ՀՀ 2025 թ. երիտասարդական մայրաքաղաքն Ապարանն է: Տիտղոսի ստանձնումը տեղի է ունեցել երիտասարդական մայրաքաղաքի հավաստագրի հանձնման հանդիսավոր արարողությամբ, որին ներկա են եղել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, ՏԻՄ ներկայացուցիչներ, ինչպես նաև համայնքի բնակիչներ և հյուրեր:
Մինչ պաշտոնական միջոցառման մեկնարկը՝ հյուրերը ծանոթացել են Ապարան համայնքի երիտասարդական, հասարակական, մշակութային տարբեր կառույցների ու Ապարանի արվեստի դպրոցի սաների աշխատանքների ցուցահանդեսին: Երիտասարդների մասնակցությամբ տեղի է ունեցել նաև «Երիտասարդության պայծառ գույները» խորագրով կտավի ստեղծումը:
Երիտասարդական կյանքի ակտիվացում
ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, շնորհավորելով Ապարան համայնքի՝ «ՀՀ 2025 թ. երիտասարդական մայրաքաղաք» տիտղոսի ստանձնման առիթով, նշել է․ «Մթնոլորտը, որով մեզ դիմավորեցին համայնքային տարբեր կառույցների երիտասարդ ներկայացուցիչները, ցույց է տալիս, որ ընտրությունը ճիշտ է կատարվել: Կարևոր է, որ մենք խոսում ենք ոչ թե մեկ դահլիճում անցկացվող միջոցառման, այլ ամբողջ քաղաքում տիրող տրամադրության և միջավայրի մասին, որը տարվա ընթացքում ավելի է խտանալու տարբեր միջոցառումների և իրադարձությունների շնորհիվ: Վստահ եմ՝ թե՛ համայնքի, թե՛ նախարարության կողմից իրականացվող միջոցառումներն ամփոփելիս արձանագրելու ենք՝ Ապարանում երիտասարդական կյանքի մասնակցության որակն էապես փոխվել է»։
«Երիտասարդական քաղաքականության մասին» նոր օրենքի ընձեռած հնարավորության մասին
Նախարար Ժաննա Անդրեասյանը նաև նշել է՝ Ազգային ժողովը վերջերս ընդունել է «Երիտասարդական քաղաքականության մասին» օրենքը, որը մեր երկրում երիտասարդական քաղաքականության ոլորտը կարգավորող առաջին օրենքն է:
«Նոր օրենքի ընդունմամբ ոլորտի զարգացման և ավելի ակտիվ քաղաքականություն վարելու նոր հնարավորություններ են բացվում, և շատ կարևոր է, որ ընձեռված իրավական հնարավորությունները լիարժեք իրացվեն: Ապարանում ունենք լավ գործիքակազմի՝ մասնակցային բյուջետավորման հնարավորություն, ինչը նշանակում է՝ երիտասարդները կարող են ոչ միայն լավ գաղափարներ մշակել և քննարկել, այլև գնալ այդ գաղափարների իրականացման ուղիղ ճանապարհով: Վստահ եմ՝ նմանօրինակ հնարավորությունները ճիշտ օգտագործելով՝ կարող ենք խոսել երիտասարդական կյանքի որակի բարելավման մասին»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Ապարանը նորովի բացահայտելու առիթ
ԿԳՄՍ նախարարն ուրախությամբ նշել է՝ տաղավարներով շրջելիս ականատես է եղել, որ բազմաթիվ երիտասարդներ իրենց նախաձեռնություններով կարող են օրինակ ծառայել ու նաև իրենց փորձը կիսել այլ համայնքների երիտասարդների հետ: Այս համատեքստում Ժաննա Անդրեասյանն ընդգծել է «ԱԼՏԵՐԱ ԼԱԲ» երիտասարդական կենտրոնի գործունեությունը՝ նշելով, որ այն արդեն իսկ իրադարձային է համայնքի կյանքում:
«Երիտասարդական մայրաքաղաք լինելը ոչ միայն հաղթանակ է, այլև պատասխանատվություն: Վստահ եմ՝ երիտասարդական մայրաքաղաքը նաև Ապարանը նորովի բացահայտելու առիթ է դառնալու մեր մի շարք քաղաքացիների համար, որոնք այս տարի Ապարան գալու բազում առիթներ են ունենալու: Սա ևս կարևոր խնդիրներից է, քանի որ հաճախ կարիք ունենք բացահայտելու մեր երկիրը՝ տարբեր դիտանկյուններից։ Վստահ եմ՝ Ապարանը հյուրընկալ սպասելու է՝ բացահայտվելու, ներկայացնելու և ցույց տալու այն թաքնված ու հրաշալի կողմերը, որոնց մասին գուցե ոչ բոլորը գիտեն»․- խոսքն ամփոփել է նախարարը։
Ապարանն ընտրվել է թեժ մրցակցությամբ
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանի ընդգծմամբ՝ Ապարանը 2025 թվականի երիտասարդական մայրաքաղաք ընտրվել է դժվարին մրցակցության պայմաններում. հաշվի են առնվել մրցույթի չափանիշները, որոնք ենթադրում են ինչպես ենթակառուցվածքների առկայություն, այնպես էլ սոցիալական կապիտալ, այսինքն՝ քաղհասարակության, երիտասարդական կազմակերպությունների ակտիվություն, համագործակցություն ՏԻՄ-երի հետ, ինչպես նաև երիտասարդության գործուն քայլեր:
«Ապարանում կազմակերպվելու են տարբեր միջոցառումներ, հյուրընկալվելու են տարբեր գործիչներ և այցելուներ, որպեսզի ամբողջ տարվա ընթացքում Ապարանի երիտասարդները զգան մայրաքաղաքային շունչը և այն մնա նաև հետագա տարիներին»,- ասել է նախարարի տեղակալը։
Արագածոտնի մարզպետի տեղակալ Միլադա Հովհաննիսյանը ևս շնորհավորել է ներկաներին՝ ընդգծելով. «Դեռևս անցյալ տարի «ԱլտերաԼաբ» երիտասարդական կենտրոնի բացմամբ երիտասարդների ներուժը զարգացել է այնքան, որ այսօր կարողացանք նրանց ջանքերով նվաճել երիտասարդ մայրաքաղաքի տիտղոսը։ Վստահ եմ՝ այդ ներուժով երիտասարդները հանդես կգան նաև համայնքի ու մարզի խնդիրների լուծմանն ուղղված բազմաթիվ առաջարկներով»։
Հուշագիր՝ ԿԳՄՍ նախարարության և Ապարան համայնքի միջև
Երիտասարդները նշել են, որ երիտասարդական մայրաքաղաքի տիտղոսը համարում են հաղթանակ, որն իրենց պարտավորեցնում է մշտապես առաջ գնալ, զարգանալ ու ուժեղանալ։
Միջոցառման շրջանակում ԿԳՄՍ նախարարության և Ապարանի համայնքապետարանի միջև կնքվել է հուշագիր, որի նպատակն է խթանել Ապարան համայնքի երիտասարդական կյանքի ակտիվացումը, աջակցել երիտասարդների նախաձեռնություններին, նպաստել ենթակառուցվածքների զարգացմանը և երիտասարդական կազմակերպությունների ծրագրերի իրականացմանը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան