն: Եթե կարողանանք կայացնել շուկան, վստահ ենք՝ արվեստի գործերի պահանջարկը կավելանա նաև արտասահմանյան երկրներում»,- նշել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը:
Նրա խոսքով` արվեստագետները, այդուհանդերձ, կարող են վաճառքի այլ տարբերակներից ևս օգտվել. ստեղծվող նոր հարթակը ոչ թե սահմանափակում է, այլ՝ հնարավորություն:
Աճուրդի տուն. լիցենզավորված գործունեություն
Ալֆրեդ Քոչարյանի խոսքով՝ աճուրդի տունը պարտավորվելու է իրականացնել առքուվաճառքի թափանցիկ և ապահով ընթացքը, որը լինելու է լիցենզավորված գործունեություն. «Պետությունն ապահովում է առքուվաճառքի իրականացման օրենսդրական դաշտը, պայմանները, իսկ գործընթացն իրականացնում է լիցենզավորված կազմակերպությունը»: Ըստ այդմ՝ գործելու է լիցենզավորման կարգ, և այն կազմակերպությունը, որը համապատասխանում է չափանիշներին, պետության կողմից կստանա որակավորում և կիրականացնի նշված գործունեությունը: Բանախոսը հայտնել է, որ վերջերս վերականգնվել է պետության կողմից մշակութային արժեքների գնման գործընթացը, և այս հարթակը հնարավորություն կտա պետությանը մոնիթորինգ անել և հասկանալ՝ ինչ արժեքներ կան շուկայում, որոնք կարևոր են նաև պետության ձեռքբերման համար:
Միջազգային հեղինակավոր աճուրդային տների հետ համագործակցությունը՝ վերջնական նպատակ
«Մշակույթի զարգացման ռազմավարությամբ հայկական արվեստի միջազգայնացումն առանցքային թիրախ է: Մշակութային աճուրդների կազմակերպման գործընթացին առնչվող օրենսդրական փաթեթը նույնպես բխում է ռազմավարությունից»,- ասել է Ալֆրեդ Քոչարյանը՝ կարևորելով միջազգային փորձն ու խորհրդատվությունը: Ըստ նրա՝ այս ուղղությամբ բանակցությունները սկսվել են:
Նա հայտնել է նաև, որ կգործի փորձագետների աշխատանքի ապահովագրական ծառայություն, ինչը կնպաստի վերջիններիս աշխատանքի որակի բարելավմանը: Նախատեսվում է վերապատրաստել փորձագիտական կենտրոնների մասնագետներին՝ միջազգային գործընկերների հետ համագործակցությամբ:
Եզրափակելով խոսքը՝ բանախոսը նշել է, որ մշակութային աճուրդների կազմակերպման նոր մեխանիզմը կսկսի գործել 2026 թ.՝ օրենսդրական բոլոր գործընթացների ավարտից հետո:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: