ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի նիստում առաջին ընթերցմամբ քննարկվել է «Կրթության մասին» օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին օրենքի նախագիծը:
Առաջարկվող փոփոխությունները ներկայացրել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը: Նրա խոսքով՝ նախագծով առաջարկվում է սահմանել լիազորող նորմ արտադպրոցական ուսումնական հաստատությունների մանկավարժների և վարչատնտեսական աշխատողների պաշտոնների անվանացանկը և նկարագրերը սահմանելու վերաբերյալ: Մյուս փոփոխությունն ուղղված է արտադպրոցական հաստատությունների ֆինանսավորման կարգին:
«Ներկայում գործում են արտադպրոցական կրթություն իրականացնող համայնքային և պետական ենթակայության տարբեր հաստատություններ, մասնավորապես՝ 238-ը՝ արվեստի, 174-ը՝ սպորտի ոլորտում: Այս ուսումնական հաստատությունների ֆինանսավորումը խիստ տարբեր է՝ պայմանավորված ենթակայությամբ: Նախատեսում ենք ունենալ լիազորող նորմ, որով կկարգավորվեն պետական բյուջեից ֆինանսավորման ընթացակարգերը»,- նշել է Արաքսիա Սվաջյանը:
Նրա խոսքով՝ մյուս փոփոխությունը վերաբերում է արտադպրոցական կրթական ծրագրերի բովանդակությանը: Օրենքով սահմանվում է, որ դրանք պարտադիր պետք է երաշխավորված լինեն: Սա հատկապես կարևոր է քաղաքացիների՝ եկամտային հարկից սոցիալական ծախսերի փոխհատուցում ստանալու հնարավորության ընդլայնման տեսանկյունից:
Անդրադառնալով սոցիալական կրեդիտի վերադարձին՝ Արաքսիա Սվաջյանը տեղեկացրել է՝ ԿԳՄՍ նախարարությունն արդեն ՀՀ պետական եկամուտների կոմիտեին է փոխանցել բոլոր ուսումնական հաստատությունների ցանկերը, այդ թվում՝ արտադպրոցական հաստատությունների, մասնավոր մանկապարտեզների, դպրոցների, որոնց ծառայությունների դիմաց կատարած վճարները ենթակա են վերադարձի: Ընդ որում՝ արտադպրոցական ուսումնական հաստատությունների պարագայում փոխհատուցման է ենթակա միայն անկանխիկ եղանակով կատարած վճարը: Նախարարի տեղակալի խոսքով՝ այժմ շրջանառվում է նաև ոչ ֆորմալ կրթական ծրագրերի երաշխավորման կարգը, որում հստակեցվել է, թե դիմելուց հետո ինչ ժամկետում և ինչ փուլերով է իրականացվելու փորձաքննության և երաշխավորման գործընթացը:
Նախարարի տեղակալի խոսքով՝ նախագծով առաջարկվում է նաև կարգավորել արտադպրոցական ուսումնական հաստատությունների ընդունելության ընթացակարգերը: Նա նշել է՝ ոլորտային առանձին օրենքներով սահմանված է նախադպրոցական, հանրակրթական, նախնական ու միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատությունների տնօրենների համար ներկայացվող հավաստագրման պահանջը: «Կրթության մասին» օրենքով առաջարկվում է մեկ միասնական ընթացակարգով կարգավորել հավաստագրման գործընթացը:
Արաքսիա Սվաջյանի հիմնավորմամբ՝ երեխաների կրթության և դաստիարակության գործընթացում մտահոգիչ է արտադպրոցական կրթության ոլորտում առկա ոչ միասնական մոտեցումների կիրառումը: Արտադպրոցական ուսումնական հաստատությունների ցանցը ձևավորվել է դեռևս խորհրդային տարիներին, և առ այսօր որևէ իրավական ակտով սահմանված չեն արտադպրոցական ուսումնական հաստատության մանկավարժական և վարչատնտեսական աշխատողների անվանացանկերը։
Ներկայում գործող ֆինանսավորման բանաձևը հնարավորություն չի տալիս արտադպրոցական կրթության կազմակերպման գործընթացն իրականացնել միանման սկզբունքով, չի ապահովվում միջգերատեսչական պատշաճ համագործակցությունը, պետական բյուջեից ֆինանսավորվող ծրագրերի թափանցիկության ապահովման բարելավման խնդիր կա:
Օրենքի նախագծով, մասնավորապես, առաջարկվում է սահմանել այն հիմնական դրույթները, նպատակները, խնդիրներն ու զարգացման ուղիները, որոնք համընդհանուր են արտադպրոցական կրթության ոլորտում և կարող են որակի բարելավման նոր նախադրյալներ ստեղծել։
Նախագիծը սահմանված կարգով ստացել է գլխադասային հանձնաժողովի դրական եզրակացություն:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան